Dömös Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2015 (I.29.) önkormányzati rendelete
Dömös Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2013. (XI. 15.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2015. 01. 30- 2015. 01. 30Dömös Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2015 (I.29.) önkormányzati rendelete
Dömös Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2013. (XI. 15.) önkormányzati rendelet módosításáról1
Dömös Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § Dömös Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 20/2013. (XI. 15.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: R.) 3. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A képviselő-testület évente legalább 10 alkalommal tart rendes ülést. A képviselő-testület rendes ülését minden hónap utolsó hetének keddjére, 17 órára kell ütemezni.”
2. § A R. 5. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A munkatervet a polgármester a tárgyidőszakot megelőző év december hónapban tartandó rendes képviselő-testületi ülésre terjeszti be.”
3. § A R. 7. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A meghívó tartalmazza:
1. az ülés típusát,
2. az ülés helyét, napját, kezdési időpontját,
3. a napirendet.”
4. § A R. 13. § (1) bekezdésének helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A nyilvános ülésen a hallgatóság a napirendekhez hozzászólását, észrevételét az utolsó napirendi pont megtárgyalása után teheti meg.”
5. § A R. 27. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„27. § (1) A képviselő-testület a vagyonnyilatkozatok vizsgálatára, kezelésére és őrzésére, a képviselők összeférhetetlensége, méltatlansága kivizsgálására, valamint az önkormányzati segélyekkel kapcsolatos döntések meghozatalára, illetve a kulturális események megszervezésére, lebonyolítására az alábbi bizottságokat hozta létre:
Vagyonnyilatkozati Bizottság 3 fő
Kulturális és Szociális Bizottság 3 fő
(2) A Vagyonnyilatkozati Bizottság foglalkozik a vagyonnyilatkozatok vizsgálatával, kezelésével és őrzésével, a képviselők összeférhetetlensége, illetve méltatlansága ügyében benyújtott kezdeményezések kivizsgálásával. A 30 napon belül nem megszüntethető összeférhetetlenség esetén a képviselő lemondó nyilatkozatát a Vagyonnyilatkozati Bizottság átveszi, kezeli. A Kulturális és Szociális Bizottság dönt a törvényben és a rendeletben meghatározott feltételek szerint az önkormányzati segélyekről, megszervezi a helyi kulturális eseményeket, részt vesz azok lebonyolításában.
6. § Hatályát veszti a R. 22. § (3), (4) bekezdése.
7. § Ez a rendelet 2015. január 30-án lép hatályba.
Az önkormányzati rendelet a 2010. évi CXXX. törvény 12/B. §-a alapján hatályát vesztette 2015. január 31. napjával.