Szentlőrinc Város Önkormányzat Képviselő-testületének 16/2018 (VII.4.) önkormányzati rendelete

a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről valamint a 2018. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről.

Hatályos: 2018. 07. 04- 2018. 12. 30

Szentlőrinc Város Önkormányzat Képviselő-testületének

16/2018. ( VII. 4.) önkormányzati rendelete


a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről valamint a 2018. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről



Szentlőrinc Város Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye, a helyi önkormányzatok alcím 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában foglalt jogkörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a közszolgálati tisztviselők munka-és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőket és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltak és a 9/2017. (V.19.) NGM rendeletben foglaltak figyelembevételével az alábbi rendeletet alkotja:


1. §

A rendelet hatálya


A rendelet hatálya kiterjed a Szentlőrinci Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, közszolgálati ügykezelőre és munkavállalóra.



2. §

Az igazgatási szünet


(1) A Szentlőrinci Közös Önkormányzati Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet


nyári időszakban: 2018. július 23-tól 2018. augusztus 3-ig,

téli időszakban: 2018. december 17-től 2018. december 28-ig.


(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel.



3. §


A 2018. évi munkaszüneti napok körüli munkarend átcsoportosítás miatt az ügyfélfogadás a Hivatalban az alábbiak szerint alakul:


  1. 2018. október 12. (péntek)                        8.00-12.00 – 13.00-16.00
  2. 2018. október 13. (szombat)         ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.


  1. 2018. november 9. (péntek)          8.00-12.00 – 13.00-16.00
  2. 2018. november 10. (szombat)     ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.


  1. 2018. november 30. (péntek)        8.00-12.00 – 13.00-16.00
  2. 2018. december 1. (szombat)        ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.




  1. 2018. december 14. (péntek)         8.00-12.00 – 13.00-16.00
  2. 2018. december 15. (szombat)      ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.



4. §


Záró rendelkezések


(1) E rendelet 2018. 07.04-én lép hatályba.

(2) E rendelet 2018. december 31-én hatályát veszti.

(3) A rendelet kihirdetéséről a Jegyző gondoskodik.


Szentlőrinc, 2018.06.28.




Koltai Péter

Dr. Tóth Sándor

Polgármester

Jegyző





Záradék:

A rendelet 2018. 07. 04-én kihirdetésre került.



                                                                                                         

Dr. Tóth Sándor

Jegyző