Törökszentmiklós Városi Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2015. (II. 27.) önkormányzati rendelete

TÖRÖKSZENTMIKLÓS VÁROSI ÖNKORMÁNYZATÁNAK 2015. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉRŐL

Hatályos: 2015. 02. 27- 2023. 07. 28

Törökszentmiklós Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a Konzultatív Tanács, a Képviselő-testület Pénzügyi és Városfejlesztési Bizottsága, a Képviselő-testület Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottsága, a Képviselő-testület Oktatási és Kulturális Bizottsága véleményének kikérésével Törökszentmiklós Város Önkormányzatának 2015. évi költségvetéséről a következőket rendeli el.


1.  A rendelet hatálya

1.§

E rendelet hatálya kiterjed Törökszentmiklós Városi Önkormányzat Képviselő-testületére és szerveire (a továbbiakban: Önkormányzat), a Polgármesteri Hivatalra (a továbbiakban: Hivatal), az önkormányzat által alapított és irányított költségvetési szervekre (továbbiakban: intézmények), továbbá mindazon magánszemélyekre, jogi személyekre, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetekre, amelyek a költségvetésben szereplő előirányzatokból részesülnek.


                       

2. A költségvetés előirányzatai


2. §

            (1) Az Önkormányzat által 2015. január 1-től január 31-ig

       beszedett bevételek összegét              282.650           eFt-ban,

                        teljesített kiadások összegét                356.808           eFt-ban

a Képviselő-testület tudomásul veszi.

            (2)       A Képviselő-testület a 2015. évi költségvetési bevételek és kiadások egyenlegét


3.523.396 e Ft

Költségvetési bevétellel

3.982.212 e Ft

Költségvetési kiadással

458.816 e Ft

143.263 e Ft

    315.553 e Ft

Költségvetési hiánnyal

működési hiánnyal

felhalmozási hiánnyal

            állapítja meg.

          

(3) A Képviselő-testület a (2) bekezdésben szereplő hiány belső finanszírozására 356.042 eFt előző évi pénzmaradványának igénybevételéről dönt. A Képviselő-testület az előző évi működési célú pénzmaradványt 143.263 eFt összegben, felhalmozási célú pénzmaradványt 212.779 eFt összegben állapítja meg. A Képviselő-testület a felhalmozási hiány finanszírozására 102.774 eFt értékpapír eladásról dönt.


(4) A (2) bekezdésben megállapított költségvetési bevételek forrásonkénti, a költségvetési kiadások jogcímenkénti megoszlását önkormányzati szinten, továbbá a finanszírozási célú műveletek bevételeit és kiadásait a rendelet 1.1 melléklete alapján határozza meg a képviselő-testület.

(5) A működési és felhalmozási célú bevételi és kiadási előirányzatok mérlegszerű bemutatását önkormányzati szinten a 2.1. és a 2.2. melléklet részletezi.

(6)  A költségvetési bevételek és költségvetési kiadások előirányzat csoportok, kiemelt előirányzatok és azon belül kötelező feladatok, önként vállalt feladatok, állami feladatok szerinti bontásban az 1.2., 1.3., 1.4. mellékletek részletezik.

(7) Az állami támogatások alakulását jogcímenként a Képviselő-testület az 3. melléklet alapján hagyja jóvá.


3. A költségvetés részletezése

3. §

(1) Az Önkormányzat adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit 4. sz. melléklet részletezi.

(2) Az Önkormányzat saját bevételeinek részletezését az adósságot keletkeztető ügyletből származó tárgyévi fizetési kötelezettség megállapításához a 5. melléklet tartalmazza.

(3) Az Önkormányzat költségvetésében szereplő beruházások kiadásainak beruházásonkénti részletezését a 6. melléklet szerint határozza meg.

(4) Az Önkormányzat költségvetésében szereplő felújítások kiadásait felújításonként a 7. melléklet szerint részletezi.

(5) Az EU-s támogatással megvalósuló programokat és projekteket, valamint az önkormányzaton kívül megvalósuló projektekhez való hozzájárulást a 8. melléklet szerint hagyja jóvá.

(6) A 2. § (2) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként a 9-11. mellékletek szerint határozza meg.

(7)  A Képviselő-testület az előre nem látható feladatok, az évközi többletigények, valamint elmaradó bevételek pótlására az Áht. 23. § (3) bekezdése alapján általános tartalékot, a várható feladatok évközi biztosítására céltartalékot képez.

