Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 11.) önkormányzati rendelete

2025. évi költségvetésről

Hatályos: 2025. 10. 09

Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 11.) önkormányzati rendelete

2025. évi költségvetésről

2025.10.09.

[1] Szabadszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az adott költségvetési évben megvalósításra váró jogszabályban meghatározott kötelező, valamint a kötelező feladatai ellátását nem veszélyeztető önként vállalt feladatai ellátása, a feladatellátáshoz szükséges források, kiadások és létszámok meghatározása érdekében figyelembe veszi a hatályos jogszabályok előírásait, az önkormányzat korábbi döntéseit, elnyert pályázatait, a különböző megállapodásokat, szerződéseket és mindezekre tekintettel az egységes önkormányzati költségvetés kialakítása, az önkormányzati költségvetés bevételi és kiadási oldala közötti egyensúly biztosítása céljából kinyilvánítja, hogy a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 111. § (2) bekezdés alapján a helyi önkormányzat gazdálkodásának alapja az éves költségvetése, melyből finanszírozza és látja el törvényben meghatározott kötelező és önként vállalt feladatait.

[2] Szabadszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) és f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § (2) bekezdése szerinti jogalkotói kötelezettségnek eleget téve - figyelemmel Magyarország központi költségvetéséről szóló 2024. évi XC. törvény, az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XI.28.) számú rendelet 63. §-a és a 368/2011. (XII.31.) Kormány rendelet az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról rendelkezéseire – az Önkormányzat 2025 évi költségvetéséről az alábbi rendelet alkotja:

1. A rendelet hatálya

1. § A rendelet hatálya kiterjed Szabadszállás Város Önkormányzatára (a továbbiakban: Önkormányzat), a Szabadszállási Polgármesteri Hivatalra, valamint az Önkormányzat irányítása alá tartozó egyéb költségvetési szervekre (a továbbiakban együtt: önkormányzat által irányított költségvetési szervek).

2. A költségvetés címrendje

2. § A Képviselő-testület a Költségvetési címrendet 2025. évre a következők szerint határozza meg:

1. Szabadszállás Város Önkormányzata (a nem intézményi keretek között ellátandó feladatok a 2/1. sz. melléklet szerint alkotnak önálló címeket)

2. Szabadszállási Polgármesteri Hivatal (a nem intézményi keretek között ellátandó feladatok a 2/2. sz. melléklet szerint alkotnak önálló címeket)

3. Gazdasági-Műszaki Ellátó és Szolgáltató Szervezet

4. Szabadszállási Általános Művelődési Központ

5. Alapszolgáltatási Központ

3. A bevételek részletezése forrásonként, önkormányzati szinten

3. § (1)1 Működési bevételek: 1 377 413 032 Ft

(2)2 Felhalmozási bevételek: 785 769 259 Ft

(3)3 Költségvetési bevételek összesen: 2 163 182 291 Ft

4. A kiadások részletezése címenként, önkormányzati szinten

4. § (1)4

(2)5

(3)6

(4)7

(5)8

(6)9

5. §10 (1) A költségvetés hiánya: 560 681 126 Ft.

(2) A költségvetési hiány belső finanszírozására szolgáló pénzforgalom nélküli bevételek:

(3) Előző évek pénzmaradványának igénybevétele:

a) működési célra: 242 229 126 Ft

b) felhalmozási célra: 318 452 000 Ft

(4) Előző évek vállalkozási maradvány igénybevétele:

a) működési célra: 0 Ft

b) Összesen: 560 681 126 Ft

(5) A költségvetési hiány belső finanszírozását meghaladó összegének külső finanszírozására szolgáló bevételek:

a) Likvid hitel felvétele: 0 Ft

b) EU-s pályázatok előfinanszírozására

c) fejlesztési célú hitel 0 Ft

d) Összesen: 0 Ft

(6) Összes finanszírozási bevétel:

a) Működési célra: 242 229 126 Ft

b) Felhalmozási célra: 318 452 000 Ft

c) Összesen: 560 681 126 Ft

(7) Finanszírozási kiadások:

a) Hitelek törlesztése: 0 Ft

b) Összesen: 0 Ft

6. § (1) Az önkormányzat 2025. évi összes bevételeinek és kiadásainak költségvetési mérlegét az 1. számú melléklet mutatja be.

(2) Az önkormányzat, a polgármesteri hivatal és az intézmények bevételeit és kiadásait feladatonkénti részletezésben a 2. és 3. számú mellékletek részletezik.

