Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének 26/2022. (XI. 10.) önkormányzati rendelete

a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2023. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2023. 01. 01- 2023. 12. 30

Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének 26/2022. (XI. 10.) önkormányzati rendelete

a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2023. évi igazgatási szünet elrendeléséről

2023.01.01.

Kazincbarcika Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI. 28.) önkormányzati rendeletének 1. melléklet IV.1. pontjának 1) alpontja szerint az Ügyrendi, Jogi és Közbiztonsági Bizottsága véleményének kikérésével a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya kiterjed a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, valamint munkavállalóra.

2. § A Hivatal 2022. évi munkarendjében az igazgatási szünetek az alábbiak szerint alakulnak:

a) 2023. január 2.,3.,4.,5.,6., hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek (5 munkanap)

b) 2023. március 16., 17. csütörtök, péntek (2 munkanap)

c) 2023. október 24. kedd (1 munkanap)

d) 2023. december 27., 28., 29., szerda, csütörtök, péntek (3 munkanap)

Összesen: 11 munkanap

3. § (1) Az igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfélfogadás szünetel.

(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal ügyeletet tart.

(3) Az igazgatási szünet elrendelése a Kazincbarcikai Önkormányzati Rendészet munkarendjét nem érinti.

4. § Ez a rendelet 2023. január 1-jén lép hatályba, és 2023. december 31-én hatályát veszti.