(8) A Képviselő-testület az általános tartalék összegét 213.451 eFt-ban a céltartalék összegét 60.862 eFt-ban határozza meg.

A céltartalék összege e rendelet 12. számú mellékletében megjelölt célokhoz kapcsolódik. A polgármesteri működési céltartalékról a polgármester saját hatáskörben dönt, melyről a költségvetési rendelet módosításakor tájékoztatja a Képviselő-testületet.

(9) Az általános tartalék felhasználását esetenkénti 10 millió Ft-ig a polgármester engedélyezi, melyről a Képviselő-testületet a költségvetési rendelet módosításakor tájékoztatja, a 10 millió Ft feletti felhasználásra csak a Képviselő-testület döntését követően kerülhet sor.

(10) A finanszírozási célú pénzügyi műveletekkel kapcsolatos hatásköröket a Képviselő-testület a 6. § (13) bekezdésben foglaltak kivételével fenntartja magának.

 (11) A Képviselő-testület az e rendeletben és az Áht. 24. § (4) bekezdésében meghatározott bevételeket és kiadásokat bemutató mérlegek és kimutatások tartalmát, e rendelethez tartozó mellékletekben és táblázatokban meghatározott tartalommal állapítja meg.


4. §

            A Képviselő-testület az önkormányzat költségvetését, bevételi és kiadási előirányzatát, valamint az intézmények költségvetését – rendeletének módosításával – képviselő-testületi döntéssel megváltoztathatja.


5. §

(1) A Képviselő-testület az önkormányzat 2014. évi pénzmaradványát a 2015. évi költségvetés feladatai finanszírozásába bevonja, figyelemmel az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény (a továbbiakban: Áht.) erre vonatkozó előírásaira is.

(2) Az intézményi pénzmaradvány-elszámolás során az Önkormányzatot illeti meg

  1. a végleges feladatelmaradás miatti összeg,
  2. meghatározott célra rendelkezésre bocsátott – áthúzódó, pénzügyi teljesítés nélküli – összegek maradványa.

(3) A Képviselő-testület a 2014. évi gazdálkodás intézményi pénzmaradványát, beleértve az intézményi alulfinanszírozást is – a gazdálkodási helyzetének ismeretében – az intézményétől elvonhatja.


A költségvetés végrehajtásának szabályai

6. §

(1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.

(2) A költségvetési hiány csökkentése érdekében évközben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.

(3) Amennyiben a költségvetési szerv 30 napon túli, elismert tartozásállományának mértéke eléri az éves eredeti kiadási előirányzatának 10%-át, vagy a 150 millió forintot, és a tartozását egy hónapon belül nem tudja 30 nap alá szorítani, akkor az irányító szerv a költségvetési szervnél – az egészségbiztosítási szerv által finanszírozott költségvetési szerv esetén az egészségbiztosítási szerv kérésére, vagy ha az egészségbiztosítási szerv azt nem kérte, véleményének előzetes kikérésével – önkormányzati biztost jelöl ki.

(4) A költségvetési szerv vezetője köteles a tartozásállományról adatot szolgáltatni. A költségvetési szerv az általa elismert tartozásállomány tekintetében – nemleges adat esetén is – havonta a tárgyhó 25-i állapotnak megfelelően a tárgyhónapot követő hó 5-ig az önkormányzat jegyzője részére köteles adatszolgáltatást teljesíteni a 13. sz. melléklet szerinti adatlapon.

(5) A Képviselő-testület a városi költségvetésből támogatott szervezetek, illetve személyek számára pályázati felhívásban részletezett számadási kötelezettséget ír elő a részükre juttatott támogatás rendeltetésszerű felhasználásáról. A számadási kötelezettség teljesítésének elmulasztása esetén a pályázati felhívásban és támogatási szerződésben meghatározott jogkövetkezményeket kell alkalmazni.

(6) A (5) bekezdésben szereplő támogatások felhasználását és a számadási kötelezettség teljesítését a Képviselő-testület jogosult ellenőrizni.

