Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelete
Szentlőrinckáta Község Önkormányzata 2025. évi költségvetéséről
Hatályos: 2025. 06. 19- 2025. 10. 01Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelete
Szentlőrinckáta Község Önkormányzata 2025. évi költségvetéséről
[1] A rendelet célja, hogy Szentlőrinckáta Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Önkormányzat 2025. évi költségvetését elfogadja.
[2] Szentlőrinckáta Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörben, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az Önkormányzat 2025. évi költségvetéséről következőket rendeli el:
1. A rendelet hatálya
1. § A rendelet hatálya kiterjed:
a) Szentlőrinckáta Község Önkormányzatának Képviselő-testületére (a továbbiakban: Képviselő-testület) és bizottságára,
b) az önkormányzat költségvetési szervére,
c) a támogatásban részesített magánszemélyekre, jogi személyekre, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetekre.
2. A költségvetés előirányzatai
2. § A Képviselő-testület az önkormányzat – beleértve a költségvetési szervét – 2025. évi költségvetésének:
a)1 bevételi főösszegét 1.154.371.870 Ft-ban (1. melléklet)
b)2 kiadási főösszegét 1.154.371.870 Ft-ban (2. melléklet)
határozza meg.
3. Önkormányzat
3. § Az önkormányzat költségvetési bevételi előirányzatait kötelező feladatok, önként vállalt feladatok és államigazgatási feladatok szerinti bontásban az 3. melléklet tartalmazza. A kiadások összesen: 862.982.721 Ft.
a) Önkormányzat működési támogatása 189.601.235 Ft
b) működési és felhalmozási célú támogatásértékű bevétel 26.878.848 Ft, amelyből
ba) egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről, (TB, munkaügyi közp.) 26.878.848 Ft
bb) felhalmozás célú támogatások bevételei államháztartáson belülről 0 Ft
c) közhatalmi bevételek 257.200.000 Ft
d) intézményi működési bevétel 15.630.000 Ft
e) Visszatérítendő támogatás 0 Ft
f) Működési célú átvett pénzeszköz 0 Ft
g) előző évi költségvetési maradvány 373.672.638 Ft
h)3 hosszú lejáratú hitelfelvétel pénzügyi vállalkozástól 100.000.000 Ft
4. § (1)4 Az önkormányzat költségvetési kiadási előirányzatait kötelező feladatok, önként vállalt feladatok és államigazgatási feladatok szerinti bontásban a 4. melléklet tartalmazza. Működési, felhalmozási kiadások: 962.982.721 Ft
a) személyi jellegű kiadások: 72.925.500 Ft
b) munkaadókat terhelő járulékok 9.480.315 Ft
c) dologi jellegű kiadások: 123.662.188 Ft
d) ellátottak pénzbeli juttatásai: 2.150.000 Ft
e) egyéb elvonások, befizetések (Szolidaritási hozzájárulás): 109.246.216 Ft
f) egyéb működési célú kiadások (pe. átad.): 274.600.967 Ft
g) tartalék: 10.000.000 Ft
h) intézményi beruházás: 188.874.376 Ft
i) felújítások: 0 Ft
j) felhalmozási célú garancia- és kezességvállalásból származó kifizetés államháztartáson kívülre
k) ÁH-n belüli megelőlegezések visszafizetése: 6.026.615 Ft
(2) A helyi önkormányzat nevében végzett felhalmozási és felújítási kiadásokat 5. melléklet tartalmazza.
a) beruházási kiadások beruházásonként
aa)5 épület, építmény, létesítése 188.874.376 Ft
ab) egyéb tárgyi eszköz beszerzése, létesítése 0 Ft
b) felújítási kiadások felújításonként 0 Ft (épület, építmény felújítás)
c) felhalmozási célú garancia- és kezességvállalásból származó kifizetés államháztartáson kívülre 0 Ft
(3) A helyi önkormányzat által a lakosságnak juttatott támogatásai, szociális, rászorultság jellegű ellátásai a 6. melléklet tartalmazza:
a) Települési támogatás 800.000 Ft
b) Temetési segély 250.000 Ft
c) Köztemetés 1.100.000 Ft
5. § A képviselő-testület az önkormányzat 2025. évre összesített létszám-előirányzatát az alábbiak szerint állapítja meg, melyet a 7. melléklet tartalmaz.
a) Átlagos statisztikai állományi létszám – átlaglétszám – 9 fő.
b) Közfoglalkoztatottak 2 fő.
6. § Közvetett támogatások, kedvezmények összegét a 8. melléklet tartalmazza.
7. § Az állami támogatások bemutatását jogcímenként a 9. melléklet mutatja be.
8. § Felhalmozási kiadások és bevételek mérlegét a 10. melléklet tartalmazza.
9. § Működési célú folyó bevételek és működési célú folyó kiadások mérlegét a 11. melléklet tartalmazza.
10. § Központi irányítószervi támogatások folyósítását 12. melléklet tartalmazza.
11. § A 2025. évi előirányzat felhasználási ütemtervet a 13. melléklet tartalmazza.
12. § A Képviselő-testület az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény (továbbiakban: Áht.) 23. § (2) bekezdés g) pontja alapján az Önkormányzat adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségei, valamint az Áht. 24. § (4) bekezdés b) pontja alapján a több éves kihatással járó kötelezettségei számszerűsítését évenkénti bontásban és összesítve e rendelet 14. melléklet szerint hagyja jóvá.
13. § Az önkormányzat adósságállományát 15. melléklet tartalmazza. Az önkormányzatnak adósságállománya, illetve adósságot keletkeztető ügylete nincs.
14. § Tervszámoknak megfelelően a költségvetési évet követő három év tervezett bevételi előirányzatainak és kiadási előirányzatainak keretszámait főbb csoportokban tartalmazza a 20. melléklet. A Képviselő-testület az önkormányzat költségvetését, bevételi és kiadási előirányzatát, valamint költségvetési szerve költségvetését – rendeletének módosításával – képviselő-testületi döntéssel megváltoztathatja.
