Zagyvarékas Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2024. 10. 10 16:30- 2024. 10. 10 16:30

Zagyvarékas Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet módosításáról

2024.10.10.

Zagyvarékas Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában, valamint Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján a következő módosító rendeletet alkotja meg szervezeti és működési rendjéről.

1. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 3. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) Az önkormányzat képviselő-testülete által adományozható kitüntetések: Díszpolgári Cím és a Zagyvarékasért Emlékérem, a Év pedagógusa cím, Az év köztisztviselője cím és Az Év Szociális Dolgozója Cím.

A kitüntetés adományozásának rendjét külön önkormányzati rendelet állapítja meg.”

2. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 4. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„4. § A képviselő-testület és szervei által használt bélyegzők lenyomatát az SZMSZ 5. melléklete tartalmazza.”

3. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 6. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A képviselő-testület kizárólagos hatáskörébe tartozik a Mötv. 42. § -ában felsoroltakon túlmenően:

a) képviselő-testület hatáskörébe tartozó választás, kinevezés, megbízás alkalmával az illetmény összegének megállapítása,

b) képviselő-testület munkatervének elfogadása,

c) éven belüli hitelfelvétel,

d) önkormányzati tulajdonú ingatlan értékesítése, illetőleg megterhelése,

e) helyi közügy megoldásának vállalása, illetőleg az arról történő lemondás,

f) a polgármester tiszteletdíjának, valamint a társadalmi megbízatású alpolgármester tiszteletdíjának megállapítása.”

4. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(4) A képviselő-testület soros ülését minden hónap utolsó csütörtökjén 16 órakor a KÖZSÉGHÁZA házasságkötő termében tartja.

A képviselő-testület az évente egyszer kötelezően megtartandó közmeghallgatást előre meghirdetett időpontban a Móricz Zsigmond Művelődési Ház és Könyvtár Színháztermében és a Vasúti Újtelepi Közösségi Házban tartja.”

5. § (1) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 8. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(4) A képviselő-testület ülésének összehívása főszabályként írásban, a 9. § (1) bekezdése –a-j, pontjaiban meghatározott személyek meghívása e-mail útján, történik.

a) A meghívót a polgármester írja alá.

b) A meghívó tartalmazza:

ba) az ülés helyét, kezdési időpontját,

bb) a javasolt napirendi pontokat,

bc) a napirendi pontok előterjesztőit.”

(2) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 8. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(6) Halasztást nem tűrő, indokolt esetben a képviselő-testület ülése formális meghívó nélkül telefon (telefax), elektronikus levél (e-mail) útján is összehívható.”

6. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 11. § (3) bekezdés f) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A zárt ülésen:)

„f) meghívása esetén a polgármesteri hivatal ügyintézője vesz részt”

7. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 13. § (3) és (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(3) Előterjesztésre jogosult:

a) polgármester (alpolgármester),

b) jegyző,

c) települési képviselő,

d) témakör szerint illetékes bizottság elnöke.

(4) Az előterjesztés főbb elemei:

a) az első részben meg kell határozni az előterjesztés címét, tárgyát, ismertetni kell az előzményeket (testületi megállapodásokat, határozatokat, a hozott határozatok eredményeit) a tárgykört rendező jogszabályokat, az előkészítésben résztvevők véleményét, a mindazokat a körülményeket, összefüggéseket, tényeket, adatokat, amelyek lehetővé teszik az értékelést és indokolják a döntést.

b) a második rész az egyértelműen megfogalmazott határozati vagy rendeletalkotási javaslatot tartalmazza a végrehajtásért felelősök megnevezésével és határidők megjelölésével.”

8. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 15. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A kérdésre a képviselő-testületi ülésen köteles választ adni a megkérdezett. A válaszadás maximális időtartama: 3-5 perc. A válasznak lényegre törőnek kell lennie. Amennyiben összetett probléma felvetéséről van szó, a képviselő-testület vita nélkül, egyszerű szótöbbséggel hozott döntése alapján 15 napon belül írásban kell a választ megadni. Az érdemi válasz előkészítése a jegyző feladata. A kérdésre adott válaszról nem hoz döntést a képviselő-testület.”

9. § (1) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 19. § (2)–(4) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(2) A képviselő-testület titkos szavazást tart:

a) alpolgármester választás,

b) egyéb, jogszabály által kötelezően előírt esetekben.

(3) A titkos szavazás elrendelésére javaslatot tehet:

a) az ülés vezetője, vagy

b) bármely képviselő.

