Damak Község Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2015. (IV.30.) önkormányzati rendelete

A szervezeti és működési szabályzatról

Hatályos: 2016. 02. 12- 2017. 03. 03

Damak Község Önkormányzatának Képviselő-testülete Alaptörvény 32.cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32.cikk (1) bekezedés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

 

Az önkormányzat hivatalos megnevezése, székhelye


1. §


 (1)      Az Önkormányzat hivatalos megnevezése:

            Damak község Önkormányzata

Székhelye, címe:

            3780 Damak, Szabadság út 35.


(2)       Az Önkormányzat képviselő-tetületének elnevezése:

            Damak községi Önkormányzat Képviselő-testülete

Székhelye, címe:

            3780 Damak, Szabadság út 35.


A képviselő-testület átruházott hatáskörei


2.§


Képviselő-testület a szociális igazgatásról és a szociális, gyermekvédelmi ellátások helyi szabályairól szóló 2/2014.(I.30.) önkormányzati rendelete 8.§-ban szabályozott ellátások tekintetében hatáskörét a polgármesterre ruházza át.


Az ülés összehívása, vezetése, tanácskozási rendje.

 A tanácskozás rendjének fenntartása


3.§


( 1 ) A képviselő - testület évenként hat ülést tart.


( 2 ) Az ülés helye: Borsodsziráki Közös Önkomrányzati Hivatal Damaki Kirendeltsége Damak, Szabadság út 35.


(3) A munkatervben nem szereplő ülés rendkívüli ülésnek minősül.


(4) Rendkívüli ülés összehívását a polgármesternél írásban kell kezdeményezni az ülés időpontjára és napirendjére vonatkozó javaslattal együtt, az ülés tervezett időpontja előtt legalább 5 nappal.

(5) A polgármester a (4) bekezdésben foglalt eseten kívül rendkívüli ülést hívhat össze szükség szerint a feladatok jellegétől és nagyságától függően.


(6) A (4) bekezdés szerint kezdeményezett testületi ülést 15 napon belül hívja össze a polgármester.


(7) A polgármesteri és alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, illetőleg tartós akadályoztatásuk esetén az Ügyrendi Bizottság elnöke gondoskodik a képviselő - testület ülésének összehívásáról, vezetéséről.


(8) Az írásbeli meghívót és előterjesztéseket az érdekeltek részére az ülést megelőzően legalább 5 nappal korábban kell kiküldeni.


(9) A meghívó tartalmazza:

a) az ülés helyét, kezdési időpontját,

b) a javasolt napirendeket, elõterjesztők nevét.


4. §


(1) Az önkormányzati ülések időpontjáról, helyéről és napirendjéről a lakosságot közhírré tétel útján, az önkormányzat hirdetőtábláján történő kifüggesztéssel kell értesíteni.


(2) A nyilvános testületi ülésen résztvevõ állampolgárok hozzászólási idõtartama testületi           döntés alapján korlátozható.

5. §


 Az önkormányzati ülésre tanácskozási joggal meg kell hívni a munkatervben szereplő napirendekhez tartozó előadókat, meghívottakat.


6. §


  A képviselő - testület a polgármester előterjesztése alapján dönt:

            a) a napirendről,

            b) a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról szóló jelentés elfogadásáról,

c) az előző ülést követő fontosabb eseményekről, intézkedésekről adott tájékoztatók, beszámolók elfogadásáról.

7. §


(1) A polgármester az elfogadott napirendeknek megfelelően az egyes előterjesztések felett külön - külön vitát nyit.


(2) Az írásbeli előterjesztést az előadó a vita megnyitása elõtt szóban tömören kiegészítheti úgy, hogy ne ismételje az elõterjesztésben foglaltakat.


(3) Az előadóhoz a képviselők és tanácskozási joggal meghívottak kérdéseket intézhetnek, amelyekre a vita előtt válaszolnia kell.


8. §


(1) A vita során a polgármester határozza meg a hozzászólások sorrendjét.


(2) A vita lezárására vagy a hozzászólások idõtartamának korlátozására a testület bármely tagja javaslatot tehet. Az indítvány felett a testület vita nélkül határoz.


(3) A vita lezárása után a napirendi pont előadója szükség esetén reagálhat a hozzászólásokra.