4. Szentlőrinckátai Gesztenyefa Óvoda és Konyha
15. § A Képviselő-testület a Gesztenyefa Óvoda, mint önállóan működő költségvetési szerv 2025. évi költségvetési bevételek és kiadások főösszegét 191.389.149 forintban határozza meg, amely kötelező és önként vállalt feladatok megbontásban a 16. melléklet, 17. melléklet tartalmazza.
16. § A képviselő-testület a Szentlőrinckátai Gesztenyefa Óvoda és Konyha, mint önállóan működő költségvetési szerv 2025. évi bevételi előirányzatai az alábbiakban meghatározott tételekből állnak:
a) Központi irányítószervi támogatás 166.016.543 Ft
b) Szolgáltatások ellenértéke 1.000.000 Ft
c) Intézményi ellátási díjak 8.000.000 Ft
d) Kiszámlázott ÁFA 2.430.000Ft
e) ÁFA visszatérülés 13.635.000 Ft
f) előző évi költségvetési pénzmaradvány működési célú igénybevétele 307.606 Ft
17. § A Szentlőrinckátai Gesztenyefa Óvoda és Konyha, mint önállóan gazdálkodó költségvetési szerv 2025. évi kiadási előirányzatai az alábbiakban meghatározott tételekből állnak:
a) működési költségvetés: 191.389.149 Ft
aa) személyi jellegű kiadások: 92.944.600 Ft
ab) munkaadókat terhelő járulékok: 12.082.798 Ft
ac) dologi jellegű kiadások: 86.361.751 Ft
ad) egyéb működési célú kiadások: 0 Ft
b) felhalmozási költségvetés, beruházások: 0 Ft
18. § A képviselő-testület a Szentlőrinckátai Gesztenyefa Óvoda és Konyha, mint önállóan működő költségvetési szerv 2025. évi – közfoglalkoztatottak nélküli – a létszám-előirányzatát az alábbiak szerint állapítja meg: Átlagos statisztikai állományi létszám – átlaglétszám – 12 fő.
19. § (1) A Képviselő-testület az önkormányzat 2024. évi pénzmaradványát a 2025. évi költségvetés feladatai finanszírozásába bevonja, figyelemmel az Áht. erre vonatkozó előírásaira is, a zárszámadási rendeletével hagyja jóvá.
(2) Az intézményi pénzmaradvány-elszámolás során az önkormányzatot illeti meg
a) a végleges feladatelmaradás miatti összeg,
b) meghatározott célra rendelkezésre bocsátott – áthúzódó, pénzügyi teljesítés nélküli – összegek maradványa.
(3) Az előző évi Képviselő-testület által jóváhagyott pénzmaradvány összegével az intézmény költségvetését a Képviselő-testület módosítja.
20. § (1) A Képviselő-testület az előre nem látható feladatok, az évközi többletigények, valamint az elmaradó bevételek pótlására az Áht. 23. § (3) bekezdése alapján általános tartalékot, a várható feladatok évközi biztosítására tartalékot képez.
(2) A Képviselő-testület a tartalék összegét 10.000.000 Ft-ban határozza meg, melyből az általános tartalék 2.505.227 Ft, céltartalék 7.494.773 Ft a rendelet 18. melléklete tartalmazza.
21. § (1) A költségvetés végrehajtása során támogatás kizárólag bejegyzett szervezet részére nyújtható. A rendeletben szereplő támogatások folyósítására kizárólag támogatási megállapodás alapján kerülhet sor. A megállapodásban rögzíteni kell:
a) a támogatás összegét,
b) a támogatás célját,
c) a rendeltetésszerű felhasználási kötelezettséget,
d) az éves – december 31-ei – elszámolási kötelezettséget,
e) a támogató ellenőrzési jogosultságát,
f) az előírt szöveges beszámolási kötelezettséget,
g) beszámolási kötelezettség elmaradása és a nem cél szerinti felhasználás következményét,
h) amit jogszabály kötelező elemként előír.
(2) A támogatott kérésére a polgármester az elszámolási határidőt egy alkalommal, maximum 6 hónappal meghosszabbíthatja.
(3) A támogatási megállapodás elkészítéséről, valamint az átadott pénzeszköz célirányos felhasználásának ellenőrzéséről, dokumentálásáról, a felhasználást igazoló bizonylatmásolatok őrzéséről a PH ágazatilag illetékes köztisztviselője gondoskodik.
(4) Az ellenőrzés kiterjed arra, hogy a támogatást az igényelt és jóváhagyott célra, a rendelkezésre bocsátott támogatás tárgyában megkötött támogatási megállapodásban foglaltakkal összhangban, határidőben használták fel.
(5) Amennyiben az önkormányzati támogatás kedvezményezettje a támogatást nem célirányosan használta fel, a támogatás teljes összegét köteles az önkormányzat számlájára visszautalni.
(6) Az elszámolási kötelezettséget nem teljesítő szervezetek, személyek részére újabb támogatás csak az elszámolást követően folyósítható.
(7) Az elszámoláshoz csatolni kell a támogatás felhasználását igazoló számláknak, egyéb számviteli bizonylatoknak szabályszerűen hitelesített másolatait, melyekre a támogatott rávezeti, hogy azt kizárólag a támogatási megállapodásban szereplő cél megvalósítására kapott támogatás elszámolására használta fel. E feltételt a támogatási megállapodásban rögzíteni kell. A szervezetek támogatásait a 19. melléklet tartalmazza.
