Dunaszekcső Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2024. (I. 15.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat a szervezeti és működési szabályzatról szóló 8/2019. (X.26.) számú önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2024. 01. 16- 2024. 01. 17Dunaszekcső Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2024. (I. 15.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat a szervezeti és működési szabályzatról szóló 8/2019. (X.26.) számú önkormányzati rendelet módosításáról
Dunaszekcső Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a Magyarország Alaptörvénye 32. cikkben meghatározott feladatkörében eljárva, a Magyarország helyi önkormányzatokról szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (továbbiakban: Mötv.) 53. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a szervezeti és működési rendjére vonatkozóan a következő rendeletet alkotja:
1. § (1) A szervezeti és működési szabályzatról szóló 8/2019. (XI.26.) önkormányzati rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A szervezeti és működési szabályzatról szóló 8/2019. (XI.26.) önkormányzati rendelet 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
2. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet az 1/2024. (I. 15.) önkormányzati rendelethez
1. Dr.Metz Judit
2. Prucs András
3. Hermann József
4. Szabó Gergely
5. Papp Csaba
6. Husti Katalin”
2. melléklet az 1/2024. (I. 15.) önkormányzati rendelethez
1. Ügyrendi Bizottság
1.1. Dr.Metz Judit elnök
1.2. Bokor Zoltánné külsős tag
1.3. Husti Katalin
2. Pénzügyi Bizottság
2.1. Prucs András elnök
2.2. Dr. Metz Judit
2.3. Pál Szilárd – külsős tag
2.4. Kulutácz Tímea – külsős tag
2.5. Papp Csaba
3. Szociális Bizottság
3.1. Husti Katalin elnök
3.2. Kovács Károlyné – külsős tag
3.3. Hermann József”