Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2021. (XI. 25.) önkormányzati rendelete
Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti- és Működési Szabályzatáról szóló 18/2019. (XII. 2.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2021. 12. 01- 2021. 12. 02Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2021. (XI. 25.) önkormányzati rendelete
Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti- és Működési Szabályzatáról szóló 18/2019. (XII. 2.) önkormányzati rendelet módosításáról
Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti- és Működési Szabályzatáról szóló 18/2019. (XII.2.) önkormányzati rendelet a következő 59/A. §-sal egészül ki:
„59/A. § (1) A nem önkormányzati képviselő bizottsági tag (a továbbiakban: külső tag) az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvényben foglalt rendelkezések alapján köteles vagyonnyilatkozatot tenni.
(2) A külső tag az (1) bekezdésben foglalt kötelezettségének a megválasztását követő 30 napon belül, majd azt követően kétévente, az esedékesség évének június 30. napjáig köteles eleget tenni.
(3) A külső tag vagyonnyilatkozatának kezelésével, nyilvántartásával és vizsgálatával kapcsolatos feladatait a Pénzügyi Bizottság látja el.
(4) A külső tag vagyonnyilatkozatának átadására, nyilvántartására, a vagyonnyilatkozatban foglalt személyes adatok védelmére vonatkozó részletes előírásokat külön szabályzat tartalmazza.”
2. § (1) A Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti- és Működési Szabályzatáról szóló 18/2019. (XII.2.) önkormányzati rendelet 1. melléklete helyébe a 1. melléklet lép.
(2) A Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti- és Működési Szabályzatáról szóló 18/2019. (XII.2.) önkormányzati rendelet a 2. melléklet szerinti 2. melléklettel egészül ki.
(3) A Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti- és Működési Szabályzatáról szóló 18/2019. (XII.2.) önkormányzati rendelet a 3. melléklet szerinti 3. melléklettel egészül ki.
3. § A Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti- és Működési Szabályzatáról szóló 18/2019. (XII.2.) önkormányzati rendelet
a) 16. § (1) bekezdésében a „mezomuvhaz@gmail.com” szövegrész helyébe a „mezomuvhaz@mezofalva.hu” szöveg,
b) 18. §-ában a „függelék” szövegrész helyébe a „melléklet” szöveg,
c) 67. § (3) bekezdésében az „az 5. függelék” szövegrész helyébe az „a 3. melléklet” szöveg
lép.
4. § Hatályát veszti a Mezőfalva Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti- és Működési Szabályzatáról szóló 18/2019. (XII.2.) önkormányzati rendelet
a) 21. § (6) bekezdése,
b) 49. §-a,
c) 53. § (3) bekezdése,
d) 1. függeléke,
e) 2. függeléke,
f) 3. függeléke,
g) 4. függeléke,
h) 5. függeléke.
5. § Ez a rendelet 2021. december 1-jén lép hatályba.
1. melléklet
1. A polgármesterre átruházott hatáskörök:
a) tulajdonosi és közútkezelői hozzájárulások megadása,
b) közterület-használati engedélyek kiadása,
c) elhunyt személy eltemettetésének költségeihez való hozzájárulás céljára igényelt rendkívüli települési támogatás megállapítása,
d) elhunyt személy közköltségen történő eltemettetésének elrendelése, az eltemettetésre köteles személy köztemetés költségeinek megtérítésére kötelezése, térítési kötelezettség alóli mentesítés,
e) településképi véleményezési, bejelentési és kötelezési eljárás,
f) üzletek éjszakai zárvatartási ideje alóli felmentés iránti kérelem elbírálása
2. Az Egészségügyi és Szociális Bizottságra átruházott hatáskörök:
a) települési támogatás megállapítása e melléklet 1/c pontjának kivételével,
b) szociális célú tűzifa iránti kérelmek elbírálása.”
2. melléklet
3. melléklet
1. Közép-Duna Vidéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás
8154 Polgárdi, Batthyány u. 132.”