Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2023. (XII. 14.) önkormányzati rendelete

a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2024. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2024. 01. 01- 2024. 12. 31

Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2023. (XII. 14.) önkormányzati rendelete

a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatalban a 2024. évi igazgatási szünet elrendeléséről

2024.01.01.

Kazincbarcika Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI. 28.) önkormányzati rendelet 1. mellékletének 4.1.1. pontja alapján az Ügyrendi, Jogi és Közbiztonsági Bizottsága véleményének kikérésével a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya kiterjed a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, valamint munkavállalóra.

2. § A Hivatal 2024. évi munkarendjében az igazgatási szünetek az alábbiak szerint alakulnak:

a) 2024. január 2. kedd (1 munkanap)

b) 2024. augusztus 3. szombat (1 munkanap)

c) 2024. augusztus 21. szerda (1 munkanap)

d) 2024. október 31. csütörtök (1 munkanap)

e) 2024. december 7. szombat (1 munkanap)

f) 2024. december 14. szombat (1 munkanap)

g) 2024. december 23. hétfő (1 munkanap)

h) 2024. december 30-31. hétfő, kedd (2 munkanap)

Összesen: 9 munkanap

3. § (1) Az igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfélfogadás szünetel.

(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal ügyeletet tart.

(3) Az igazgatási szünet elrendelése a Kazincbarcikai Önkormányzati Rendészet munkarendjét nem érinti.

4. § Ez a rendelet 2024. január 1-jén lép hatályba, és 2025. január 1-jén hatályát veszti.