Tiszacsege Város Önkormányzata Képviselő-testületének 17/2014. (XII. 1.) önkormányzati rendelete
a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2013. (II. 18.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2014. 12. 02- 2014. 12. 02Tiszacsege Város Önkormányzata Képviselő-testületének 17/2014. (XII. 1.) önkormányzati rendelete
a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2013. (II. 18.) önkormányzati rendelet módosításáról1
Tiszacsege Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § Tiszacsege Város Önkormányzatának a Képviselő-testület Szervezeti és Működési szabályzatáról szóló 6/2013. (II. 18.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 2. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A Képviselő-testület évente legalább 7 ülést tart.”
2. § Hatályát veszti a Rendelet 8. § (2) bekezdés a) pontja.
3. § A Rendelet 10. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) Szavazni „igen”-nel, „nem”-mel, vagy „tartózkodom”-mal lehet.”
4. § Hatályát veszti a Rendelet 15. § (1) bekezdése.
5. § A Rendelet 18. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„18. § A polgármester általános feladata
a) a hivatal irányítása
b) a település fejlődésének elősegítése,
c) a helyi közszolgáltatásokról való gondoskodás,
d) az önkormányzat vagyonának megőrzése és gyarapítása,
e) az önkormányzat gazdálkodásának menedzselése,
f) a demokratikus helyi hatalomgyakorlás megvalósítása és segítése, a közakarat érvényesítésének biztosítása,
g) a nyilvánosság megteremtése, helyi fórumok megrendezése,
h) a lakosság önszerveződő közösségeinek támogatása, a hatékony együttműködési formák kialakítása, a képviselő-testület működési feltételeinek a megteremtése, munkájának a megszervezése,
i) az önkormányzati képviselők és a bizottsági elnökök munkájának segítése,
j) a képviselő-testület döntéseinek előkészítése, a döntések végrehajtásának a megszervezése és ellenőrzése,
k) az önkormányzati intézmények működésének ellenőrzése, segítése,
l) a képviselő-testület tájékoztatása a tárgyalásairól és azok eredményéről,
m) beszámolás a Képviselő-testületnek a két ülés között végzett munkáról,
n) rendszeres kapcsolattartás az önkormányzati intézmények vezetőivel,
o) kapcsolattartás az egyházak helyi képviselőivel,
p) kapcsolattartás a több személyt foglalkoztató gazdálkodó szervezetekkel.”
6. § A Rendelet 21. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság létszáma 3 fő, a Szociális és Egészségügyi Bizottság létszáma 4 fő.”
7. § A Rendelet a következő 18/A. alcímmel, valamint a 27/A. §-sal egészül ki:
„18/A. Összeférhetetlenség
27/A. § Az összeférhetetlenséggel kapcsolatos feladatokat a Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság látja el.”
8. § Hatályát veszti a Rendelet 25. §-a.
9. § A Rendelet 29. § (2)-(3) bekezdés helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A bizottság elnökét az alapdíjon felül havi 16.000 Ft tiszteletdíj illeti meg.
(3) A bizottság képviselő tagját az alapdíjon felül havi 12 000 Ft, a bizottság nem képviselő tagját havi 12 000 Ft illeti meg.”
10. § Hatályát veszti a Rendelet 31. §-a.
11. § A Rendelet 1. melléklete helyébe 1. melléklet lép.
12. § A Rendelet 2. melléklete helyébe 2. melléklet lép.
13. § A Rendelet 4. melléklet 19. pontja helyébe a következő pont lép:
14. § A Rendelet 7. melléklet 4. pontja helyébe a következő pont lép:
15. § Ez a rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba.
|
|
|
|
|
|
A rendelet a 2010. évi CXXX. törvény 12/B. §-a alapján hatályát vesztette 2014. december 3. napjával.