(4) A titkos szavazás eljárása: A borítékba helyezett szavazólapon az arra kijelölt helyiség az urna igénybevételével történik. A titkos szavazásról külön jegyzőkönyv készül, amely tartalmazza:

a) a szavazás helyét és időpontját,

b) a szavazatszedő bizottság tagjainak nevét, tisztségét,

c) a szavazás során felmerült körülményeket,

d) a szavazás eredményét.”

(2) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 19. § (7) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(7) Név szerinti szavazás során a polgármester a névsor alapján minden képviselőt személy szerint szólít, és a képviselő által adott választ (igen, nem tartózkodom) a névsorban rögzíti. A szavazás végén a képviselő a nyilatkozatát aláírásával hitelesíti. A név szerinti szavazásról készítendő külön jegyzőkönyvet hitelesítve a képviselő-testület jegyzőkönyvéhez kell csatolni.”

10. § (1) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 20. § (2) bekezdés m) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

[A megválasztott képviselők több mint felének (legalább 4 fő képviselőnek) a szavazata (minősített többség) szükséges az alábbi ügyek eldöntéséhez:]

„m) név szerinti szavazás elrendeléséhez,”

(2) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 20. § (2) bekezdés t) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

[A megválasztott képviselők több mint felének (legalább 4 fő képviselőnek) a szavazata (minősített többség) szükséges az alábbi ügyek eldöntéséhez:]

„t) széksértés tényének megállapításához, rendbírság kiszabásához.”

11. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet „az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról.” alcím címe helyébe a következő rendelkezés lép:

„az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról”

12. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(4) A képviselő-testület által megalkotott rendeletet ki kell hirdetni. A kihirdetés a megalkotást követő 14. napig az önkormányzat hirdetőtábláján való közzététel útján történik. A kihirdetett rendeletet: meg kell küldeni a községi könyvtárnak és biztosítani kell, hogy azt a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében az állampolgárok megtekinthessék.”

13. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 25. § (3) bekezdés g) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A jegyzőkönyv mellékletei:)

„g) a név szerinti szavazásról készült külön jegyzőkönyv,”

14. § (1) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 26. § (4) bekezdés g) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A képviselők főbb jogai:)

„g) kezdeményezheti, hogy a képviselő-testület vizsgálja felül bizottságának, a polgármesternek, a helyi roma nemzetiségi önkormányzat testületének – a képviselő-testület által átruházott – önkormányzati ügyben hozott döntését,”

(2) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 26. § (5) bekezdés d) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A képviselő főbb kötelezettségei:)

„d) a tudomására jutott állami, szolgálati és üzleti (és magán) titkot megőrizni, (titoktartási kötelezettsége a megbízatásának lejárta után is fennáll),”

15. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 27. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„27. § (1) A képviselő-testület – meghatározott önkormányzati feladatok ellátására – állandó vagy ideiglenes bizottságokat választ. Az állandó bizottság tagjainak megbízatása a képviselő-testület megbízatásának időtartamára szól.

(2) Az ideiglenes bizottság megbízatása a feladata elvégzéséig illetve az erről szóló jelentésnek a képviselő-testület által történő elfogadásáig tart.

(3) A képviselő-testület által létrehozott állandó bizottságok elnevezése, tagjainak száma:

a) Pénzügyi Bizottság: 6 fő, ebből 5 fő képviselő, 1 fő nem képviselő tag.

b) Szociális Bizottság: 7 fő, ebből 4 fő képviselő, 3 fő nem képviselő tag.

c) A bizottságok tagjainak felsorolását a 7. számú melléklet tartalmazza.

(4) Az állandó bizottságok által ellátandó feladatok jegyzékét és a bizottságok ügyrendjét a 3. melléklet tartalmazza. A bizottságok feladatkörének módosítását szükség esetén a képviselő-testület bármely tagja írásban indítványozhatja.

(5) A bizottságok működésének főbb szabályait az SZMSZ állapítja meg a belső működési szabályaikat a Mötv. és az SZMSZ keretei között- maguk állapítják meg.”

16. § (1) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 28. § (4) és (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(4) A Pénzügyi bizottság a képviselő-testület ülésező hetének hétfőjén 16.00 órakor a KÖZSÉGHÁZA HÁZASSÁGKÖTŐ TERMÉBEN tart ülést. Indokolt esetben ettől eltérő időben is tartható bizottsági ülés.

(5) A Szociális Bizottság a (4) bekezdésben meghatározottakon túl az önkormányzati hatósági ügyek átruházott hatáskörben való tárgyalására minden második héten kedden 14,30 órakor a Községháza házasságkötő termében tart ülést. Indokolt esetben ettől eltérő időpontban is megtartható az ülés.”