(7) A Képviselő-testület a nyilvántartott és eredménytelen behajtási intézkedés után is fennálló követelések leírása engedélyezésének hatásköreit az alábbiak szerint határozza meg:

  1. 100 eFt alatt intézményi hatáskör, az intézményvezető, illetve a Polgármesteri Hivatal esetében a jegyző engedélyezi, melyet be kell jelenteni a polgármesternek,
  2. 100 eFt-500 eFt között a polgármester engedélyezi,
  3. 500 eFt-1.000 eFt között a Pénzügyi és Városfejlesztési Bizottság engedélyezi,
  4. 1.000 eFt felett a Képviselő-testület engedélyezi.

(8) A (7) bekezdésben szereplő értékhatár értelmezésénél az éven túli követelések adósonként számítandók.

(9) Folyószámla-hitel igénybevételét szükség szerint engedélyezi a Képviselő-testület, az elfogadott, maximális 300.000 eFt összegben, amely hitel igénybevétele a mindenkori pénzügyi szükségletek függvényében történhet.

(10) A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy a folyószámlahitel felvételére kötött szerződést meghosszabbítsa.

(11) A hitellel történő finanszírozás csökkentése érdekében az évközben képződő működési többletbevételeket, továbbá az esetleges szabad pénzmaradványt a hiány csökkentésére kell fordítani. A Polgármesteri Hivatal a (10) bekezdés szerinti hitel igénybevételéről legkésőbb a negyedéves beszámolók alkalmával tájékoztatni köteles a Képviselő-testületet.

(12) A Képviselő-testület a költségvetési egyensúly megőrzése, valamint a minimális hitelfelvétel érdekében az alábbi intézkedéseket rendeli el:

  1. A Képviselő-testület felügyelete alá tartozó intézmények pénzmaradványának elszámolását a Közpénzügyi osztály vizsgálja felül. A zárszámadási rendelet hatálybalépéséig a várható pénzmaradvány terhére kötelezettség nem vállalható.
  2. E rendelet mellékletében meghatározott kiadási előirányzatok nem léphetők túl, azokra többletkötelezettség nem vállalható.
  3. Fedezet hiányában vállalt, ellenjegyzés nélküli kötelezettségvállalásból adódó kifizetés nem történhet.
  4. A fejlesztési és felújítási feladatok csak a teljes források – támogatások, átvett pénzeszközök, fejlesztési bevételek – biztosítása esetén indíthatók.

(13) A Képviselő-testület - az önkormányzati bevételek növelése érdekében - felhatalmazza a polgármestert, hogy az átmenetileg szabad pénzeszközöket betétként elhelyezze, vagy államilag garantált értékpapírt, vagy tőkegarantált nyílt végű befektetési jegyet, illetve tőkegarantált pénzpiaci befektetési jegyet vásároljon, illetve deviza ügyleteket bonyolítson.


7. §

(1) Az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönthet.

(2) A Képviselő-testület az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiemelt bevételi és kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát esetenként 30.000 eFt összeghatárig a polgármesterre átruházza.

(3) A polgármester a (2) bekezdésben meghatározott összeghatárt meghaladó előirányzatok közötti átcsoportosítási jogát 100.000 eFt összeghatárig a Képviselő-testület Pénzügyi és Városfejlesztési Bizottsága előzetes jóváhagyásával gyakorolja.

(4) A polgármester a soron következő testületi ülésen a (2) és (3) bekezdésben foglalt átcsoportosításokról köteles beszámolni, a költségvetési rendelet módosításáról negyedévente köteles javaslatot tenni.

(4) Az intézmények bevételi és kiadási előirányzatai saját hatáskörükben módosíthatóak, a kiadási előirányzatok egymás között átcsoportosíthatóak. A polgármester az így végrehajtott módosításokról, átcsoportosításokról a Képviselő-testületet a soron következő testületi ülésen tájékoztatja.

(5) Az intézmények a kiemelt előirányzatok között átcsoportosítást hajthatnak végre, azonban az nem irányulhat a személyi juttatások előirányzatának növelésére, kivéve, ha az irányító szerv azt engedélyezi az előirányzatok jóváhagyásakor még nem ismert jogszabályváltozás miatt.  Az intézmény alaptevékenysége körében szellemi tevékenység szerződéssel, számla ellenében történő igénybevételére szolgáló dologi kiadás előirányzat csak a személyi juttatások terhére növelhető.

