Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
Hatályos: 2025. 09. 05Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
[1] Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 111. § (2) bekezdés alapján a helyi önkormányzat gazdálkodásának alapja az éves költségvetése, melyből finanszírozza és látja el törvényben meghatározott kötelező és önként vállalt feladatait.
[2] Bakóca Községi Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya az Önkormányzatra és annak intézményeire terjed ki.
2. § (1)1 Bakóca Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a 2025. évi pénzügyi tervének a bevételi és kiadási főösszegét 64.646.360,- forintban állapítja meg.
(2) Az (1) bekezdésben megállapított bevételeket forrásonként az 1. melléklet a kiadások előirányzatait funkciók és intézmények szerint a 2. melléklet tartalmazza.
3. § (1) Bakóca Község Önkormányzat Képviselő-testülete által engedélyezett létszámkeretet a 3. melléklet tartalmazza.
(2) Bakóca Községi Önkormányzat működési célú kiadások és bevételek pénzügyi mérlegét a 4. melléklet, Bakóca Község felhalmozási célú bevételeinek és kiadásainak összesített pénzügyi mérlegét 5. melléklet tartalmazza.
4. § (1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.
(2) A költségvetési hiány csökkentése érdekében év közben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.
(3) A működési célú forráshiány finanszírozásának érdekében a képviselő-testület likvid hitel igénybevételét rendelheti el.
(4) A 2. § (1) bekezdésében kimutatott költségvetési hiány fedezetét az előző évben képződött pénzmaradvány visszatervezésével biztosítja.
(5) A (3) bekezdés szerinti intézkedések megtételéről a polgármester gondoskodik, külön Képviselő-testületi döntés alapján.
5. § (1) Az önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönt.
(2) A képviselő-testület a jóváhagyott kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát minden esetben fenntartja magának.
(3) A képviselő-testület a költségvetési rendelet 5. § (2) és (4) bekezdés szerinti előirányzat-módosítás, előirányzat-átcsoportosítás átvezetéseként - az első negyedév kivételével - negyedévenként, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-ei hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
(4) Amennyiben az önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a Képviselő-testületet tájékoztatja.
6. § (1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.
(2) Az önállóan működő költségvetési szerv az alapfeladatai ellátását szolgáló személyi juttatásokkal és az azokhoz kapcsolódó járulékok és egyéb közterhek előirányzataival minden esetben, egyéb előirányzatokkal a képviselő-testületi határozattal elfogadott munkamegosztási megállapodásban foglaltaknak megfelelően rendelkezik.
(3) Az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv által a (önállóan működő és gazdálkodó, vagy önállóan működő) költségvetési szerv számára ellátott feladatok fedezetéül az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv nyilvántartásaiban elkülönített előirányzatok szolgálnak, amelyet az önállóan működő költségvetési szerv érdekében használ fel.
(4) Az önállóan működő költségvetési szerv feladatai ellátásáról, munkafolyamatai megszervezéséről oly módon gondoskodik, hogy az biztosítsa az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv költségvetésében részére megállapított előirányzatok takarékos felhasználását.
(5) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.
(6) A költségvetési szervek az évközi előirányzat-módosításokról a jegyző által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezetni.
7. § (1) A képviselő-testület a költségvetési szervei költségvetési előirányzatainak felhasználására az Áht. 34-35. §-ra, valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet (továbbiakban: Ámr.) 36. § (1)-(3) bekezdés, 42. § rendelkezéseire tekintettel az alábbiakról rendelkezik.
(2) Az Áht. 34. §-ban meghatározott bevételi többleteit csak az alapfeladat ellátására fordíthatja az intézmény. Ezen többletbevételek alapfeladatra történő felhasználása során elsődlegesen a működési költségek finanszírozhatóságát kell szem előtt tartani a megállapított működési, gazdálkodási tartalék további növelése céljából.
(3) A személyi juttatásokra és a munkaerővel való gazdálkodásra vonatkozóan az Ámr. 36. § rendelkezéseit csak jelen rendeletben foglalt keretek között lehet alkalmazni. A személyi juttatások előirányzatainak év közbeni, átmeneti maradványa csak az átmenetileg jelentkező többletfeladat ellátására használható fel. A fel nem használt átmeneti maradvány működtetéssel kapcsolatos felhasználására a költségvetési szerv vezetője saját hatáskörben intézkedést tehet, de erről egyidejűleg köteles a polgármestert tájékoztatni.
(4) A költségvetési szerv vezetője a többletbevételek terhére tartós kötelezettségvállalást nem tehet. A feladatellátás kapcsán feladatelmaradásból származó maradványt, valamint az Ámr. 36. §-ban fel nem sorolt egyéb bevételeket a költségvetési szerv vezetője a fenntartó döntéséig zárolni köteles.
