Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2025. (I. 24.) önkormányzati rendelete

a Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2025. 01. 25- 2025. 01. 26

Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2025. (I. 24.) önkormányzati rendelete

a Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról

2025.01.25.

[1] A rendelet célja, hogy megteremtse annak lehetőségét, hogy a Polgármester a jegyző helyettesítésére és a jegyző által meghatározott egyéb feladatok ellátására legfeljebb két aljegyzőt nevezzen ki.

[2] Budapest Főváros XIV. kerület Zugló Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésben meghatározott eredeti jogalkotói jogkörben, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet 25. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A polgármester legfeljebb két aljegyzőt nevezhet ki.”

2. § A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet 10. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.

3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

1. melléklet az 1/2025. (I. 24.) önkormányzati rendelethez

A Polgármesteri Hivatal főosztály jogállású szervezeti egységei, amelyek az alábbiak szerinti osztályokra tagozódnak:

1. Polgármesteri Kabinet

2. Jegyzői Kabinet

a) Képviselői Koordinációs Osztály

b) Ügyviteli Osztály

3. Humánpolitikai Osztály

4. Gazdasági Főosztály

a) Pénzügyi Osztály

b) Költségvetési Osztály

c) Számviteli Osztály

d) Ingatlangazdálkodási Osztály

5. Üzemeltetési Főosztály

a) Informatikai Osztály

b) Gondnoksági Osztály

6. Igazgatási és Hatósági Főosztály

a) Általános Hatósági Osztály

b) Anyakönyvi és Népességnyilvántartási Osztály

c) Ügyfélszolgálati Osztály

7. Adó Főosztály

a) Helyi Adó Osztály

b) Ellenőrzési és Végrehajtási Osztály

8. Humánszolgáltatási Főosztály

a) Szociális Osztály

b) Intézményfelügyeleti Osztály

9. Jogi Főosztály – Követeléskezelési Osztály

10. Főmérnökség

a) Műszaki és Környezetvédelmi Osztály

b) Lakáshasznosítási Osztály

11. Társadalomfejlesztési Főosztály

a) Pályázati és Támogatáskezelési Osztály

b) Közösségi és Részvételi Osztály

12. Főépítészi Iroda

a) Városrendezési Osztály

b) Városképvédelmi Osztály”