Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (III. 28.) önkormányzati rendelete

a Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2025. 03. 29- 2025. 03. 30

Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (III. 28.) önkormányzati rendelete

a Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról

2025.03.29.

[1] A rendelet célja a magasabb szintű jogszabályokkal való összhang megteremtése és a módosító javaslatok speciális szabályainak kidolgozása.

[2] Budapest Főváros XIV. kerület Zugló Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésben meghatározott eredeti jogalkotói jogkörben, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet 20. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(5) A polgármester szükség szerint, de évente legalább kétszer beszámol a képviselő-testületnek a rá átruházott feladat- és hatáskörök ellátásáról.”

2. § A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet 75. §-a következő (5) bekezdéssel egészül ki:

„(5) A (4) bekezdésben foglaltaktól eltérően a módosító javaslatot:

a) a költségvetési rendelet tervezetéhez, annak az ülésnek a napját, melynek a napirendjén a döntési javaslat szerepel megelőző 5. munkanap 12 óráig,

b) sürgősségi javaslat elfogadása esetén az adott napirend tárgyalásának a megkezdéséig,

írásban kell benyújtani.”

3. § A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelete 8. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.

4. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

1. melléklet a 11/2025. (III. 28.) önkormányzati rendelethez

„8. melléklet a 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelethez

1. A Zuglói Polgármesteri Hivatal azonosító adatai

1.1 Adószám:

15514004–2–42

1.2. KSH statisztikai számjel:

15514004–8411–325–01

1.3. Törzskönyvi azonosító száma (PIR):

514006

1.4. Államháztartási egyedi azonosító szám:

729161

1.5. Alapításának az időpontja:

2006. április 25.

1.6. Alapító okirata száma, kelte:

2/2017–514006, 2017. február 23.

1.7. Irányító szerv megjelölése:

Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete

2. Az ellátandó alaptevékenységek kormányzati funkció szerinti besorolása

2.1. 011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége

2.2. 013210 Átfogó tervezési és statisztikai szolgáltatások

2.3. 016010 Országgyűlési, önkormányzati és európai parlamenti képviselőválasztásokhoz kapcsolódó tevékenységek

2.4. 016020 Országos és helyi népszavazással kapcsolatos tevékenységek

2.5. 016030 Állampolgársági ügyek

2.6. 041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás

2.7. 042180 Állat-egészségügy (kivéve: kóbor állatokkal kapcsolatos feladatok)

2.8. 042181 Kóbor állatokkal kapcsolatos feladatok

2.9. 045170 Parkoló, garázs üzemeltetése, fenntartása

2.10.106020 Lakásfenntartással, lakhatással összefüggő ellátások

2.10. 041232 Start-munkaprogram – Téli közfoglalkoztatás

2.11. 096015 Gyermekétkeztetés köznevelési intézményekben

2.12. 013360 Más szerv részére végzett pénzügyi-gazdálkodási, üzemeltetési, egyéb szolgáltatások

3. Általános munkarend

Hétfő:

8:00 – 18:00 óra,

Kedd:

8:00 – 16:00 óra,

Szerda:

8:00 – 16:30 óra,

Csütörtök:

8:00 – 16:00 óra,

Péntek:

8:00 – 13:30 óra.

4. Ügyfélfogadási Rend

4.1. A Polgármesteri Hivatalban:

Hétfő:

12:30 – 18:00 óra,

Szerda:

8:15 – 12:00 – 12:30 – 16:30 óra

Péntek:

8:15 – 11:30 óra

4.2. Az ügyfélszolgálatokon:

Hétfő:

8:15 – 12:00 – 12:30 –17:00 óra

Kedd:

8:15 – 12:00 – 12:30 – 15:30 óra

Szerda:

8:15 – 12:00 – 12:30 – 16:00 óra

Csütörtök:

8:15 – 12:00 – 12:30 – 15:30 óra

Péntek:

8:15 – 11:30 óra

4.3. Anyakönyvi és Népességnyilvántartási ügyekben:

Hétfő:

12:30 – 17:45 óra

Szerda:

8:15 – 12:00 – 12:30 –16:15 óra

Péntek:

8:15 – 11:30 óra”