Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (XI. 10.) önkormányzati rendelete

A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI. 28.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2022. 11. 15- 2023. 04. 30

Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (XI. 10.) önkormányzati rendelete

A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI. 28.) önkormányzati rendelet módosításáról

2022.11.15.

Kazincbarcika Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI. 28.) önkormányzati rendelete 1. melléklet I.1. pontjának 8) alpontjában biztosított véleményezési jogkörében eljáró Kazincbarcika Város Önkormányzata Képviselő-testületének Gazdasági és Pénzügyi Bizottsága, IV.1. pontjának 1) alpontjában biztosított véleményezési jogkörében eljáró Ügyrendi, Jogi és Közbiztonsági Bizottsága véleményének kikérésével a következőket rendeli el:

1. § (1) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI.28.) önkormányzati rendelet 59. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„59. § (1) A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei

a) a Polgármesteri Iroda, csoportjai

aa) a Városfejlesztési csoport

ab) a Tanácsadói csoport

ac) a Főépítészi csoport

b) a Gazdálkodási Osztály, csoportjai

ba) a Költségvetési csoport

bb) a Könyvelési csoport

bc) az Adócsoport

bd) az Intézményi könyvelési csoport

be) a Vagyongazdálkodási csoport

bf) a Közétkeztetési csoport

c) a Hatósági és Jogi Osztály, csoportjai

ca) a Szociális csoport

cb) Igazgatási és Szervezési csoport

d) a Városüzemeltetési és Rendészeti Osztály, csoportjai

da) a Városüzemeltetési csoport

db) a Rendészeti csoport

(2) A Polgármesteri Hivatal belső szervezeti tagozódását, a munkamegosztás szempontjából elkülönült szervezeti egységek feladatát, szervezeti felépítését, a működés alapvető szabályait a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata tartalmazza, melyet a Képviselő-testület hagy jóvá.

(3) A Polgármesteri Hivatal munkarendje a (4)–(5) bekezdésben foglalt kivétellel az alábbi

a) hétfő: 7.30-16.00 óráig

b) kedd: 7.30-16.00 óráig

c) szerda: 7.30-16.00 óráig

d) csütörtök: 8.00-18.00 óráig

e) péntek: 7.30-12.00 óráig

(4) A Városüzemeltetési és Rendészeti Osztály Rendészeti csoportjának általános munkarendje, amely a munkaidőt és a pihenőidőt tartalmazza az alábbi:

a) hétfő: 7.30-16.00 óráig

b) kedd: 7.30-16.00 óráig

c) szerda: 7.30-16.00 óráig

d) csütörtök: 7.30-17.30 óráig

e) péntek: 7.30-12.00 óráig

(5) A Városüzemeltetési és Rendészeti Osztály Rendészeti csoportjának közterületen szolgálatot teljesítő köztisztviselői munkájukat a vezető javaslata alapján a Jegyző által meghatározott nyolchetes munkaidőkeretben, heti vezényléssel látják el.

(6) A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje a (7)–(11) bekezdésben foglalt kivétellel az alábbi:

a) hétfő: 7.30-16.00 óráig

b) csütörtök: 13.00-18.00 óráig

c) péntek: 7.30-12.00 óráig

(7) Az anyakönyvvezetők a haláleset bejelentést teljes munkaidőben kötelesek fogadni.

(8) A Polgármesteri Hivatal Hatósági és Jogi Osztály Szociális Csoportjának ügyfélfogadási rendje az alábbi:

a) hétfő: 7.30-16.00 óráig

b) csütörtök: 8.00-12.00 óráig és 13.00-18.00 óráig

c) péntek: 7.30-12.00 óráig

(9) A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje november 15-től -április 15-ig az alábbi:

a) kedd: 7.30-16.00 óráig

b) szerda 7.30-16.00 óráig

(10) A Polgármesteri Hivatal Hatósági és Jogi Osztály Szociális Csoportjának ügyfélfogadási rendje november 15-től - április 15-ig az alábbi:

a) hétfő 7.30-12.00 óráig

b) csütörtök 8.00-12.00 óráig.

(11) Az anyakönyvvezetők általános ügyfélfogadási rendje a (7) bekezdés kivételével november 15-től - április 15-ig az alábbi: szerda 13.00-16.00 óráig.”

(2) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI.28.) önkormányzati rendelet 59. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei

a) a Polgármesteri Iroda, csoportjai

aa) a Városfejlesztési csoport

ab) a Tanácsadói csoport

ac) a Főépítészi csoport

b) a Gazdálkodási Osztály, csoportjai

ba) a Költségvetési csoport

bb) a Könyvelési csoport

bc) az Adócsoport

bd) az Intézményi könyvelési csoport

be) a Vagyongazdálkodási csoport

bf) a Közétkeztetési csoport

c) a Hatósági Osztály, csoportjai

ca) a Szociális csoport

cb) Igazgatási csoport

d) a Városüzemeltetési és Rendészeti Osztály, csoportjai

da) a Városüzemeltetési csoport

db) a Rendészeti csoport

e) Jegyzői Titkárság”

(3) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI.28.) önkormányzati rendelet 59. § (8) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(8) A Polgármesteri Hivatal Hatósági Osztály Szociális Csoportjának ügyfélfogadási rendje az alábbi:

a) hétfő: 7.30-16.00 óráig

b) csütörtök: 8.00-12.00 óráig és 13.00-18.00 óráig

c) péntek: 7.30-12.00 óráig”

(4) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2018. (VI.28.) önkormányzati rendelet 59. § (10) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(10) A Polgármesteri Hivatal Hatósági Osztály Szociális Csoportjának ügyfélfogadási rendje november 15-től - április 15-ig az alábbi:

a) hétfő 7.30-12.00 óráig

b) csütörtök 8.00-12.00 óráig.”

2. § (1) Ez a rendelet – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – 2022. november 15-én lép hatályba, és 2022. november 16-án hatályát veszti.

(2) Az 1. § (2)–(4) bekezdése 2022. december 1-jén lép hatályba.