(4) A döntéshozatal előtt bizottság elnöke és a jegyző felszólalási jogot kaphat, amennyiben a döntést illetõen észrevételt kíván tenni.


 (5) A polgármesteri összefoglalónak a vita lényegét tömören összegeznie kell, melyben érdemben térjen ki az előterjesztéstől eltérő véleményekre, a döntést érintő valamennyi
felvetésre.


9. §


(1) A tanácskozás rendjének fenntartása a polgármester feladata.

(2)  Ez irányú jogosítványai :

a) figyelmezteti azt a hozzászólót, akinek a tanácskozáshoz nem illő, másokat sértő megfogalmazása.

b) rendre utasíthatja azt, aki a képviselő - testülethez méltatlan magatartást tanúsít.

c) figyelmezteti azt a ülésen jelenlévő állampolgárt, aki a tanácskozást magatartásával zavarja. Ismételt rendzavarás esetén a terem elhagyására kötelezheti.

d) ha a rendzavarás a tanácskozás folytatását lehetetlenné teszi a polgármester javaslatára  képviselő - testület az ülést határozott időre félbeszakíthatja. Ebben az esetben az ülés csak  újabb polgármesteri összehívásra folytatódhat.


A képviselő-testület,

az önkormányzati képviselőkre vonatkozó magatartási szabályok


10. §


(1) Damak község Önkormányzat képviselő - testületének tagjai: 4  fõ települési képviselő és a polgármester. A Képviselő-testület tagjainak névsorát e rendelet 1. függeléke tartalmazza.


(2) A képviselő köteles

a) tevékenyen részt venni a  képviselő - testület munkájában,

b) olyan magatartást tanúsítani, amely méltóvá teszi a közéleti tevékenységre, a  választók      bizalmára,

c) felkérés alapján részt venni a testületi ülések elõkészítésében, különböző  vizsgálatokban,

d) írásban vagy szóban bejelenteni, ha a képviselő - testület vagy bizottságának ülésén illetve egyéb megbízatásának teljesítésében akadályoztatva van,

e) kapcsolatot tartani a választópolgárokkal, a különböző önszerveződő közösségekkel,


(3) A képviselő a jogszabályi előírásoknak megfelelően köteles megtartani a tudomására jutott állami és szolgálati titkot, a személyi adatok védelmére vonatkozó szabályokat.

 

(4) A képviselő köteles a napirendi pont tárgyalása kezdetén –közeli hozzátartozójára is kiterjedően - bejelenteni személyes érintettségét.


(5) A személyesen érintett képviselő –érintettségének jelzése mellett bejelentheti, hogy az adott döntéshozatalban nem kíván részt venni.


(6)A személyes érintettség bejelentésére vonatkozó kötelezettség elmulasztásának kivizsgálására –annak ismertté válását követően azonnal –a képviselő-testület ügyrendi vizsgálat lefolytatását rendeli el. A vizsgálat lefolytatása a képviselő-testület összeférhetetlenségi és ügyrendi ügyekben feladat - és hatáskörrel rendelkező bizottsága hatáskörébe tartozik.


(7) A bizottság eljárása során biztosítja az érintett képviselő személyes meghallgatását, bizonyítékai előterjesztését.


(8) A bizottság eljárásának lefolytatása után a vizsgálat eredményét a képviselő-testület soron következő ülésén előterjeszti. A képviselő-testület külön határozattal dönt a személyesen érintett képviselő részvételével hozott határozat érvényben tartásáról.


11. §


(1)  A képviselõt megilletõ tiszteletdíj és egyéb juttatások rendjét önálló rendelet szabályozza.


(2) A képviselő-testület tagját a tiszteletdíj nem illeti meg, ha feladatai ellátásában egy hónapon túl akadályoztatva van.


(3) A tiszteletdíjat egy hónapra meg kell vonni a képviselőtől, ha a képviselő-testület munkáját önhibájából elhanyagolja, két egymást követő testületi ülésen előzetes bejelentés nélkül nem vesz részt.


(4) A tiszteletdíj megvonására vonatkozó előterjesztést a polgármester döntésre a képviselő-testület elé terjeszti.


A nyilvánosság biztosítása


12.§


A képviselő-testület működésének nyilvánosságát hivatalos honlap működtetése útján biztosítja.

