Tápiószőlős Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2018. (IV.11..) önkormányzati rendelete

a 2018. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2018. 04. 11- 2018. 12. 31

Tápiószőlős Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2018. (IV.11..) önkormányzati rendelete

a 2018. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről

2018.04.11.

Tápiószőlős Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alkotmány 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában biztosított jogkörében eljárva, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 108. §-a felhatalmazásában foglalt szabályozás alapján, illetve a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet ajánlását figyelembe véve az alábbi rendeletet alkotja.

1. §

A rendelet hatálya

E rendelet hatálya kiterjed Tápiószőlős Község Önkormányzatának Polgármesteri Hivatalában (továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, munkavállalókra.

2. §

Az igazgatási szünet

(1) Tápiószőlős Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a Hivatal 2017. évi munkarendjében az alábbi munkanapokra igazgatási szünetet rendel el:
2018. július 2. napja – 1 munkanap,
a nyári igazgatási szünet 2018. július 16. és 2018. július 20. közötti időben 5 munkanap, 2018. augusztus 21. és 2018. augusztus 24. közötti időben 4 munkanap,
téli igazgatási szünet 2018. december 27. és 2018. december 31. közötti időben 3 munkanap.
(2) Az igazgatási szünet alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart.

3. §

Záró rendelkezések

(1) Jelen rendelet kihirdetést követő napon lép hatályba.
(2) Ez a rendelet 2019. január 1. napjával hatályát veszti.