Domaszék Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének 10/2022. (V. 24.) önkormányzati rendelete
a Szervezeti és működési szabályzatról szóló 12/2019. (X. 22.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2022. 06. 01- 2022. 06. 01Domaszék Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének 10/2022. (V. 24.) önkormányzati rendelete
a Szervezeti és működési szabályzatról szóló 12/2019. (X. 22.) önkormányzati rendelet módosításáról
Domaszék Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelet 1. §-ában kihirdetett veszélyhelyzetre figyelemmel, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 51/A. § alapján hozott, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény egyes rendelkezéseinek eltérő alkalmazásáról szóló 307/2021. (VI. 5.) Korm. rendelet 1. §-a szerint Domaszék Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének feladat- és hatáskörét gyakorolva, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában és (2) bekezdésében biztosított jogalkotó hatáskörében, valamint Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva, a Szervezeti és működési szabályzatról szóló 12/2019. (X. 22.) önkormányzati rendelet módosítására a következőket rendeli el:
1. § A Szervezeti és működési szabályzatról szóló 12/2019 (X.22.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 21. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(5) A jegyző helyettesítését, teljes jogkörben – a jegyzői tisztség betöltetlensége, valamint a jegyző tartós akadályoztatása esetén – a Domaszéki Polgármesteri Hivatal Igazgatási csoport vezetője látja el. Az Igazgatási csoport vezetőjének tartós akadályoztatása, vagy a csoportvezetői munkakör betöltetlensége esetén a képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a jegyzői feladatokat ellátó, a Domaszéki Polgármesteri Hivatal állományába tartozó, felsőfokú képesítéssel rendelkező köztisztviselő kijelölésére.”
2. § A Rendelet 22. § (4) és (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(4) A csoportok önkormányzati és államigazgatási feladatait a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata tartalmazza.
(5) A Polgármesteri Hivatalban a polgármester és a jegyző kiadmányozási joggal megbízhatja a csoportvezetőket, ügyintézőket. A kiadmányozási joggal való megbízást a polgármester, illetve a jegyző határozatban közli az érdekeltekkel, vagy kiadmányozásról szóló szabályzatban rögzíti a kiadmányozás rendjét.”
3. § Hatályát veszti a Rendelet
b) 23. § (1) és (2) bekezdése.
4. § Ez a rendelet 2022. június 1-jén lép hatályba.