Komádi Város Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2021. (II. 26.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2021. 02. 27- 2021. 02. 27

Komádi Város Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2021. (II. 26.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló önkormányzati rendelet módosításáról

2021.02.27.

Komádi Városi Önkormányzat Képviselő-testületének feladat- és hatáskörében a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján, a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I.29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetben eljáró Komádi Városi Önkormányzat Polgármestere az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d.) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 4/2014 (IV.14.) önkormányzati rendeletének módosításáról a következőket rendeli el:

1. § (1) Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 4/2014. (IV. 14.) önkormányzati rendelet 11. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(4) Az írásbeli előterjesztést a képviselő-testület tagjainak az ülés meghívójával egyidejűleg elektronikus úton kell megküldeni. A képviselő-testület tagja indokolt esetben kérheti, hogy részére az elektronikus úton történő megküldés mellett kivételesen papír alapon is megküldésre kerüljenek az előterjesztések.”

(2) Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 4/2014. (IV. 14.) önkormányzati rendelet 11. §-a a következő (8) bekezdéssel egészül ki:

„(8) Az Önkormányzat a képviselő-testületi ülések megtartásához, valamint a képviselő-testület munkájának végzéséhez a képviselő-testület tagjai, valamint a képviselő-testületi üléseken kötelezően résztvevő személyek részére feladatuk ellátásához választásuk szerinti megfelelő infokommunikációs eszközt biztosít. Az Önkormányzat által biztosított infokommunikációs eszköz az Önkormányzat tulajdonában áll, azt a jogosult elsősorban a testületi munkában való részvételhez kapcsolódóan használhatja, és a feladatköre megszűnése esetén köteles azt az Önkormányzat részére visszaadni, vagy azt a vonatkozó szabályok szerint megváltani.”

2. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és hatálybalépését követő napon hatályát veszti.