Újhartyán Város Önkormányzata Képviselő-testületének 18/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelete

2022. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2022. 01. 03- 2022. 10. 31

Újhartyán Város Önkormányzata Képviselő-testületének 18/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelete

2022. évre vonatkozó igazgatási szünet elrendeléséről

2022.01.03.

Újhartyán Város Önkormányzat Képviselő-testületének a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – figyelemmel a kormány ajánlását a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka-végzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. §-15. §-ban foglaltakra – a következőket rendeli el:

A rendelet hatálya

1. § A rendelet hatálya kiterjed az Újhartyáni Polgármesteri Hivatala (továbbiakban: Hivatal) által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre és munkavállalókra.

Az igazgatási szünet

2. § (1) Az Újhartyáni Polgármesteri Hivatal 2022. évi munkarendjében a nyári igazgatási szünet 2022. augusztus 01-től 2022. augusztus 26. napjáig tart. A Hivatal vezetője a nyári igazgatási szünet alatt a szabadságot úgy adja ki, hogy biztosítja a zavartalan ügymenetet és feladatellátást, valamint ügyfélszolgálatot.

(2) Nyári igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalban az ügyfélfogadás az alábbiak szerint történik: minden hétfő és szerdai napon 9.00 órától 15 óráig, pénteken pedig 9.00 órától 12.00 óráig a Hivatalban az ügyintézés ügyelet tartása mellett valósul meg, a többi napokon a Hivatal zárva tart, nincs ügyfélfogadás.

(3) Téli igazgatási szünet 2022. december 21-től 2023. január 02-ig tart, mely időszak alatt a Hivatal zárva tart, ügyelet működik.

Záró rendelkezések

3. § (1) Ez a rendelet 2022. január 3. napján lép hatályba.

(2) Ez a rendelet 2023. január 02. napján hatályát veszti.