Borsfa Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelete

Borsfa Község Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2014 (XII.1.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2024. 10. 11- 2024. 10. 11

Borsfa Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelete

Borsfa Község Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2014 (XII.1.) önkormányzati rendelet módosításáról

2024.10.11.

Borsfa Község Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotó hatáskörében, Magyarország és Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés a)d) pontjaiban és Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011.évi CLXXXIX. törvény 53. §. (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § (1) A Borsfa Község Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2014 (XII.1.) önkormányzati rendelet 1. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.

(2) A Borsfa Község Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2014 (XII.1.) önkormányzati rendelet 3. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.

2. § Ez a rendelet 2024. október 11-én lép hatályba.

1. melléklet a 6/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

3. melléklet
Borsfa község Önkormányzati Képviselő-testülete

1. Jetzin István Sándor polgármester

2. Bánfai Zsolt alpolgármester

3. Husz Csabáné képviselő

4. Bedő József Marcell képviselő

5. Németh Mária képviselő ”

2. melléklet a 6/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

Borsfa község Önkormányzatának Ügyrendi Bizottsága, hatásköre és tagjai

1. 1. Elnök: Husz Csabáné képviselő

2. Tagok: Bedő József Marcell képviselő

3. Németh Mária képviselő

4. Hatáskör:

a) - vagyonnyilatkozattal kapcsolatos feladatok teljes körű végzése

b) - összeférhetetlenség vizsgálata

5. A polgármesteri, önkormányzati képviselői vagyonnyilatkozatok kezelésének szabályai

6. A helyi önkormányzati képviselők jogállásáról szóló 2000. évi XCVI. törvény 10/A. §. rendelkezik a vagyonnyilakozat-kezeléséről.

7. A jogszabályi előírásokat figyelembe véve az Ügyrendi Bizottság legkésőbb minden év január 20-ig tájékoztatja kötelezettségéről a képviselőket és a polgármestert, majd részükre a kitöltendő nyomtatványokat átadja. A kitöltött nyilatkozatokat iktatás után külön, elzárt szekrényben kell tárolni, az iktatóba másolati példányt nem kell lerakni. A leadott nyilatkozatokról nyilvántartást vezet, melyet az elnök aláír. A nyilatkozatokba való betekintés joga megegyezik a hivatkozott jogszabályban foglaltakkal.”