Tápiószőlős Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2016. (XI.10..) önkormányzati rendelete

a hivatali helyiségen, valamint a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés engedélyezésének szabályairól és az azokért fizetendő díjak mértékéről szóló 10/2011. (V.11.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2017. 01. 01- 2017. 01. 01

Tápiószőlős Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2016. (XI.10..) önkormányzati rendelete

a hivatali helyiségen, valamint a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés engedélyezésének szabályairól és az azokért fizetendő díjak mértékéről szóló 10/2011. (V.11.) önkormányzati rendelet módosításáról1

Hatályos: 2017. 01. 01- 2017. 01. 01

Tápiószőlős Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. Cikk (2) bekezdésében biztosított jogalkotói jogkörében eljárva, az anyakönyvi eljárásról szóló 2010. évi I. törvény 96. §-ában kapott felhatalmazás alapján a hivatali helyiségen, valamint a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés engedélyezésének szabályairól és az azokért fizetendő díjak mértékéről szóló 10/2011. (V.11.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Rendelet) módosításáról az alábbi rendeletet alkotja:

1. § A Rendelet 2. §-a az alábbi 3. ponttal egészül ki:

2. § E rendelet alkalmazásában:

3. Anyakönyvi esemény: Házasságkötés, házassági fogadalom megerősítése, névadó.

2. § A rendelet 3. §-a helyébe az alábbi rendelkezések lépnek:

3. § (1) Hivatali helyiségen kívüli és/vagy hivatali munkaidőn kívüli anyakönyvi eseményt munkaszüneti napok kivételével az alábbiak szerint lehet lebonyolítani:

a) pénteken 14.00 óra és 21.00 óra között

b) szombaton 9.00 óra és 21.00 óra között.

(2) Az (1) bekezdésben jelölt időpontokon az anyakönyvi esemény kezdő időpontja értendő.

3. § A rendelet 6. § (1) és (2) bekezdésének a helyébe az alábbi rendelkezések lépnek:

„(1) A hivatali munkaidőn kívüli anyakönyvi eseményekért eseményenként bruttó 6.000.- Ft szolgáltatási díjat kell fizetni, mely tartalmazza a tárgyi (terembérleti díj, zeneszolgáltatás, esküvői emléklap) és személyi feltételek (anyakönyvvezető és kisegítő személyzet) biztosítását.

(2) A hivatali helyiségen kívüli (külső helyszínen történő) anyakönyvi eseményekért magánháznál 18.00 óráig tartandó eseménynél bruttó 16.000.- Ft, 18.00 órát követően tartandó eseménynél bruttó 20.000.- Ft, rendezvényházban 18.00 óráig tartandó eseménynél bruttó 40.000.- Ft, 18.00 órát követően tartandó eseménynél bruttó 50.000.- Ft szolgáltatási díjat kell fizetni, mely tartalmazza a személyi feltételek (anyakönyvvezető) biztosítását.

4. § A rendelet 6. § (4) és (5) bekezdésének a helyébe az alábbi rendelkezések lépnek:

(4) Az anyakönyvvezetőt hivatali munkaidőn kívül 18.00 óráig tartandó anyakönyvi eseményben történő közreműködéséért bruttó 16.000.- Ft, 18.00 órát követően tartandó anyakönyvi eseményben történő közreműködéséért bruttó 23.000.- Ft összegű díjazás illeti meg, mind a hivatali helyiségben, mind a külső helyszínen történő esemény esetén.

(5) Amennyiben az anyakönyvvezető külső helyszínen hivatali munkaidőben közreműködik anyakönyvi eseménynél, bruttó 10.000.- Ft díjazás illeti meg.

5. § Ezen rendelet 2017. január 1. napján lép hatályba, rendelkezéseit az e napot követően tartandó anyakönyvi eseményeknél kell alkalmazni.

1

A rendelet a 2010. évi CXXX. törvény 12/B. §-a alapján hatályát vesztette 2017. január 2. napjával.