5. A költségvetés végrehajtásával kapcsolatos feladatok
22. § (1) Az éves költségvetést
a) az alapító okiratokban előírt, vagy engedélyezett, valamint az intézményi költségvetési alapokmányokban és a szervezeti és működési szabályzatban részletezett feladatkörökben és kötelezettségek mellett,
b) a szakmai hatékonyság és gazdaságosság, a vagyon rendeltetésszerű használata következményeinek érvényesítésével,
c) a gazdálkodási és számviteli, továbbá a belső ellenőrzési előírások betartásával kell végrehajtani.
(2) A költségvetési szerv minden pénzmozgásról köteles elszámolni. A költségvetési szerv minden költségvetési bevétele és költségvetési kiadása költségvetésük részét képezi.
(3) A költségvetési szerv vezetője felelős az alapító okiratban előírt tevékenységek jogszabályban meghatározott követelményeknek megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv gazdálkodásában a szakmai hatékonyság és a gazdaságosság követelményeinek érvényesítéséért, a tervezési, beszámolási, információszolgáltatási kötelezettség teljesítéséért, annak teljességéért és hitelességéért, a gazdálkodási lehetőségek és a kötelezettségek összhangjáért, az intézményi számviteli rendért, a folyamatba épített, előzetes és utólagos vezetői ellenőrzés, valamint a belső ellenőrzés megszervezéséért és hatékony működéséért.
(4) Az intézményvezetőt fegyelmi felelősség terheli az intézmény gazdálkodásáért. A rendeletben foglalt kiemelt kiadási előirányzatok túllépése, vagy a rendelet szabályainak be nem tartása munkáltatói fegyelmi intézkedést vonhat maga után.
(5) Az intézmény a részére engedélyezett létszám – álláshely – keretet a tényleges foglalkoztatás során köteles betartani. Az intézménynél nyugdíjas tovább foglalkoztatás és üres állás betöltése csak az intézményvezető írásbeli előterjesztésére, a Polgármester előzetes véleményének kikérését követően történhet.
(6) Az intézmény az egyes foglalkoztatási formákra álláshelyenként tervezett előirányzatot túllépheti, mely nem eredményezheti a költségvetésben tervezett összes személyi juttatás kiemelt előirányzat túllépését.
(7) Az intézménynél rendkívüli munkavégzés, készenléti, helyettesítési díj elszámolására, kifizetésére átalány alkalmazásával jogszabály eltérő rendelkezése hiányában nem kerülhet sor.
(8) A tartósan távol lévő dolgozó helyettesítésére olyan dolgozó vehető fel, akinek bérét az intézmény saját költségvetése terhére biztosítja. Megbízási díj saját dolgozó részére történő fizetésére az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 51. § (2) bekezdésében foglalt szabályainak megfelelően kerülhet sor.
(9) A költségvetési szerv köteles a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályzatokat a mindenkor hatályos központi szabályozás figyelembevételével elkészíteni, vagy a szükséges módosításokat végrehajtani.
6. Az előirányzatok feletti jogosultsággal és a költségvetés módosításával kapcsolatos rendelkezések
23. § (1) E rendelet keretein belül az Önkormányzat és az Önkormányzat fenntartásában működő költségvetési szerv a költségvetési előirányzataik felett teljes jogosultsággal bírnak.
(2) Az Önkormányzat és költségvetési szerve bevételi és kiadási előirányzatai év közben módosíthatók.
(3) Az Önkormányzat és az Önkormányzat fenntartásában működő költségvetési szerv a jóváhagyott bevételi és kiadási előirányzat fő összegének módosítását – az intézményi költségvetés bevételi főösszegét meghaladó többletbevételből – saját hatáskörében kezdeményezheti. Kiemelt bevételi jogcím többletteljesítése esetén – amíg más bevételi jogcím teljesítése nem éri el az előirányzatot – a költségvetési főösszeg csak szerződés alapján, meghatározott célra átvett pénzeszközökkel emelhető.
(4) A költségvetési szerv a kiemelt előirányzaton belül a részelőirányzatokkal a jogszabályi előírások figyelembevételével önállóan gazdálkodik. A kiemelt előirányzatok között átcsoportosíthat, úgyhogy a kiadási főösszeg nem változhat.
(5) A Polgármester a kiemelt előirányzaton belül a részelőirányzatokkal a jogszabályi előírások figyelembevételével önállóan gazdálkodhat.
(6) A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy rendkívüli esetben két testületi ülés között, hatáskörében eljárva a költségvetési szabályoknak megfelelően utólagos tájékoztatási kötelezettség mellett – maximum 1.000.000.- Ft – keretösszegig döntsön.
(7) Az általános tartalék felhasználása a Képviselő-testület hatásköre. A Képviselő-testület jogosult az általános tartalékra vonatkozó átcsoportosításról, előirányzat módosításról dönteni.
(8) A Képviselő-testület június 30-i és december 31-i hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét.
24. § Az állami támogatásban részesülő intézmény a tényleges mutatók szerint kötelesek elszámolni a kapott támogatással. A támogatás ellenőrizhetősége érdekében az intézmény köteles olyan nyilvántartást vezetni, amelyből egyértelműen megállapítható a feladatmutató tényleges teljesülése.
25. § A költségvetés kiadási előirányzatai között nem tervezett, év közben felmerülő kiadási szükségletek a pénzügyi fedezet megteremtéséig ideiglenesen sem finanszírozhatók. Az Ávr. 36. § (1)-(3) bekezdésében szabályozott különleges esetek e szabály alól kivételt képeznek.
26. § A Képviselő-testület a Szentmártonkáta Közös Önkormányzati Hivatal Szentlőrinckátai Kirendeltségén dolgozó köztisztviselők esetében az alábbiakat határozza meg:
a) köztisztviselői illetményalap 46.380 Ft
b) köztisztviselők cafetéria juttatás kerete 231.900.-Ft/év/fő.