(6) A Képviselő-testület a kiemelt előirányzatok módosítását felügyeleti jogkörében engedélyezi az intézmények felülvizsgált kérelme alapján, ideértve az átvett pénzeszközök és működési bevételi többletek felhasználásához kapcsolódó személyi juttatásokat és járulékokat, dologi kiadásokat, továbbá az átvett pénzeszközökhöz kapcsolódó felújítási és felhalmozási kiadásokat feladatonként és célonként.

(7) Amennyiben az Önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a Képviselő-testületet folyamatosan tájékoztatja.

(8) A bevételi előirányzat módosításával együtt járó kiadási előirányzat módosítása tartós kötelezettségvállalást nem eredményezhet, és nem járhat együtt többlettámogatási igénnyel.

(9) A képviselő-testület - az első negyedév leteltével - negyedévenként, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-ei hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés – a helyi önkormányzatot érintő módon – a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a Képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.

(10) A Képviselő-testület által jóváhagyott kiemelt előirányzatokat valamennyi gazdasági szervezettel rendelkező költségvetési szerv, valamint a munkamegosztási megállapodásban foglalt előirányzatok felett rendelkező gazdasági szervezettel nem rendelkező költségvetési szerv köteles betartani. Az előirányzat túllépés fegyelmi felelősséget von maga után.

(11)  Az évközben engedélyezett központi pótelőirányzatok felosztásáról a Képviselő-testület dönt a polgármester előterjesztésében, a költségvetési rendelet egyidejű módosításával.

(12) A (9) bekezdésben nem szereplő központi előirányzatok miatti költségvetési rendelet módosításáról a Képviselő-testület dönt.

(13) A központi költségvetési kapcsolatokból származó bevételek (normatívák) biztonsága érdekében folyamatosan figyelemmel kell kísérni az intézményi feladatmutatókat, és szükség szerint intézkedni kell, az intézményi támogatások módosításáról.

(14) Az intézmények vezetői munkáltatói és bérgazdálkodói jogkörük gyakorlása során nem vállalhatnak olyan tartós kötelezettségeket, amelyekhez többlet költségvetési támogatást igényelnének 2015. évre, illetve a következő évekre.

(15) Intézményi körben jutalom kifizetésére a személyi juttatás előirányzat maradvány (bérmegtakarítás) terhére csak abban az esetben kerülhet sor, ha annak fedezetét az intézmény önkormányzati támogatás többletigénye nélkül biztosítani tudja, és az intézményben biztosított a foglalkoztatással összefüggő valamennyi jogszabályi kötelezettség kifizetésének fedezete.

(16) Az intézményeknél rendkívüli munkavégzés, készenléti, helyettesítési díj elszámolására, kifizetésére átalány alkalmazásával jogszabály eltérő rendelkezése hiányában nem kerülhet sor.

(17) A tartósan távol lévő dolgozó helyettesítésére olyan dolgozó vehető fel, akinek bérét az intézmény saját költségvetése terhére biztosítja. Megbízási díj saját dolgozó részére történő fizetésére az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 51. § (2) bekezdésében foglalt szabályainak megfelelően kerülhet sor.

(18) A Polgármesteri Hivatal köztisztviselői 2015. évben illetménykiegészítésre jogosultak, melynek mértéke középfokú iskolai végzettségű köztisztviselők esetén az alapilletmény 20 %-a, felsőfokú iskolai végzettségű köztisztviselők esetén az alapilletmény 10 %-a.

(19) Az intézményi előirányzatok felhasználását legalább negyedévente ellenőrizni kell és az előirányzat túllépésének veszélye esetén haladéktalanul meg kell tenni a szükséges intézkedést.

(20) Az egészségügyi alapellátást és járóbeteg szakellátást az Országos Egészségbiztosítási Pénztár közvetlenül finanszírozza. Az e célra tervezett előirányzat a megkötésre kerülő finanszírozási szerződés alapján változhat.

(19) Az intézményeknél tervezett közüzemi szolgáltatások előirányzat maradványa más kiadási előirányzat emelésére csak Képviselő-testület jóváhagyásával történhet.

(21) A költségvetési intézményeknél a tervezett saját bevételek elmaradása nem vonja maga után a költségvetési támogatás növekedését.


8. §

(1) Az intézmények a személyi juttatásokkal és az ahhoz kapcsolódó járulékokkal és egyéb közterhekkel minden esetben, az egyéb előirányzatokkal az irányító szerv döntései alapján előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.