(2) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 28. § (8) bekezdés c) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A bizottsági üléseken tanácskozási jog illeti meg)

„c) a jegyzőt”

17. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 30. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„30. § (1) A polgármester a választópolgárok által megválasztott főállású vagy társadalmi megbízatásban álló tisztségviselő.

(2) A polgármester tekintetében a képviselő-testület gyakorolja a munkáltatói jogokat, illetményét a jogszabály keretek között állapítja meg.

(3) A polgármesterrel kapcsolatos munkáltatói jogok:

a) illetmény megállapítás,

b) jutalmazás,

c) összeférhetetlenség kimondás,

d) fegyelmi eljárás megindítás, fegyelmi büntetés kimondás,

e) anyagi felelősség megállapítás,

f) szabadság megállapítás, kiadás, a polgármesterre vonatkozó szabadságolási terv jóváhagyás.

(4) A polgármester a szabadsága kivételét köteles bejelenteni a képviselő-testületnek. Amennyiben a polgármester nem veszi ki a tárgyévi szabadságát, úgy azt részére az ide vonatkozó törvényi előírások alapján ki kell adni. A polgármesteri szabadság ki nem vételét, valamint ki nem adását, annak okait adminisztrálni kell. A polgármester szabadságát a jegyző tartja nyilván.

(5) A polgármester jutalmazására a pénzügyi bizottság tesz javaslatot.

(6) A polgármesternek a képviselő-testület működésével összefüggő különös feladatai:

a) képviseli az önkormányzatot, e jogát esetenként az alpolgármesterre, önkormányzati képviselőre bízhatja,

b) összehívja és vezeti a testület üléseit,

c) segíti a képviselők és a kisebbségi önkormányzat munkáját,

d) szervezi a településfejlesztést és a közszolgáltatásokat,

e) biztosítja a demokratikus helyi hatalom gyakorlását a közakarat érvényesülését,

f) kapcsolatot tart a település társadalmi, gazdasági szervezetekkel, a helyi önszerveződő közösségekkel és azok vezetőivel,

g) elősegíti a lakosság önkormányzati feladatokban való közreműködését,

h) ápolja az önkormányzat hazai kapcsolatait,

i) fogadja az önkormányzattal kapcsolatban álló külföldi partnerek képviselőit,

j) nyilatkozik a sajtónak, hírközlő szerveknek,

k) az általa meghatározott körben egyetértési jogot gyakorol a jegyző hatáskörébe tartozó munkáltatói jogok tekintetében,

l) ha a képviselő-testület döntését az önkormányzat érdekeit sértőnek tartja, ugyanazon ügyben egy alkalommal az ülést követő három napon belül kezdeményezheti a döntés ismételt tárgyalását. A kezdeményezésről a képviselő-testület a benyújtás napjától számított 15 napon belül dönt.

(7) A polgármesternek a bizottságok működésével összefüggő főbb feladatai:

a) indítványozza a bizottság összehívását,

b) felfüggesztheti a bizottság döntésének végrehajtását, ha az ellentétes a képviselő-testület határozataival, vagy sérti az önkormányzat érdekeit, A felfüggesztett döntésről a képviselő-testület a következő ülésen határoz.

(8) A polgármester a Polgármesteri Hivatalban minden hónap páros hétfőjén 13 00-1600 óráig fogadónapot tart.”

18. § (1) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 32. § (2) bekezdés g) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A jegyző feladatai a Mötv-ben foglaltakon túlmenően:)

„g) gondoskodik az SzMSz mellékleteinek naprakész állapotban tartásáról,”

(2) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 32. § (3a) és (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(3a) A jegyző a jogszabálysértő döntés vagy működés esetén köteles jelezni a képviselő-testületnek és a képviselő-testület szervének a törvénysértést. Írásos előterjesztésben előforduló törvénysértés esetén írásban, a képviselő-testület ülésén elhangzó jogszabálysértő döntési javaslat esetén pedig az ülésen szóban köteles megtenni a törvényességi észrevételét.

(4) A jegyző a Polgármesteri Hivatalban minden páros hét hétfőjén 9 00 órától 12 00 óráig 13 00 órától 15 00 óráig fogadónapot tart.”

19. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 34. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A hivatal hivatalos elnevezése: Zagyvarékasi Polgármesteri Hivatal

a) Székhelye: 5051 Zagyvarékas, Rákóczi út 56. sz.

b) Telefon: 56-540-021, E-mail: hivatal@zagyvarekas.hu

c) A hivatal vezetője: a jegyző.”

20. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 41. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) A költségvetés elfogadása két fordulóban történik.

a) Az első forduló (koncepció) főbb elemei:

aa) A Kormány által rendelkezésre bocsátott költségvetési irányelv tartalmának figyelembevételei,

ab) Az önkormányzat részére kötelezően előírt és szabadon felvállalható feladatok körültekintő és alapos elemzése, helyzetfelmérése.

b) Ezen belül:

ba) bevételi források feltárása, azok bővítési lehetősége,

bb) kiadási szükségletek meghatározása,

bc) a szükségletek kielégítési sorrendjének meghatározása,

bd) a várható döntések hatásainak előzetes felmérése.

c) A második forduló főbb elemei:

d) A költségvetési javaslat tartalmazza:

da) az önkormányzat költségvetési bevételeit és kiadásait előirányzat-csoportok, kiemelt előirányzatok szerinti bontásban,

db) az önkormányzat által irányított költségvetési szervek engedélyezett létszámát, valamint költségvetési bevételeit és kiadásait előirányzat-csoportok, kiemelt előirányzatok szerinti bontásban,

dc) a költségvetési egyenleg összegét,

dd) a költségvetési hiány belső finanszírozására szolgáló előző évek pénzmaradványának igénybevételét,

de) a költségvetési hiány belső finanszírozásán túli külső finanszírozására szolgáló finanszírozási célú pénzügyi műveletek bevételeit működési és felhalmozási cél szerinti bontásban

df) a költségvetési többlet felhasználására szolgáló finanszírozási célú pénzügyi műveletek kiadásait működési és felhalmozási cél szerinti bontásban,

dg) a költségvetési év azon fejlesztési céljait, amelyek megvalósításához a Stabilitási tv. 3. § (1) bekezdés szerinti adósságot keletkeztető ügylet megkötése válik/válhat szükségessé, az adósságot keletkeztető ügyletek várható együttes összegével együtt,

dh) a Stabilitási tv. 3. § (1) bekezdés szerinti adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeket a futamidő végéig, illetve a kezesség érvényesíthetőségéig,

di) a Stabilitási tv. 45. § (1) bekezdés a) pontja felhatalmazása alapján kiadott jogszabályban meghatározottak szerinti saját bevételeket,

dj) a finanszírozási célú pénzügyi műveletekkel kapcsolatos hatásköröket,

dk) általános és céltartalékot.”

21. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 42. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(6) Az önkormányzat által létesített és fenntartott intézmények gazdasági besorolása:

a) Zagyvarékasi Polgármesteri Hivatal önállóan működő és gazdálkodó,

b) Móricz Zsigmond Művelődési Ház és Könyvtár önállóan működő,

c) Zagyvarékas Községi Bölcsőde önállóan működő

d) Zagyvarékasi Égszínkék Óvoda és Konyha önállóan működő

e) költségvetési szervek, amelyek a dologi kiadásokra biztosított pénzeszközeiket azonban csak a költségvetési rendeletben meghatározott ütemben és mértékben használhatják fel.”

22. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 44. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„44. § Az önkormányzat számlavezető pénzintézetének neve, címe: MBH Bank Nyrt. 5052 Újszász, Erkel F. u. 2/a ”

23. § Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 45. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„45. § (1) Az önkormányzat belső ellenőrzési feladatait megbízás alapján külső szakértő ellenőr útján látja el.

(2) A képviselő-testület az önkormányzat éves ellenőrzési tervét az előző év december 31-ig hagyja jóvá.”

24. § (1) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 1. melléklete helyébe a 6. melléklet lép.

(2) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 2. melléklete helyébe a 7. melléklet lép.

(3) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 3. melléklete helyébe a 8. melléklet lép.

(4) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet 4. melléklete helyébe a 9. melléklet lép.

(5) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet az 1. melléklet szerinti 5. melléklettel egészül ki.

(6) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet a 2. melléklet szerinti 6. melléklettel egészül ki.

(7) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet a 3. melléklet szerinti 7. melléklettel egészül ki.

(8) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet a 4. melléklet szerinti 8. melléklettel egészül ki.

(9) Az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet az 5. melléklet szerinti 9. melléklettel egészül ki.

25. § Hatályát veszti az Önkormányzat és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2014. (X. 20.) önkormányzati rendelet

d) 4. alcíme,

f) 4. melléklet 1. függeléke,

g) 4. melléklet 2. függeléke,

h) 4. melléklet 3. függeléke,

i) 4. melléklet 4. függeléke,

j) 4. melléklet 5. függeléke.

26. § Ez a rendelet 2024. október 10-én 16 óra 30 perckor lép hatályba, és 2024. október 11-én 16 óra 30 perckor hatályát veszti.

1. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

2. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

3. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

4. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

5. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

6. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

7. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

8. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez

9. melléklet a 11/2024. (X. 10.) önkormányzati rendelethez