7. Készpénzben történő kifizetések
27. § (1) A Képviselő-testület az Önkormányzatnál a kiadások készpénzben történő kifizetését az alábbi esetekben engedélyezi:
a) jogszabályban meghatározott szociális vagy gyermekvédelmi pénzbeli ellátás,
b) ellátottak részére személyi térítési díj visszafizetése,
c) ellátottak egyéb pénzbeli juttatása,
d) személyi juttatás körében,
da) közfoglalkoztatottak személyi juttatása,
db) fizetési előleg felvétele,
dc) alkalmazottak munkába járási költségtérítése,
e) készpénzelőleg felvétele,
f) alkalmazottak belföldi kiküldetése,
g) jogcímtől függetlenül 100.000 Ft bruttó összegig terjedő kifizetés
(2) A készpénzfizetések esetén az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény rendelkezéseit figyelembe kell venni.
8. Leltározási rendelkezések
28. § (1) A költségvetési évről december 31-ei fordulónappal elkészített könyvviteli mérlegben kimutatott eszközöket, és forrásokat mérlegsoronként minden évben leltározni kell és leltárral kell alátámasztani.
(2) Amennyiben a tulajdon védelme megfelelően biztosított és ellenőrzött, valamint az önkormányzati költségvetési szerv az eszközökről és az azok állományában bekövetkezett változásokról folyamatosan részletező nyilvántartást vezet mennyiségben, és értékben, akkor a leltározást elegendő legalább három évenként végrehajtani.
29. § A rendelet rendelkezéseit 2025. január 1-jétől kell alkalmazni.
30. §6
31. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet a 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez7
|
Szentlőrinckáta Önkormányzat 2025. évi bevételei mindösszesen |
1. melléklet |
||||||
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Rovat |
Kötelező feledat |
Önként vállalt feladat |
Államigazgatási feladat |
||
|
1 |
Helyi önkormányzatok általános támogatása |
B111 |
24 988 995 |
||||
|
2 |
Egyes köznevelési feladatok támogatása |
B112 |
115 424 150 |
||||
|
3 |
Szociális és gyermekjóléti feladatok támogatása |
B1131 |
2 344 920 |
||||
|
4 |
Gyermekétkeztetési feladatok támogatása |
B1132 |
42 417 170 |
||||
|
5 |
Kulturális feladatok támogatása |
B114 |
4 426 000 |
||||
|
6 |
Kiegészítő állami támogatások |
B115 |
0 |
||||
|
7 |
TB. Finanszírozási bevételek,közfogl, |
B16 |
26 878 848 |
||||
|
8 |
Működési célú támogatások |
B1 |
216 480 083 |
||||
|
9 |
Fejezeti kezelésű EU-s program felhalm.bevétel |
B25 |
0 |
||||
|
10 |
Felhalmozási célú támogatások |
B2 |
0 |
||||
|
11 |
Magánszemélyek kommunális adója |
B341 |
3 200 000 |
||||
|
12 |
Vagyoni tipusú adók |
B34 |
3 200 000 |
||||
|
13 |
Iparűzési adó |
B3512 |
253 000 000 |
||||
|
14 |
Gápjárműadó helyi önkorm.-nál maradó rész (40%) |
B354 |
|||||
|
15 |
Termékek és szolgáltatások adói |
B35 |
253 000 000 |
||||
|
16 |
Pótlék, bírság,talajterhelési díj |
B363 |
1 000 000 |
||||
|
17 |
Egyéb közhatalmi bevételek |
B36 |
1 000 000 |
||||
|
18 |
Közhatalmi bevételek összesen: |
B3 |
257 200 000 |
||||
|
19 |
Szolgáltatások ellenértéke, munkahelyi étk. |
B402 |
2 000 000 |
2 000 000 |
|||
|
20 |
Közvetített szolgáltatások,térítési díjak |
B403 |
8 000 000 |
||||
|
21 |
Intézményi ellátási díjak |
B405 |
8 000 000 |
||||
|
22 |
Tulajdonosi bevételek |
B404 |
4 200 000 |
4 200 000 |
|||
|
23 |
Kiszámlázott általános forgalmi adó |
B406 |
4 860 000 |
675 000 |
|||
|
24 |
Kamatbevétel,ÁFA visszatérülés |
B408 |
13 635 000 |
||||
|
25 |
Egyéb működési bevételek |
B411 |
0 |
||||
|
26 |
Működési bevételek |
B4 |
40 695 000 |
6 875 000 |
|||
|
27 |
Felhalmozási bevétel |
B62 |
|||||
|
28 |
Visszatérítendő támogatás |
B6 |
0 |
||||
|
29 |
Hosszú lejáratú hitel felvétele pénzügyi vállalk.-tól |
B8111 |
100 000 000 |
||||
|
30 |
Előző évi költségvetési maradvány igénybevétele |
B8131 |
373 980 244 |
||||
|
31 |
Intézmény finanszírozás |
B814 |
166 015 543 |
||||
|
32 |
Költségvetési bevételek összesen: |
1 154 370 870 |
6 875 000 |
||||
2. melléklet a 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez8
|
Szentlőrinckáta önkormányzat mindösszesen 2025. évi kiadásai |
2. melléklet |
|||||||
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Rovat |
Kötelező feladat |
Önként vállalt feladat |
Államigazgatási feladat |
|||
|
1 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek |
K1101 |
118 326 204 |
|||||
|
2 |
Normatív jutalmak |
K1102 |
6 225 296 |
|||||
|
3 |
Helyettesítés, ügyelet |
K1104 |
4 500 000 |
|||||
|
4 |
Jubileumi jutalom |
K1106 |
2 503 500 |
|||||
|
5 |
Béren kívüli juttatások |
K1107 |
0 |
|||||
|
6 |
Közlekedési költségtérítés |
K1109 |
800 000 |
|||||
|
7 |
Jubileumi jutalom |
K1110 |
0 |
|||||
|
8 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai |
K1112 |
0 |
|||||
|
9 |
Egyéb munkaviszonyra irányuló jogviszony |
K1113 |
240 000 |
|||||
|