(3) A 4. számú melléklet az önkormányzat, a hivatal és az intézményeinek engedélyezett létszámkeretét részletezi.

(4) Az önkormányzat és intézményei beruházásait az 5. számú melléklet tartalmazza.

(5) A 6. számú melléklet önkormányzati szinten mutatja be a tervezett felújításokat.

(6) A pénzbeli juttatások részletezését a 7. számú melléklet tartalmazza.

(7) A 8. számú melléklet az önkormányzat céltartalékait és gazdálkodási tartalékát részletezi.

(8) A 9. számú melléklet egyéb, tájékoztató jellegű mérlegeket és kimutatásokat tartalmaz.

(9) A 10. számú melléklet az előirányzat felhasználási ütemtervet tartalmazza.

(10) A 11. melléklet az önkormányzat hitelképességét mutatja be.

(11) A 12. számú melléklet mérlegszerűen tartalmazza a felhalmozási célú bevételeket és kiadásokat.

(12) A 13. számú melléklet a több éves kihatással járó döntéseket részletezi.

(13) A 14. számú melléklet a várható közvetett támogatásokat tartalmazza.

(14) A 15. számú melléklet az uniós forrásokból befolyó bevételeket foglalja össze.

(15)11 A 16. számú melléklet a fejlesztési célokhoz kapcsolódó adósságot keletkeztető ügyleteket részletezi.

(16)12 A 17. számú melléklet a helyi adó bevételeket mutatja be.

(17)13 A 18. számú melléklet a szöveges indokolást tartalmazza.

5. A gazdálkodás rendje

7. § (1) A helyi önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítást saját hatáskörében tartja a Képviselő-testület, azt nem ruházza át.

(2) A címek a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzataikat nem léphetik túl. A címek a kiemelt előirányzatok körében megtervezett részelőirányzatok között átcsoportosítást hajthatnak végre, mellyel kapcsolatban bejelentési kötelezettség nem terheli az intézményvezetőjét. Az intézmények létszámot nem bővíthetnek.

(3) Az intézmény vezetője egy személyben felelős a költségvetés végrehajtásáért.

(4) A Képviselő-testület a 2025. évi költségvetésről szóló ezen rendeletét a központi előirányzatok és a címek saját hatáskörű előirányzat-módosítási kezdeményezése miatt negyedévenként, de legkésőbb a tárgy évet követő év február 28-ig, december 31-ei hatállyal módosíthatja.

8. § (1) Az intézmény – indokolt esetben – a Képviselő-testülettől kérheti a részére jóváhagyott kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítást.

(2) Működési célú kiadási előirányzatok felhalmozási célra történő átcsoportosítása csak rendkívül indokolt esetben, a jegyzővel történt előzetes egyeztetés után kérhető abban az esetben, ha az intézmény vezetője nyilatkozik, hogy az év folyamán működési többletigénye nem lesz és a csökkentésre kerülő előirányzattal kapcsolatban a jogszabályi kötelezettségeinek eleget tett.

(3) Intézményi működési bevételi többlet felhalmozási célra történő felhasználása csak akkor engedélyezhető, ha az intézmény vezetője nyilatkozik, hogy az év folyamán működési többletigénye nem lesz.

(4) Az intézmények előirányzatainak változtatását a meghatározott pénzügyi-gazdasági feladatainak ellátását végző intézmény vezetőjénél jogosult kezdeményezni.

9. § Amennyiben a város Képviselő-testülete, bizottsága, hivatala, intézménye költségvetésének valamely kiemelt előirányzata időarányos teljesítés mértékéhez képest 10%-ot, vagy 3 millió Ft-ot meghaladó mértékű eltérést mutat, a szervezet vezetője az okok megjelölésével azt a Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság felé köteles haladéktalanul, írásban jelenteni. Az illetékes bizottság az okok vizsgálatának eredményét, illetve az esetleges intézkedésekre tett javaslataikat a soron következő ülésen a Képviselő-testület elé terjeszti. Amennyiben a vizsgálat eredményeként fegyelmi vétség alapos gyanúja merül fel, fegyelmi eljárást kell kezdeményezni.

10. § (1) A költségvetés céltartaléka a meghatározott feladatokra használható fel, a gazdálkodási tartalék a gazdálkodás biztonságát szolgálja.