Az önkormányzat hivatalos honlapjának címe: http://www.damak.hu/


A képviselő-testületi ülés előkészítése


13.§


(1) A képviselő - testület éves munkaterv alapján végzi tevékenységét.


(2) Az éves munkatervet a polgármester iránymutatása alapján a jegyző állítja össze, és azt a polgármester terjeszti a testület elé.


(3) A testület és a bizottság munkatervének összhangjáról a polgármester gondoskodik.


(4) A polgármester a munkaterv összeállításához javaslatot kérhet

a) a települési képviselőktől,

b) közszolgáltatást nyújtó szervezetek vezetőitől,

c) a helyi civil szervezetektől

(5)A munkaterv tartalmazza:

a) az ülések tervezett idõpontját,

b) az ülések várható napirendjét

c) a napirend előkészítésében részt vevõ szerveket, személyeket,

d) a napirendek elõadóit,

e) a közmeghallgatás idõpontját,

f) a napirendi pontok elõkészítésével, az ülések lebonyolításával kapcsolatos szervezési feladatokat.


(6) A munkatervet meg kell küldeni:

a) a települési képviselőnek,

b) a munkatervben érintett előadóknak.

 

Az előterjesztések tartalmi, formai követelmények


14. §


(1) Előterjesztést kell készíteni azon napirendek esetében, amelyhez a képviselő – testület döntése szükséges.


(2) A képviselõ - testülethez előterjesztést nyújthat be:

            a) a települési képviselő

            b)  a polgármester

            c) a képviselő - testület bizottsága


(3) Kizárólag írásban készülhet előterjesztés az alábbi ügyekben:

            a) önkormányzati rendeletalkotás,

            b) intézmény alapítása, átszervezése, megszüntetése,

            c) helyi népszavazás kiírása,

            d) munkaprogram, munkaterv,

            e) a képviselő - testület által meghatározott értékhatár feletti hitelfelvétel,                                                   kötvénykibocsátás, alapítványrendelés,

            f) társulások létrehozása, csatlakozás társulásokhoz, társulásból való kilépés,

            g) PTK-ból eredő jogügyletek,

            h) önkormányzati vállalkozásokkal kapcsolatos ügyek,

            i) valamennyi határozati javaslat,

            j) lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról szóló beszámoló.


15. §


(1) Az előterjesztésnek általában két részbõl kell állnia.


(2) Az első részben

a) a tárgyat pontosan meg kell határozni,

b) meg kell jelölni, hogy a képviselő - testület korábban foglalkozott - e a témával, ha igen milyen határozatot hozott.

c) értékelni kell, hogy a korábbi határozat hogyan került végrehajtásra, milyen intézkedések történtek végrehajtása érdekében,

d) az előterjesztésből ki kell tűnnie az elõkészítő, összehangoló munkának, az esetleges eltérő véleményeknek,

e) fel kell tüntetni mindazokat a körülményeket, amelyek indokolják a döntés szükségességét,

f) az előterjesztés készítői érdemben terjesztik a testület elé az előkészület alakalmával felmerült nézeteket, a mellettük és ellenük szóló érvekkel együtt, hogy a testület ezek ismeretében hozhassa meg döntését.


 (3)  Az előterjesztés második része a határozati javaslat

a) a határozati javaslat csak egyértelműen megfogalmazott rendelkező részből állhat,                          indokolást nem tartalmazhat,

b) ne ismételje meg más szervek jogszabályi előírásait,

c) tartalmazza a végrehajtásért felelős személy nevét, a végrehajtás határidejét,

d) a végrehajtás határidejére vonatkozóan folyamatos vagy naptár szerinti megjelölést használhat, de folyamatos határidő esetén is meg kell jelölni az idõközönkénti beszámolási kötelezettség idõpontjait.


16. §


Az írásos előterjesztéseket az ülést megelőzően legalább 8 nappal korábban kell polgármester részére megküldeni.


A döntéshozatali eljárás, a szavazás módja


17. §


(1) A képviselő - testület döntéseit nyílt szavazással - kézfelemeléssel - hozza.


(2) A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló törvényben szabályozott titkos szavazás borítékba helyezett szavazólapon külön helyiség és urna igénybevételével történik.


(3) A titkos szavazásról külön jegyzőkönyv készül, amely tartalmazza :

a) a szavazás helyét, napját,

b) a szavazatszedő bizottság tagjainak nevét és tisztségét,

c) a szavazás során felmerült körülményeket,

d) a szavazás eredményét.