10 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=) |
K11 |
132 595 000 |
|||||
|
11 |
Választott tisztségviselő juttatásai |
K121 |
24 355 100 |
|||||
|
12 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások |
K122 |
0 |
|||||
|
13 |
Állományba nem tartozók tiszteletdíja |
K123 |
8 920 000 |
|||||
|
14 |
Külső személyi juttatások összesen |
K12 |
33 275 100 |
|||||
|
15 |
Személyi juttatások (=) |
K1 |
165 870 100 |
|||||
|
16 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
K2 |
21 563 113 |
|||||
|
17 |
Szakmai anyagok beszerzése |
K311 |
5 363 700 |
|||||
|
18 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése |
K312 |
12 559 102 |
|||||
|
19 |
Készletbeszerzés |
K31 |
17 922 802 |
|||||
|
20 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele |
K321 |
2 200 000 |
|||||
|
21 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatás |
K322 |
950 000 |
|||||
|
22 |
Kommunikációs szolgáltatások összesen: |
K32 |
3 150 000 |
|||||
|
23 |
Villamos energia |
K3311 |
6 750 000 |
|||||
|
24 |
Gáz energia |
K3312 |
5 100 000 |
|||||
|
25 |
Vízdíj |
K3313 |
2 185 000 |
|||||
|
26 |
Közüzemi díjak összesen: |
K331 |
14 035 000 |
|||||
|
27 |
Vásárolt élelmezés |
K332 |
59 900 000 |
|||||
|
28 |
Bérleti és lízing díjak |
K333 |
6 920 000 |
|||||
|
29 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások |
K334 |
2 100 000 |
|||||
|
30 |
Közvetített szolgáltatások |
K335 |
7 000 000 |
|||||
|
31 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
K336 |
48 096 850 |
|||||
|
32 |
Egyéb szolgáltatások |
K337 |
13 352 590 |
|||||
|
33 |
Szolgáltatási kiadások |
K33 |
151 404 440 |
|||||
|
34 |
Kiküldetések, reklám- és propagandakiadások (=) |
K34 |
165 000 |
|||||
|
35 |
Működési célú előzetesen felszámított által. forg. adó |
K351 |
35 496 696 |
|||||
|
36 |
Kiszámlázott ÁFA befizetés |
K352 |
0 |
|||||
|
37 |
Egyéb különféle dologi kiadások |
K355 |
1 885 001 |
|||||
|
38 |
Különféle egyéb dologi kiadások (=) |
K35 |
37 381 697 |
|||||
|
39 |
Dologi kiadások (=) |
K3 |
210 023 939 |
|||||
|
40 |
Ellátottak pénzbeni juttatása |
K4 |
2 150 000 |
|||||
|
41 |
Elvonások és befizetések(szolidaritási hozzájárulás) |
K502 |
109 246 216 |
|||||
|
42 |
Egyéb működési célú támogatások |
K506 |
272 020 967 |
2 500 000 |
||||
|
43 |
Civil szervezet támogatása |
K512 |
2 580 000 |
2 580 000 |
||||
|
44 |
Tartalékok |
K513 |
10 000 000 |
|||||
|
45 |
Egyéb működési célú kiadások (=) |
K5 |
393 847 183 |
5 080 000 |
||||
|
46 |
Immateriális javak beszerzése, létesítése(szellemi termék) |
K61 |
0 |
|||||
|
47 |
Ingatlanok beszerzése, létesítése |
K62 |
148 719 981 |
|||||
|
48 |
Informatikai eszközök beszerzése, létesítése |
K63 |
0 |
|||||
|
49 |
Egyéb tárgyi eszközök beszerzése, jármű |
K64 |
0 |
|||||
|
50 |
Beruházási célú előzetesen felszám. általános forg. adó |
K67 |
40 154 395 |
|||||
|
51 |
Beruházások (=) |
K6 |
188 874 376 |
|||||
|
52 |
Ingatlanok felújítása |
K71 |
0 |
|||||
|
53 |
Felújítási célú előzetesen felszámított ált. forgalmi adó |
K74 |
0 |
|||||
|
54 |
Felújítások (=) |
K7 |
0 |
|||||
|
55 |
Egyéb felhalmozási célú támogatások államházt. kívülre |
K89 |
0 |
|||||
|
56 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások (=) |
K8 |
0 |
|||||
|
57 |
Állami megelőlegezés visszafizetése |
K914 |
6 026 615 |
|||||
|
58 |
Központi irányítószervi támogatás folyósítása |
K915 |
166 016 544 |
|||||
|
59 |
Költségvetési kiadások összesen: |
K1-K9 |
1 154 371 870 |
5 080 000 |
||||
|
Finanszirozás nélkül |
988 355 327 |
|||||||
|
ez a kiadási főösszeg |
||||||||
3. melléklet a 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez9
|
Szentlőrinckáta Önkormányzat 2025. évi bevételei |
3. melléklet |
|||||
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Rovat |
Kötelező feledat |
Önként vállalt feladat |
Államigazgatási feladat |
|
|
1 |
Helyi önkormányzatok általános támogatása |
B111 |
24 988 995 |
|||
|
2 |
Egyes köznevelési feladatok támogatása |
B112 |
115 424 150 |
|||
|
3 |
Szociális és gyermekjóléti feladatok támogatása |
B1131 |
2 344 920 |
|||
|
4 |
Gyermekétkeztetési feladatok támogatása |
B1132 |
42 417 170 |
|||
|
5 |
Kulturális feladatok támogatása |
B114 |
4 426 000 |
|||
|
6 |
Kiegészítő állami támogatások |
B115 |
||||
|
7 |
TB. Finanszírozási bevételek,közfogl, |
B16 |
26 878 848 |
|||
|
8 |
Működési célú támogatások |
B1 |
216 480 083 |
|||
|
9 |
Fejezeti kezelésű EU-s program felhalm.bevétel |
B25 |
||||
|
10 |
Felhalmozási célú támogatások |
B2 |
||||
|
11 |
Magánszemélyek kommunális adója |
B341 |
3 200 000 |
|||
|
12 |
Vagyoni tipusú adók |
B34 |
3 200 000 |
|||
|
13 |
Iparűzési adó |
B3512 |
253 000 000 |
|||
|
14 |
Gápjárműadó helyi önkorm.-nál maradó rész (40%) |
B354 |
||||
|
15 |