(2) A tartalékkal való rendelkezés jogát a Képviselő-testület nem ruházza át.

(3) Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 68. § (4) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján a Képviselő-testület a polgármester részére 2025. évben 1.000.000 Ft összeghatárig támogatási keret feletti rendelkezési jogot biztosít, melyről köteles tájékoztatni a Képviselő-testületet.

(4) Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 143. § (4) bekezdés h) pontjában meghatározott felhatalmazás alapján a Képviselő-testület a polgármester részére egyéb forrás felhasználási jogot nem biztosít.

(5) Finanszírozási bevételekkel és kiadásokkal kapcsolatos hatáskört nem ruház át a Képviselő-testület.

11. § (1) A Képviselő-testület az év közben esetlegesen felmerülő költségvetési hiányt hitelből fedezi.

(2) Az önkormányzat intézményei hitelt nem vehetnek fel, adósságot keletkeztető ügyletet nem köthetnek.

(3) A költségvetésben év közben esetlegesen felmerülő hiány finanszírozására történő intézkedés megkezdése előtt a Képviselő-testület külön határozatban dönt a finanszírozás módjáról.

12. § (1) A 2025. évi gazdálkodás során az intézmények részére finanszírozási ütemtervet kell készíteni a jóváhagyott költségvetési támogatás összegének erejéig, figyelemmel a nettó munkabérfizetés és az ehhez kapcsolódó járulékok polgármesteri hivatal által történő egyösszegű befizetésére. A finanszírozási ütemtervet minden költségvetési rendelet módosítását követően aktualizálni kell. A finanszírozási ütemterv elkészítésére az önállóan működő intézmények esetében a pénzügyi-számviteli feladatokat ellátó szerv köteles.

(2) A vállalkozási tevékenység során keletkező eredményt évközben vagy a tárgy évet követő évben, a Képviselő-testület döntése alapján alaptevékenységre kell felhasználni a költségvetési befizetési kötelezettség figyelembevételével.

13. § (1) A Képviselő-testület létszámgazdálkodásra vonatkozó döntése: A 2025. évre vonatkozó engedélyezett létszámkeretet a 4. sz. melléklet tartalmazza, melynek betartása valamennyi intézmény esetében kötelező.

(2) Amennyiben a költségvetési év során létszámcsökkentési döntést hoz a Képviselő-testület, figyelemmel kell lenni a létszámcsökkentésekhez kapcsolódó támogatás igénylés feltételeire, melyet a tárgy évre vonatkozó rendelet határoz meg.

(3) A foglalkoztatotti jogviszony bármely címen történő megszüntetése során a felmentési idő alatti munkavégzés jogszabály szerinti legmagasabb mértéke alkalmazandó. A Képviselő-testület egyedi döntés alapján ettől eltérhet.

(4) A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 151. §-a alapján a polgármestert évi bruttó 400.000 Ft cafetéria juttatás illeti meg.

(5) A 2025. évben érvényes Munkavállalói Szabályzat, VI. Juttatások és támogatások Cafetéria juttatás című részében szereplő keretösszeg betöltött álláshelyenként bruttó 8.000 Ft/fő/hó összegben kerül megállapításra.

14. § Az intézmények a Képviselő-testület jóváhagyásával nyújthatnak be szakmai pályázatokat. Az előzetes hozzájárulást önerő biztosítása esetén támogatási összeg nagyságától függetlenül, egyéb esetekben pedig 1 millió forint igényelt támogatási összegnél nagyobb összegű pályázatoknál kell az intézményeknek kérnie. A pályázatok esetében az intézményeknek hatásvizsgálatot kell végeznie, és be kell mutatnia a projekt fenntartásának esetleges költségeit is.

15. § Az intézmények szellemi és anyagi infrastruktúráját magáncélra igénybe vevők számára az intézmények kötelesek térítést előírni felhasználás, illetve az igénybevétel alapján felmerült közvetlen és közvetett költségek figyelembevételével. A költségek és a térítés megállapításának rendjét és mértékét belső szabályzatban kell rögzíteni.

16. § (1) Az önkormányzatnak – az Áht. alapján – lehetősége van évközben a feladatmutatók teljesítésének függvényében lemondani a mutatók állományának egy részéről, illetve pótigényt benyújtani a Magyar Államkincstárhoz. A feladatmutatókról történő lemondást az intézményvezető a változás észlelését követő első lemondási dátumkor köteles jelezni. Amennyiben évközi lemondásra kerül sor, annak összege az intézmény támogatásából visszavonásra kerül. Ettől eltérő egyedi döntést csak a Képviselő-testület hozhat.

