Isaszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2022. (XI. 17.) önkormányzati rendelete
az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2023. évben igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2022. 12. 01- 2022. 12. 01Isaszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2022. (XI. 17.) önkormányzati rendelete
az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2023. évben igazgatási szünet elrendeléséről
Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el
1. § A rendelet hatálya kiterjed az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre (továbbiakban dolgozó).
2. § A Hivatal 2023. évi munkarendjében 2023. január 2. napjától 2023. január 6. napjáig tartó időszakban, valamint 2023. december 22. napjától 2023. december 29. napjáig terjedő időszakban igazgatási szünetet tart.
3. § A 2. §-ban megjelölt időszakban az ügyfélfogadás a Hivatal minden szervezeti egységében szünetel, a hivatal zárva tart.
4. § Hatályát veszti az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2022. évben igazgatási szünet elrendeléséről szóló 17/2021. (XII. 16.) önkormányzati rendelet 3. § (2) bekezdése.
5. § Ez a rendelet 2022. december 1-jén lép hatályba, és 2024. január 2-án hatályát veszti.