Termékek és szolgáltatások adói |
B35 |
253 000 000 |
|||
|
16 |
Pótlék, bírság, talajterhelési díj |
B363 |
1 000 000 |
|||
|
17 |
Egyéb közhatalmi bevételek |
B36 |
1 000 000 |
|||
|
18 |
Közhatalmi bevételek összesen: |
B3 |
257 200 000 |
|||
|
19 |
Szolgáltatások ellenértéke |
B402 |
1 000 000 |
1 000 000 |
||
|
20 |
Közvetített szolgáltatások(továbbszámlázás) |
B403 |
8 000 000 |
|||
|
21 |
Intézményi ellátási díjak |
B405 |
||||
|
22 |
Tulajdonosi bevételek |
B404 |
4 200 000 |
4 200 000 |
||
|
23 |
Kiszámlázott forgalmi adó |
B406 |
2 430 000 |
405 000 |
||
|
24 |
Kamatbevételek |
B408 |
0 |
|||
|
25 |
Egyéb működési bevételek |
B411 |
||||
|
26 |
Működési bevételek |
B4 |
15 630 000 |
5 605 000 |
||
|
27 |
Visszatérítendő támogatás |
B62 |
||||
|
28 |
Felhalmozási bevételek |
B6 |
0 |
|||
|
29 |
Hosszú lejáratú hitel felvétele pénzügyi vállalk.-tól |
B8111 |
100 000 000 |
|||
|
30 |
Előző évi maradvány igénybevétele,bankbetét |
B8131 |
373 672 638 |
|||
|
31 |
Költségvetési bevételek összesen: |
962 982 721 |
6 927 000 |
|||
4. melléklet a 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez10
|
Szentlőrinckáta önkormányzat összesen 2025. évi kiadásai |
4. melléklet |
|||||||
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Rovat |
Kötelező feladat |
Önként vállalt feladat |
Államigazgatási feladat |
|||
|
1 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek |
K1101 |
38 554 400 |
|||||
|
2 |
Normatív jutalmak |
K1102 |
0 |
|||||
|
3 |
Helyettesítés |
K1104 |
1 500 000 |
|||||
|
4 |
Béren kívüli juttatások |
K1107 |
0 |
|||||
|
5 |
Közlekedési költség térítés. |
K1109 |
0 |
|||||
|
6 |
Jubileumi jtalom |
K1110 |
0 |
|||||
|
7 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai |
K1112 |
0 |
|||||
|
8 |
Egyéb munkaviszonyra irányuló jogviszony |
K1113 |
96 000 |
|||||
|
9 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=) |
K11 |
36 660 800 |
|||||
|
10 |
Választott tisztségviselő juttatásai |
K121 |
24 355 100 |
|||||
|
11 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások |
K122 |
0 |
|||||
|
12 |
Állományba nem tartozók díja |
K123 |
8 420 000 |
|||||
|
13 |
Külső személyi juttatások összesen |
K12 |
32 775 100 |
|||||
|
14 |
Személyi juttatások (=) |
K1 |
72 925 500 |
|||||
|
15 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
K2 |
9 480 315 |
|||||
|
16 |
Szakmai anyagok beszerzése |
K311 |
4 313 700 |
|||||
|
17 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése |
K312 |
10 376 102 |
|||||
|
18 |
Készletbeszerzés |
K31 |
14 689 802 |
|||||
|
19 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele |
K321 |
2 160 000 |
|||||
|
20 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatás |
K322 |
800 000 |
|||||
|
21 |
Kommunikációs szolgáltatások összesen: |
K32 |
2 960 000 |
|||||
|
22 |
Villamos energia |
K3311 |
5 700 000 |
|||||
|
23 |
Gáz energia |
K3312 |
5 100 000 |
|||||
|
24 |
Vízdíj |
K3313 |
1 485 000 |
|||||
|
25 |
Közüzemi díjak összesen: |
K331 |
12 285 000 |
|||||
|
26 |
Vásárolt élelmezés |
K332 |
400 000 |
|||||
|
27 |
Bérleti és lízing díjak |
K333 |
6 720 000 |
|||||
|
28 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások |
K334 |
1 800 000 |
|||||
|
29 |
Közvetített szolgáltatások |
K335 |
7 000 000 |
|||||
|
30 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
K336 |
46 716 850 |
|||||
|
34 |
Egyéb szolgáltatások |
K337 |
12 457 590 |
|||||
|
35 |
Szolgáltatási kiadások |
K33 |
87 379 440 |
|||||
|
36 |
Kiküldetések, reklám- és propagandakiadások (=) |
K34 |
165 000 |
|||||
|
37 |
Működési célú előzetesen felszámított által. forg. adó |
K351 |
18 317 946 |
|||||
|
38 |
Kiszámlázott ÁFA befizetés |
K352 |
0 |
|||||
|
39 |
Egyéb különféle dologi kiadások |
K355 |
150 000 |
|||||
|
40 |
Különféle egyéb dologi kiadások (=) |
K35 |
18 467 946 |
|||||
|
41 |
Dologi kiadások (=) |
K3 |
123 662 188 |
|||||
|
46 |
Ellátottak pénzbeni juttatása |
K4 |
2 150 000 |
|||||
|
47 |
Elvonások és befizetések(szolidaritási hozzájárulás) |
K502 |
109 246 216 |
|||||
|
48 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson belülre |
K506 |
272 020 967 |
2 044 000 |
||||
|
49 |
Civil szervezetek támogatása |
K512 |
2 580 000 |
2 580 000 |
||||
|
50 |
Tartalékok |
K513 |
10 000 000 |
|||||
|
51 |
Egyéb működési célú kiadások (=) |
K5 |
393 847 183 |
4 624 000 |
||||
|
52 |
Immateriális javak beszerzése, létesítése(szellemi termék) |
K61 |
0 |
|||||
|
53 |
Ingatlanok beszerzése, létesítése |
K62 |
148 719 981 |
|||||
|
54 |
Informatikai eszközök beszerzése, létesítése |
K63 |
0 |
|||||
|
55 |
Egyéb tárgyi eszközök beszerzése, jármű |
K64 |
0 |
|||||
|
56 |
Beruházási célú előzetesen felszám. általános forg. adó |
K67 |
40 154 395 |
|||||
|
57 |
Beruházások (=) |
K6 |