(4) Név szerinti szavazás esetén a képviselők névsor szerint „igen” „nem” „tartózkodom” nyilatkozattal szavaznak.

 A rendeletalkotás


18. §

(1) Rendelet alkotását kezdeményezheti:

a) a polgármester

            b) a képviselő

            c) a képviselő - testület bizottsága

            d) a jegyző


(2) A rendeletalkotással kapcsolatos kezdeményezést a polgármesternél kell benyújtani.


(3) A polgármester - az illetékes bizottság és a hivatal bevonásával megvizsgálja kezdeményezést, majd a tervezetet a képviselő - testület elé terjeszti.


(4) A szakmai elõkészítés minden esetben a jegyző feladata.


(5) A tervezetek érdemi vitája előtt, amennyiben szükséges a testület közmeghallgatást is tarthat.


19. §


(1) Az önkormányzati rendeletet az önkormányzat  hirdetőtábláján történő kifüggesztés útján ki kell hirdetni.


(2) A jegyző feladata folyamatosan figyelemmel kísérni az önkormányzati rendeletek idõszerűségét és javaslatot tenni az elavult rendeletek hatályon kívül helyezésére, és szükség esetén javasolni új rendelet megalkotását.

20. §


(1) Az önkormányzati rendeletek végrehajtásáról a polgármester tájékoztatást ad a  képviselő - testületnek.


(2) A képviselő - testület egyes rendeletek hatályosulását bizottsága utján ellenőrizheti.

(A hatályos önkormányzati rendeletek gyüjteményét a 2. függelék tartalmazza)


A határozathozatal


21. §


(1) Döntések előtt ellenőrizni kell a határozatképesség meglétét.


(2) Határozatképtelenség miatt elmaradt képviselő - testületi ülést 14 napon belül ugyanazon napirendek megtartásával össze kell hívni.

(3) A polgármester az előterjesztésben szereplő és a vita során elhangzott határozati javaslatokat egyenként bocsátja szavazásra, úgy hogy elõbb a vita során elhangzott módosító és kiegészítő, majd az elõterjesztésben szereplő határozati javaslat felett kell dönteni.


22. §


Minősített többség szükséges a helyi önkormányzatokról szóló törvényben szabályozott eseteken kívül:

a) képviselõ - testület hatáskörének átruházásához,

b) sürgősségi indítvány elfogadásához,

c) Társasági jog hatálya alá tartozó vállalkozások társasági szerződésébe foglalt  rendelkezések meghatározásához.


A képviselő - testület jegyzőkönyve


23. §


 (1) A jegyzőkönyv tartalmazza a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló törvényben meghatározottakon kívül:

a) az ülésről távolmaradt képviselők nevét, távolmaradásuk okát

b) az elhangzott bejelentéseket, interpellációkat és kérdéseket, valamint az azokkal kapcsolatos válaszokat.


 (2) A jegyzőkönyv mellékletei:

a) a meghívó,

b) a jelenléti ív.



24. §


A rendeletek, határozatok nyilvántartásának vezetéséről a jegyző gondoskodik.


25. §


A testületi ülések jegyzőkönyvei - a zárt ülésről készült jegyzőkönyvek kivételével - a közös önkormányzati hivatalb munkaidőben megtekinthetők.


Lakossági fórumok, közmeghallgatás


26. §


(1) Képviselő - testület a lakossággal való közvetlen kapcsolattartás érdekében évente egy alkalommal falugyűlést szervez.


(2) A falugyűlés idõpontját a testület határozza meg.


(3) A falugyűléssel egyidõben  „Közmeghallgatást” is kell tartani.


(4) A falugyűlés helyérõl, idejéről, napirendjéről a lakosságot a helyben szokásos módon
 tájékoztatni kell.


27. §


Közmeghallgatást a képviselő - testület külön is elrendelhet egy-egy nagyobb horderejű, a

lakosság szélesebb rétegét érintő kérdésben.


28. §


Képviselő - testület a közmeghallgatáson elhangzott hozzászólásokat értékeli és kijelöli azt a személyt, aki a szükséges intézkedést előkészíti



A polgármester, alpolgármester és jegyző


A polgármester


29. §


(1) A polgármester tisztségét főállásban tölti be.