(2) Amennyiben a költségvetési évet követő normatíva elszámolás során az önkormányzatnak azért keletkezik visszafizetési vagy kamatfizetési kötelezettsége, mert az intézmény nem, vagy nem valós adatok alapján tett eleget jelentési kötelezettségének, úgy a visszafizetendő összeg az intézmény pénzmaradványából kerül visszavonásra. Ha a pénzmaradvány erre nem nyújt fedezetet, annak okát a hivatal felülvizsgálja és a jegyző kezdeményezi az adott intézmény vezetőjével szembeni felelősségre vonást a Képviselő-testületnél.

(3) Az intézmények vezetői az önkormányzat költségvetésének tervezéséhez, a költségvetési rendelet módosításához, valamint a beszámolók összeállításához elkészített rendszeresen, vagy eseti jelleggel szolgáltatott adatok és információk teljes körűségéért, valódiságáért, a számviteli szabályok előírásainak való megfeleléséért, a statisztikai rendszerrel való tartalmi egyezőségért felelősséggel tartoznak.

17. § (1) Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 109. § (6) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján 2025. év vonatkozásában a kiadások készpénzben történő teljesítésének eseteit a Képviselő-testület határozza meg.

(2) Készpénzben fizethetők ki: egyéb dologi jellegű kiadások, halasztást nem tűrő, rendkívüli esetben települési támogatás.

6. Záró rendelkezések

18. § E rendelet rendelkezéseit 2025. év január 1. napjától kell alkalmazni.

19. § Ez a rendelet a kihirdetését követő harmadik napon lép hatályba.

6. melléklet

6. melléklet a 2/2025. (II.11.) sz. önkormányzati rendelethez

Felújítások bemutatása címenként

Ft-ban

Megnevezés

2025. évi
teljes összeg

Teljes összegből:

2025. évi


2025. év utáni évek
kötelezettségei

Személyi
juttatás

M. adót
terh. jár.

Dologi

Felújítás

Önerő

Támogatás

Önkormányzat:

TOP-Városháza

124 062 000

500 000

65 000

7 965 000

115 532 000

14 786 000

109 276 000

0

Közvilágítás

0

0

Dörmögőház

25 000 000

25 000 000

5 000 000

20 000 000

0

Tájház felújítás

17 900 000

17 900 000

0

17 900 000

0

Szakrendelő felújítás

274 299 000

274 299 000

263 439 000

10 860 000

0

Kunadacsi út

184 318 259

2 000 000

260 000

3 000 000

179 058 259

5 260 000

179 058 259

0

Alapszolg. lépcső

750 000

750 000

0

750 000

0

0

Kis OTP tető

0

0

0

0

0

Járda javítás

0

0

0

0

0

Utasváró felújítás

635 000

635 000

0

635 000

0

0

Szökőkút és emlékmű f.

0

0

0

0

0

Sírkő felújítás

0

0

0

0

0

Összesen:

626 964 259

2 500 000

325 000

12 350 000

611 789 259

289 870 000

337 094 259

0

7. melléklet

7. melléklet a 2/2025. (II.11.) sz. önkormányzati rendelethez

Pénzbeli juttatások részletes bemutatása

Ft-ban

Megnevezés

Előirányzat

Köztemetés

1 300 000

Szemétszállítási kedvezmény

65 000

Rendszeres települési támogatás

2 200 000

Rendkívüli települési támogatás

1 435 000

Összesen:

5 000 000

13. melléklet

13. sz. melléklet a 2/2025.(II.11.) sz. önkormányzati rendelethez

Szabadszállás Város Önkormányzatának

több éves kihatással járó döntéseinek számszerűsítése

E Ft-ban

Megnevezés

Tárgyév ( 2025)

Következő év ( 2026 )

Következő év ( 2027 - )

Saját erő

Támogatás

Összesen

Saját erő

Támogatás

Összesen

Saját erő

Támogatás

Összesen

Jelenleg nincs ilyen döntés.

0

0

Összesen:

0

0

0

0

0

0

0

0

0

14. melléklet Kimutatás a közvetett támogatásokról

A

B

C

1a

Megnevezés

Támogatás összege

1b

Helyi iparűzési adókedvezmény

3 500 000

1c

Magánszemélyek kommunális adója k.