188 874 376 |
0 |
||||
|
58 |
Ingatlanok felújítása |
K71 |
0 |
|||||
|
59 |
Felújítási célú előzetesen felszámított ált. forgalmi adó |
K74 |
0 |
|||||
|
60 |
Felújítások (=) |
K7 |
0 |
0 |
||||
|
61 |
Egyéb felhalmozási célú támogatások államházt. kívülre |
K89 |
0 |
|||||
|
62 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások (=) |
K8 |
0 |
|||||
|
63 |
Állami megelőlegezés visszafizetése |
K914 |
6 026 615 |
|||||
|
64 |
Központi irányítószervi támogatás folyósítása |
K915 |
166 016 544 |
|||||
|
65 |
Költségvetési kiadások összesen: |
K1-K9 |
962 982 721 |
4 624 000 |
||||
5. melléklet a 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez11
|
Szentlőrinckáta község Önkormányzata |
|||
|---|---|---|---|
|
2025. évi Felhalmozási célú költségvetési kiadások (Ft) 5. melléklet |
|||
|
Címnév |
Sor- |
Feladat megnevezése |
|
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
I. |
Felhalmozási kiadások |
||
|
1. |
Beruházási kiadások |
||
|
13350 |
1. |
Étkező kiviteli terv |
5 270 500 |
|
11350 |
2 |
Bölcsőde 2019 évi, faluhaz 2020 évi engedélyes tervek |
2 900 000 |
|
11350 |
3 |
Járda építés - Ady Endre utca |
19 240 512 |
|
11350 |
4 |
Helyi építési szabályzat |
0 |
|
11350 |
5 |
Építési hulladék elszállítás |
0 |
|
11350 |
6 |
Szentlőrinckáta Község Önkormányzata tulajdonában lévő - 2255 Szentlőrinckáta, Dózsa György u. 48. szám alatti - általános iskolai étkező újjáépítése és bővítése (AKÜ ügylet kapcsolódik hozzá) |
131 463 364 |
|
11350 |
7 |
Ingatlanvásárlás |
30 000 000 |
|
Beruházási kiadások összesen |
188 874 376 |
||
|
2. |
Felújítási kiadások: |
||
|
13350 |
1. |
Polgármesteri hivatal villamossági, fűtés felújítása |
0 |
|
13350 |
8 |
Útalap készítés |
0 |
|
Önkorm. |
2. |
Civil szervezetek ingatlanának felújítás |
0 |
|
Önkorm. |
3. |
Faluház lefolyó mosdó felújítás |
0 |
|
Önkorm. |
4. |
Park felújítás, Trianon emlékmű létesítése |
0 |
|
Önkorm. |
5 |
Utakra forgalomcsillapítók telepítése |
0 |
|
Önkorm. |
6 |
Árkok felújítása, átereszek cseréje |
0 |
|
Önkorm. |
7 |
Utak kátyúzása |
0 |
|
Felújítás összesen: |
0 |
||
|
Mindösszesen: |
188 874 376 |
||
10. melléklet a 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez12
|
Felhalmozási célú bevételek és kiadások mérlege 2025. év |
||||||
|
(Önkormányzati szinten) Ft |
||||||
|
10. melléklet |
||||||
|
Megnevezés |
|
|
||||
|
2025. évi előirányzat |
2025. évi előirányzat |
|||||
|
Felhalmozási célú önkorm.i támogatások |
0 |
Beruházások |
188 874 376 |
|||
|
Egyéb felhalm.c.tám.bev. áh.n belülről |
0 |
Felújítások |
0 |
|||
|
Immat. jav.,ingatlanok., egyéb tárgyi e.érték. |
Egyéb felhalm.c.támog.áh.n belülre |
0 |
||||
|
Felhalm.c.visszat.tám.,kölcs.visszat.áh.n kívülről |
0 |
Felhalm.c.visszat.támog.kölcs.,nyújt.áh.n kívülre |
0 |
|||
|
Egyéb felhalmozási célú átvett pénzeszk. |
Egyéb felhalm.c.támog.áh.n kívülre |
|||||
|
Előző évi maradvány igénybevétele |
Felhalmozási célú tartalék |
0 |
||||
|
Hitelfevétel pénzintézettől |
100 000 000 |
|||||
|
Összesen: |
100 000 000 |
Összesen: |
188 874 376 |
|||
|
Hiány: |
88 874 376 |
Többlet: |
||||
13. melléklet a 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez13
|
Szentlőrinckáta Önkormányzata |
|||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
2025. évi előirányzat felhasználási ütemterve (Ft-ban) |
|||||||||||||
|
13. melléklet |
|||||||||||||
|
Bevétel megnevezése |
Előirányzat |
Január |
Február |
Március |
Április |
Május |
Június |
Július |
Augusztus |
Szeptember |
Október |
November |
December |
|
Önkormányzatok működési támogatásai (állami Tám.) |
216 480 083 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
18 040 007 |
|
Közhatalmi bevételek (adók) |
257 200 000 |
128 600 000 |
128 600 000 |
||||||||||
|
Működési bevételek |
40 695 000 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
3 391 250 |
|
Felhalmozási bevétel,kölcsön |
0 |
||||||||||||
|
Hitelfelvétel pénzintézettől |
100 000 000 |
100 000 000 |
|||||||||||
|
Maradvány igénybevétele műk.célra,lekötött betét |
373 980 244 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
31 165 020 |
|
Önkormányzat összesen: |
988 355 327 |
52 596 277 |
52 596 277 |
181 196 277 |
52 596 277 |
52 596 277 |
52 596 277 |
52 596 277 |
152 596 277 |
181 196 277 |
52 596 277 |
52 596 277 |
52 596 277 |
|
Kiadás megnevezése |
Előirányzat |
Január |
Február |
Március |
Április |
Május |
Június |
Július |
Augusztus |
Szeptember |
Október |
November |
December |
|
Személyi juttatások |
165 870 100 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
13 822 508 |
|
Munkáltatót terh.jár. és szoc.hozzáj. adó |
21 563 113 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
1 796 926 |
|
Dologi kiadás |
210 023 939 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