(2) A polgármester helyi önkormányzatokról szóló törvényben szabályozott feladatin túl ellátja a következő feladatokat:

a) Biztosítja az önkormányzat demokratikus működését, széles körű nyilvánosságát.

b) Feladata a településfejlesztés, a közszolgáltatások szervezése.

c) Segíti a települési képviselők, bizottságok munkáját.

d) Együttműködik a társadalmi szervezetekkel, különösen a lakosság önszerveződő közösségeivel. 

30. §


A polgármester kötelező fogadó órája heti 2 óra , hétfői napokon 8.30 órától 1030óráig.


Az alpolgármester


31. §


(1) A képviselő-testület saját tagjai közül egy alpolgármestert választ.


(2) Az alpolgármester társadalmi megbízatásban tölti be tisztségét.


A jegyző


32. §


(1) A jegyző a helyi önkormányzatokról szóló törvényben meghatározott feladatain túl

a) Rendszeresen tájékoztatást ad a képviselő - testületnek, bizottságnak, a polgármesternek az    önkormányzat munkáját érintő jogszabályokról.

b) A polgármester irányításával elõkészíti a képviselő – testület és a bizottsága elé kerülő előterjesztéseket.

c) Tájékoztatja a képviselő - testületet  a hivatal munkájáról és az ügyintézésről.

d) Szervezi a jogi felvilágosító munkát.

e) Gondoskodik a hivatali dolgozók rendszeres továbbképzéséről.

f) Igény szerint segíti a települési önszerveződő közösségek tájékoztatását.

g) Gondoskodik az SZMSZ függelékeinek folyamatos előkészítésérõl, vezetéséről, kiegészítéséről.


(2) Amennyiben a jegyző úgy ítéli meg, hogy az önkormányzat döntése, működése jogszabályt sért, abban az esetben haladéktalanul, de legkésőbb a jogsértés észlelését követő képviselő-testületi ülésen köteles ezt jelezni a képviselő-testület felé.


(3) A jegyzői tisztség betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatása esetén a jegyzői feladatokat a jegyzői referens látja el.


A Borsodsziráki Közös Önkormányzati Hivatal


33. §


(1) A képviselő - testület Borodsziráki Közös Önkormányzati Hivatal elnevezéssel egységes hivatalt hoz létre.


(2) A Közös Önkormányzati hivatal belső szervezeti felépítését, feladatkörét, ügyfélfogadási rendjét a hivatal Szervezeti és Működési szabályzata tartalmazza.


(3) A hivatal működéséhez szükséges előirányzatokat, működési fenntartási költségeket, felhasználható bérkeretet a Közös Önkormányzati Hivatal létehozásáról szóló megállapodás alapján, Borsodszirák Községi önkormányzat költségvetési rendelete tartalmazza.


(4) A Közös Önkormányzati Hivatal létszámát, munkarendjét és ügyfélfogadási rendjét a hivatal szervezeti és működési szabálytzata tartalmazza.


A képviselő - testület bizottsága


34. §.


(1) Az Ügyrendi Bizottság  3 fő képviselő tagból áll. Tagjainak névsorát e rendelet 3. függeléke tartalmazza.


(2) A képviselő-testület meghatározott feladatkörök ellátására ideiglenes ( ad hoc) bizottságot
 hozhat létre. Az ideiglenes bizottság elnöke minden esetben képviselő lehet.


35. §


(1) A bizottság tevékenységéről évente legalább egy alkalommal beszámol a képviselő -
testületnek.


(2) A bizottság éves munkaterv alapján végzi tevékenységét, amelyet tájékoztatás céljából a képviselő-testületnek bemutat.


(3) A bizottság ülését a bizottság elnöke hívja össze és vezeti.


(4) Az elnök köteles összehívni a bizottságot a képviselő-testület határozatára.


