Kelevíz Község Önkormányzat Képviselő-testületének 3/2017.(II.15.) önkormányzati rendelete
az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XII.18.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2017. 02. 16- 2017. 02. 16Kelevíz Önkormányzat Képviselő-testületének 3/2017.(II.15.)
az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XII.18.) önkormányzati rendelet módosításáról
2017-02-16-tól 2017-02-17-ig
Kelevíz Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében, a 143. § (4) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott jogalkotói hatáskörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XII.18.) önkormányzati rendelet 5. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) Az önkormányzat képviselő-testületének tagjai a polgármester és a négy helyi önkormányzati képviselő, akik névsorát az 4. melléklet tartalmazza.”
2. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XII.18.) önkormányzati rendelet 6. § (2) bekezdés helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A bizottság elnökét és tagjait a képviselő-testület választja meg. A tagok névsorát az 4. melléklet tartalmazza.”
3. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XII.18.) önkormányzati rendelet 11. § (4) bekezdés helyébe a következő rendelkezés lép:
„(4) Az önkormányzat részvételével működő társulások felsorolását az 5. melléklet tartalmazza.”
4. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XII.18.) önkormányzati rendelet 12. § (5) bekezdés helyébe a következő rendelkezés lép:
„(5) Az ülés meghívóját és az előterjesztéseket a képviselőknek, a tanácskozási joggal meghívottaknak az ülés előtt legalább három nappal korábban kell megküldeni. Az írásbeli előterjesztések a képviselők részére elektronikus formában, a Rendelet 4. mellékletben rögzített elektronikus levélcímre kerülnek megküldésre. Elektronikus levélcím hiányában, illetve a képviselő kérelmére az írásbeli előterjesztések papír alapon, postacímre kerülnek megküldésre.”
5. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XII.18.) önkormányzati rendelet 1. függeléke helyébe e rendelet 1. melléklete lép.
6. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XII.18.) önkormányzati rendelet 2. függeléke helyébe e rendelet 2. melléklete lép.
7. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.
(2) A rendelet kihirdetéséről és egységes szerkezetbe foglalásáról a helyben szokásos módon a jegyző gondoskodik.
Kelevíz, 2017. február 14.
Vargáné Balatincz Krisztina Hajdu Szabina
polgármester jegyző
Záradék:
A rendelet 2017. február 15. napján kihirdetésre került.
Kelevíz, 2017. február 15.
Hajdu Szabina
jegyző