 (2) A gazdasági szervezettel nem rendelkező Városi Óvodai Intézmény, Városi Bölcsőde, Ipolyi Arnold Könyvtár, Múzeum és Kulturális Központ a nem személyi juttatásokkal és ahhoz kapcsolódó járulékokkal és közterhekkel összefüggő előirányzatai feletti előirányzat-felhasználási jogkörét, a gazdasági tevékenységét ellátó Törökszentmiklós Városi Önkormányzat Városellátó Szolgálattal kötött munkamegosztási megállapodásban foglaltak szerint gyakorolja.

(3) A gazdasági szervezettel rendelkező intézmény feladatai ellátásáról, a munkafolyamatai megszervezéséről oly módon gondoskodik, hogy az biztosítsa a hozzá kapcsolt intézmény részére megállapított előirányzatok takarékos felhasználását.

(4) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.

(6) A hivatal, valamint az intézmények az évközi előirányzat-módosításokról a jegyző által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezeti.


A költségvetés végrehajtásának ellenőrzése

9. §

(1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.

(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzés kialakításáról a független belső ellenőr útján gondoskodott. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.


 Átmeneti és vegyes rendelkezések

10. §

A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy 2016. január 1-jétől a 2016. évi költségvetési rendelet elfogadásáig a helyi bevételeket folytatólagosan szedje be és a kiadásokat időarányosan finanszírozza.


11. §

A költségvetés előirányzatai között szereplő EU-s forrásból finanszírozott, még el nem bírált, vagy tartaléklistán szereplő fejlesztési feladatokra a támogatási szerződés megkötéséig az előkészítési feladatokon kívül kiadás nem teljesíthető.


12. §

A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, a 8. számú táblázatban – 2015. évi átadott pénzeszközök – nevesített előirányzatokhoz kapcsolódó támogatási megállapodások, és megállapodás módosítások megkötésére, valamint a közbeszerzési értékhatárt el nem érő jelen rendeletben rögzített előirányzatokat terhelő kötelezettségvállalások, jognyilatkozatok megtételére.


Záró rendelkezések

13. §

Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, rendelkezéseit azonban 2015. év január 1. napjától kell alkalmazni.


Törökszentmiklós, 2015. 02. 26.


Markót Imre

polgármester

Dr. Majtényi Erzsébet

jegyző



Kihirdetési záradék.

A rendelet 2015. február 27-én került kihirdetésre



T A R T A L O M J E G Y Z É K



KÖTELEZŐ MELLÉKLETEK


1.1 számú melléklet

1. sz. táblázat

Bevételek

2. sz. táblázat

Kiadások

1.2 számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. évi költségvetés

kötelező feladatainak mérlege

1. sz. táblázat

Bevételek

2. sz. táblázat

Kiadások

1.3 számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. évi költségvetés

ÖNKÉNT VÁLLALT FELADATAINAK MÉRLEGE

1. sz. táblázat

Bevételek

2. sz. táblázat

Kiadások

1.4 számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. évi költségvetés

ÁLLAMI (ÁLLAMIGAZGATÁSI) FELADATAINAK MÉRLEGE

1. sz. táblázat

Bevételek

2. sz. táblázat

Kiadások

2.1 számú melléklet

I.

MŰKÖDÉSI CÉLÚ BEVÉTELEK ÉS KIADÁSOK MÉRLEGE

(ÖNKORMÁNYZATI SZINTEN)

2.2 számú melléklet

II.

FELHALMOZÁSI CÉLÚ BEVÉTELEK ÉS KIADÁSOK MÉRLEGE

(ÖNKORMÁNYZATI SZINTEN)

3. számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. ÉVI ÁLTALÁNOS MŰKÖDÉS ÉS ÁGAZATI FELADATOK

TÁMOGATÁSÁNAK ALAKULÁSA JOGCÍMENKÉNT

4. számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. ÉVI HITELÁLLOMÁNYÁNAK ÉS AZOK TÖRLESZTÉSÉNEK

ALAKULÁSÁRÓL LEJÁRAT ÉS ESZKÖZÖK SZERINT

5. számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

SAJÁT BEVÉTELEINEK RÉSZLETEZÉSE AZ ADÓSSÁGOT KELETKEZTETŐ ÜGYLEGBŐLSZÁRMAZÓ TÁRGYÉVI FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉG MEGÁLLAPÍTÁSÁHOZ

6. számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. ÉVI TERVEZETT BERUHÁZÁSI KIADÁSOK BERUHÁZÁSONKÉNT

7. számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. ÉVI TERVEZETT FELÚJÍTÁSI KIADÁSOK

FELÚJÍTÁSONKÉNT

8. számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. ÉVI EURÓPAI UNIÓS PROJEKTJEI

9. számú melléklet

HELYI ÖNKORMÁNYZAT

Bevételek

Kiadások

10. számú melléklet

INTÉZMÉNYEK ÖSSZESEN

Bevételek

Kiadások

10.1. számú melléklet

POLGÁRMESTERI HIVATAL

Bevételek

Kiadások

10.2. számú melléklet

TÖRÖKSZENTMIKLÓS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT

VÁROSELLÁTÓ SZOLGÁLAT

Bevételek

Kiadások

10.3. számú melléklet

VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT EGYESÍTETT

GYÓGYÍTÓ-MEGELŐZŐ INTÉZET

Bevételek

Kiadások

10.4. számú melléklet

VÁROSI ÓVODAI INTÉZMÉNY

Bevételek

Kiadások

10.5. számú melléklet

VÁROSI BÖLCSÓDE

Bevételek

Kiadások

10.6. számú melléklet

IPOLYI ARNOLD KÖNYVTÁR, MÚZEUM ÉS

KULTURÁLIS KÖZPONT

Bevételek

Kiadások

11. számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. ÉVI ENGEDÉLYEZETT LÉTSZÁMKERETE

12. számú melléklet

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat

2015. ÉVI ÁLTALÁNOS ÉS CÉLTARTALÉKA

13. számú melléklet

ADATSZOLGÁLTATÁS AZ ELISMERT TARTOZÁSÁLLOMÁNYRÓL








TÁJÉKOZTATÓ TÁBLÁK

1.1

tÖRÖKSZENTMIKLÓS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT

PÉNZBENI ÉS TERMÉSZETBENI SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKJÓLÉTI ELLÁTÁSOK ÉS SEGÉLYEK 2015. ÉVI TERV

1.2

POLGÁRMESTERI HIVATAL

PÉNZBENI ÉS TERMÉSZETBENI SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKJÓLÉTI ELLÁTÁSOK ÉS SEGÉLYEK 2015. ÉVI TERV

2.

AZ ÖNKORMÁNYZAT ÁLTAL ADOTT KÖZVETETT TÁMOGATÁSOK

(KEDVEZMÉNYEK)

3.

ELŐIRÁNYZAT FELHASZNÁLÁSI TERV

2015. ÉVRE

4.


2015. évi OKTATÁSI, KULTURÁLIS, sport FELADATOK kiadásai


5

2015. évi tervezett környezetvédelmi kiadások

6.

helyi önkormányzat 2015. évi

dologi kiadásai kormányzati funkciónként

7.

törökszentmiklós városi önkormányzat

2015-2017. évi gördülő tervezése

8.

törökszentmiklós városi önkormányzat

2015. évi átadott pénzeszközök

9.



Törökszentmiklós Városi Önkormányzat 2015. évi karbantartási kiadások feladatonként

10.



Önkormányzati lakások 2015. évi felújítási, karbantartási igénye

Önkormányzati bérlemények 2015. évi felújítási, karbantartási igénye

11.

Önkormányzati Intézmények 2015.évi felújítási, karbantartási igénye





Címrend Törökszentmiklós Városi Önkormányzat 2015. évi költségvetéséhez







Cím száma

Alcím száma

Cím/alcím neve


I.


Helyi Önkormányzat


II.


Gazdasági szervezettel rendelkező költségvetési szervek



1.

Törökszentmiklósi Polgármesteri Hivatal



2.

Törökszentmiklós Városi Önkormányzat Városellátó Szolgálat



3.

Városi Önkormányzat Egyesített Gyógyító-Megelőző Intézet


III.


Gazdasági szervezettel nem rendelkező költségvetési szervek



1.

Városi Óvodai Intézmény



2.

Városi Bölcsőde



3.

Ipolyi Arnold Könyvtár, Múzeum és Kulturális Központ




Mellékletek