17 501 995 |
|
Ellátottak pénzbeli juttatásai |
2 150 000 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
179 167 |
|
Egyéb műk.c.támog.áh.n belülre(iskola,) |
272 020 967 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
22 668 414 |
|
Egyéb műk.c.támog.áh.n kívülre(civilek tám.) |
2 580 000 |
1 290 000 |
1 290 000 |
||||||||||
|
Elvonások, befizetések(szolidaritási hozzáj.) |
109 246 216 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
9 103 851 |
|
Műk.célú tartalék |
10 000 000 |
2 505 227 |
7 494 773 |
||||||||||
|
Beruházások |
188 874 376 |
27 560 012 |
30 000 000 |
31 314 364 |
|||||||||
|
Felújítások |
0 |
||||||||||||
|
Egyéb felhalm.c.támog.áh.n belül |
0 |
||||||||||||
|
Államháztartáson belüli megelőlegezés |
6 026 615 |
6 026 615 |
|||||||||||
|
Önkormányzat összesen: |
988 355 327 |
71 099 476 |
65 072 861 |
65 072 861 |
66 362 861 |
92 632 873 |
67 578 088 |
65 072 861 |
95 072 861 |
66 362 861 |
103 881 998 |
65 072 861 |
65 072 861 |
15. melléklet a 3/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez14
|
2025. évi költségvetés tervezett adósság állománya (Ft) |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
15. melléklet |
|||||||
|
Költségvetési kitekintő határozat 2025-2029 évek |
|||||||
|
Bevételek |
2025 |
2026 |
2027 |
2028 |
2029 |
||
|
Helyi adóból származó bevétel |
256 200 000 |
154 000 000 |
154 000 000 |
154 000 000 |
154 000 000 |
||
|
Önkormányzati vagyon és az önkormányzatot megillető vagyoni értékű jog értékesítésből, hasznosításból származó bevétel |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
|
Tulajdonosi bevétel |
4 200 000 |
5 500 000 |
5 500 000 |
5 500 000 |
5 500 000 |
||
|
osztalék, koncessziós díj, hozambevétel |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
|
tárgyi eszköz és immat. javak, részvény, részesedés, vállaltat értékesítésből vagy privatizációból származó bevétel |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
|
bírság, pótlék és díjbevétel |
1 000 000 |
500 000 |
500 000 |
500 000 |
500 000 |
||
|
kezesség-, illetve garancia vállalással kapcsolatos megtérülés |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
|
Bevételek összesen: |
261 400 000 |
160 000 000 |
160 020 000 |
160 000 000 |
160 000 000 |
||
|
Adott évi saját bevétel 50 %-a |
130 700 000 |
80 000 000 |
80 010 000 |
80 000 000 |
80 000 000 |
||
|
2025.évi adósságot keletkeztető ügyletek |
2025 |
2026 |
2027 |
2028 |
2029 |
||
|
Hitel felvételéből származó tőketartozás XII.31-én |
100 000 000 |
100 000 000 |
71 428 000 |
42 856 000 |
14 284 000 |
||
|
Kötvény kibocsátásból származó tőketartozás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
|
Adósságot keletkeztető ügyletek összértéke: |
100 000 000 |
100 000 000 |
71 428 000 |
42 856 000 |
14 284 000 |
||
|
Tárgyévi fizetési kötelezettség |
2025 |
2026 |
2027 |
2028 |
2029 |
||
|
Tőkefizetési kötelezettség |
0 |
28 572 000 |
28 572 000 |
28 572 000 |
14 284 000 |
||
|
Kamatfizetési kötelezettség |
4 200 000 |
7 699 381 |
5 299 928 |
2 899 880 |
399 964 |
||
|
Adósságot keletkeztető ügyletek összértéke: |
4 200 000 |
36 271 381 |
33 871 928 |
31 471 880 |
14 683 964 |
||
A 2. § a) pontja a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 2. § b) pontja a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 3. § h) pontját a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 2. §-a iktatta be.
A 4. § (1) bekezdése a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 3. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 4. § (2) bekezdés a) pont aa) alpontja a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 3. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 30. § a 2010. évi CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
Az 1. melléklet a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 4. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 4. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 3. melléklet a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 4. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.
A 4. melléklet a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 4. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 5. melléklet a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 4. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.
A 10. melléklet a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 4. § (6) bekezdésével megállapított szöveg.
A 13. melléklet a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 4. § (7) bekezdésével megállapított szöveg.
A 15. melléklet a Szentlőrinckáta Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (VI. 18.) önkormányzati rendelete 4. § (8) bekezdésével megállapított szöveg.