2 000 000

1d

Gépjárműadó kedvezménye

0

1e

Szemétszállítási kedvezmény

300 000

1f

Étkeztetési kedvezmények
( ellátottak térítési díjának, kártérítésének méltányossági alapon történő elengedése )

22 000 000

1g

Lakásépítéshez, felújításhoz nyújtott
kölcsönök elengedése lakosság részére
méltányosságból

0

1h

Helyiség, eszköz hasznosításából
származó bevételből származó
kedvezmény, mentesség

0

1i

Egyéb nyújtott kedvezmény vagy kölcsön
elengedése

0

1j

Összesen

27 800 000

Szöveges indoklás a közvetett támogatásokhoz:
A hatályos helyi adókról szóló önkormányzati rendelet alapján vehető igénybe a magánszemélyek kommunális adójának kedvezménye, mentessége.
A helyi iparűzési adóban 50 % -os adókedvezmény illeti meg egységesen azokat az adóalanyokat, akiknek az éves adóalapja nem haladja meg az 1,5 millió forintot.
A gépjárműadó tekintetében a gépjárműadóról szóló 1991. évi LXXXII. törvény alapján érvényesíthetők az adókedvezmények. Ennél az adónemnél a törvényi mentességeken és kedvezményeken túl nem adhat további mentességet, kedvezményt a helyi önkormányzat.
A szemétszállítási díjból adható kedvezményeket az önkormányzat a szociális rendeletében szabályozta, ez alapján kerültek határozattal megállapításra a kedvezmények összegei.
Az étkezési térítési díj kedvezménye a Szabadszállás Város Önkormányzat Képviselő-testületének Az egyes szociális és gyermekvédelmi támogatások helyi szabályairól szóló rendelet alapján érvényesíthető.

15. melléklet

15. melléklet a 2/2025.(II.11.) önkormányzati rendelethez

Az Európai Unió támogatásával

megvalósuló programok bevételei, kiadásai

2025. év

Ft-ban

Megnevezés

Bevételi
előirányzat

Kiadási
előirányzat

Érintett intézmény

TOP - Petőfi Látogatóközpont

478 480 000

478 480 000

Önkormányzat

TOP - Óvoda

0

360 000

Önkormányzat

TOP - Városháza

109 276 000

124 062 000

Önkormányzat

TOP - Szakrendelő felújítás

274 299 000

10 860 000

Önkormányzat

Összesen:

862 055 000

613 762 000

16. melléklet

16. melléklet a 2/2025. (II.11.) önkormányzati rendelethez

Fejlesztési célok, melyek megvalósításához adósságot keletkeztető ügylet
megkötése kapcsolódhat

Fejlesztési cél megnevezése

Megelőlegezendő
összeg ( E Ft )

Összesen:

0

Az önkormányzat nem tervezi fejlesztési célú hitel felvételét.

17. melléklet

17. melléklet a 2/2025. (II.11.) sz. önkormányzati rendelethez

Helyi adó bevételek

Ft-ban

Megnevezés

Előirányzat

Önkormányzat:

- idegenforgalmi adó

945 000

- iparűzési adó

241 070 748

- kommunális adó

14 000 000

- földhasználati személyi jövedelemadó

1 580 000

- jövedéki adó

0

- bírság, pótlék

2 500 000

összesen:

260 095 748

1

A 3. § (1) bekezdése a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

2

A 3. § (2) bekezdése a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

3

A 3. § (3) bekezdése a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

4

A 4. § (1) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.

5

A 4. § (2) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.

6

A 4. § (3) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.

7

A 4. § (4) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.

8

A 4. § (5) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.

9

A 4. § (6) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.

10

Az 5. § a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 2. §-ával megállapított szöveg.

11

A 6. § (15) bekezdése a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 3. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.

12

A 6. § (16) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 3. § (2) bekezdése iktatta be.

13

A 6. § (17) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 3. § (2) bekezdése iktatta be.

14

Az 1. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.

15

A 2. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.

16

A 3. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.

17

A 4. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.

18

Az 5. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.

19

A 8. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (6) bekezdésével megállapított szöveg.

20

A 9. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (7) bekezdésével megállapított szöveg.

21

A 10. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (8) bekezdésével megállapított szöveg.

22

A 11. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (9) bekezdésével megállapított szöveg.

23

A 12. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (10) bekezdésével megállapított szöveg.

24

A 18. mellékletet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (11) bekezdése iktatta be.