36. §


(1) Az Ügyrendi Bizottság álalános feladatai:

a) a képviselő-testület munkatervéhez javaslattétel,

b) előterjesztés vagy önálló indítvány soron kívüli tárgyalásának kezdeményezése,

c) bizottsági ajánlástétel,

d) mindazoknak a feladatoknak az ellátása, amelyeket törvény vagy az Önkormányzat a kötelezően létrehozandó bizottság hatáskörébe utal.

e) önkormányzati képviselők, a polgármester, az alpolgármester és hozzátartozóik vagyonnyilatkozatának nyilvántartása, ellenőrzése

f) önkormányzati képviselők összeférhetetlenségi és méltatlansági ügyeinek kivizsgálása,

g) összeférhetetlenség és méltatlanság megállapításának kezdeményezése

h) a vagyonnyilatkozattal kapcsolatos eljárás eredményéről a bizottság tájékoztatja a soron következő ülésen a képviselő-   testületet.

i) a település szociális és egészségügyi helyzetének figyelemmel kísérése

j) mindazoknak a hatásköröknek az ellátása, amelyeket törvény vagy az önkormányzat a
            bizottság hatáskörébe utal.


Az önkormányzat feladat- és hatáskörei


37. §


Az Önkormányzat a kötelezően előírt feladatait az alábbi módon látja el:


a) A közművelődés szervezése a művelődési házban történik, a könyvtári ellátást feladatellátási szerződés útján a II. Rákóczi Ferenc Megyei Könyvtár biztosítja.


b)[1] A családsegítő és gyermekjóléti szolgáltatás, szociális étkeztetés, és a házi segítségnyújtás a Borsodsziráki Család- és Gyermekjóléti Szolgálat útján biztosított. 


c) Az önkormányzat gondoskodik a kezelésében lévõ út és járda, a közterületek és a ravatalozó karbantartásáról.


d) Biztosítja a község közterületein a közvilágítást az ÉMÁSZ szolgáltató által.


e) Vezetékes ivóvíz rendszert a Borsodvíz Zrt. üzemelteti.


f) Hulladék gyűjtési szállítási kötelező közszolgáltatást a ZV Zöld Völgy Közszolgáltató Nonporfit Kft-vel kötött közszolgáltatási Szerződés alapján biztosítja.


g) Szenyvízelvezetés és tisztítás közszolgáltatást a 9 település tulajdonában lévő hálózat bérbeadása útján, az Észak-magyarországi Regionális Vízművek végzi.


h) A különböző pénzbeni és természetbeni szociális alapellátást a jogszabályokban foglaltaknak megfelelően bizotsítja.


38. §


(1) Az önként vállalt feladatokat az éves költségvetésben, fedezet biztosításával dönti el.


(2) Nem kötelezõ feladatellátás keretében támogatja az egyház tevékenységét.


38/A. §[2]


A képviselő-testület az önkormányzat kormányzati funkcióit a rendelet 4 függeléke  szerint állapítja meg.

 

Az önkormányzat társulásai


39. §


(1) A képviselő-testület a következő társulásokban vesz részt:

a) Edelényi Kistésrség Többcélú Kistérségi Társulása.

b)[3]

c) ZV Zöld Völgy Közszolgáltató Nonprofit Kft.

d) Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékkezlési Önkormányzati Társulás


(2)   A társulások létrehozását, működési rendjét a társulás létrehozásáról szóló együttműködési megállapodás tartalmazza.


Az önkormányzat költségvetése, vagyona


40. §


A költségvetési rendelet megalkotása - a költségvetési törvény által előirt részletezésben az államháztartásról szóló törvény rendelkezéseit betartva – egy frodulóban történik.


41. §


A képviselő - testület vagyonát és a vagyonával való rendelkezés szabályait önkormányzati rendeletben állapítja meg.

Az ellenőrzés


42. §


Az önkormányzat és költségvetési szerveinek ellenőrzését belső ellenőr útján látja el, Réti Nagy László Pálné egyéni vállalkozó által, külön szerződésben meghatározottak szerint.


Záró rendelkezések


43. §


(1) A rendelet a kihirdetését követő  napon lép hatályba.


 (2) Hatályát veszti Damak községi Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (X.22.) önkormányzati rendelet.




                 Baranyay Barnabás                                                              Némethné Fodor Szilvia                             

                polgármester                                                                            jegyző         


[1]

A rendelet szövegét a 3/2016. (II.11.) önkormányzati rendelet 1. §-a módosította. Hatályos: 2016. 01.01.-től

[2]

A rendelet szövegét a 3/2016 (II.11.) önkormányzati rendelet 2. §-a módosította. Hatályos: 2016. 01.01.-től

[3]

Hatályon kívül helyezte a 3/2016 .(II.11.) önkormányzati rendelet 3. § (2) bekezdése. Hatálytalan: 2016.01.01.-től