(5) A költségvetési szerv vezetője az alapfeladatok ellátásával kapcsolatos beszerzésekhez az a) pont szerinti többletbevételeit saját hatáskörben felhasználhatja, de köteles az önkormányzat vagyonával való rendelkezésről szóló önkormányzati rendeletben foglaltakat alkalmazni.
8. § A képviselő-testület felhatalmazza polgármesterét, hogy az év közbeni előre nem tervezett tartós kötelezettség vállalással nem járó feladatok ellátására a rendelet 15. §-ban foglaltakon felül saját hatáskörben éves szinten összesen 500 ezer forint erejéig kötelezettséget vállaljon.
9. § (1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.
(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzés kialakításáról gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.
10. § A Polgármester átmeneti gazdálkodásról szóló tájékoztatóját a képviselő-testület elfogadja, az átmeneti időszak alatt teljesített bevételeket és kiadásokat e rendelet előirányzatainak terhére kell lekönyvelni.
11. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet a 4/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelethez
1.2 Költségvetési bevételek
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
01 |
Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása (B111) |
19 406 631 |
26 242 073 |
|
03 |
Települési önkormányzatok egyes szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása (B1131) |
13 994 346 |
13 994 346 |
|
04 |
Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (B1132) |
528 960 |
528 960 |
|
05 |
Települési önkormányzatok szociális, gyermekjóléti és gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (=03+04) (B113) |
14 523 306 |
14 523 306 |
|
06 |
Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása (B114) |
2 270 000 |
2 270 000 |
|
07 |
Működési célú költségvetési támogatások és kiegészítő támogatások (B115) |
0 |
1 726 870 |
|
09 |
Önkormányzatok működési támogatásai (=01+02+05+06+07+08) (B11) |
36 199 937 |
44 762 249 |
|
34 |
Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=35+…+44) (B16) |
10 449 626 |
5 000 519 |
|
40 |
ebből: elkülönített állami pénzalapok (B16) |
0 |
0 |
|
45 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (=09+...+12+23+34) (B1) |
46 649 563 |
49 762 768 |
|
108 |
Vagyoni tipusú adók (=109+…+114) (B34) |
500 000 |
500 000 |
|
110 |
ebből: magánszemélyek kommunális adója (B34) |
0 |
0 |
|
115 |
Értékesítési és forgalmi adók (=116+…+134) (B351) |
2 000 000 |
2 000 000 |
|
120 |
ebből: állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után fizetett helyi iparűzési adó (B351) |
0 |
0 |
|
161 |
Termékek és szolgáltatások adói (=115+135+139+140+144) (B35) |
2 000 000 |
2 000 000 |
|
162 |
Egyéb közhatalmi bevételek (>=163+…+180) (B36) |
0 |
0 |
|
174 |
ebből: egyéb bírság (B36) |
0 |
0 |
|
181 |
Közhatalmi bevételek (=93+94+104+108+161+162) (B3) |
2 500 000 |
2 500 000 |
|
183 |
Szolgáltatások ellenértéke (>=184+185) (B402) |
3 546 000 |
3 546 000 |
|
195 |
Ellátási díjak (B405) |
404 110 |
404 110 |
|
202 |
Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek (>=203+204+205) (B4082) |
0 |
0 |
|
206 |
Kamatbevételek és más nyereségjellegű bevételek (=198+202) (B408) |
0 |
0 |
|
215 |
Egyéb működési bevételek (>=216+217) (B411) |
0 |
0 |
|
217 |
ebből: kiadások visszatérítései (B411) |
0 |
0 |
|
218 |
Működési bevételek (=182+183+186+188+195+196+197+206+213+214+215) (B4) |
3 950 110 |
3 950 110 |
|
282 |
Költségvetési bevételek (=45+81+181+218+229+255+281) (B1-B7) |
53 099 673 |
56 212 878 |
2.3 Finanszírozási bevételek
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
11 |
Előző év költségvetési maradványának igénybevétele (B8131) |
8 405 073 |
8 405 073 |
|
13 |
Maradvány igénybevétele (=11+12) (B813) |
8 405 073 |
8 405 073 |
|
14 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések (B814) |
0 |
28 409 |
|
23 |
Belföldi finanszírozás bevételei (=04+10+13+14+15+17+…+19+22) (B81) |
8 405 073 |
8 433 482 |
|
32 |
Finanszírozási bevételek (=23+29+30+31) (B8) |
8 405 073 |
8 433 482 |
2. melléklet a 4/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelethez
1.4 Költségvetési kiadások
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
01 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek (K1101) |
9 600 000 |
10 750 000 |
|
07 |
Béren kívüli juttatások (K1107) |
450 000 |
450 000 |
|
13 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai (>=14) (K1113) |
0 |
197 670 |
|
15 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=01+…+13) (K11) |
10 050 000 |
11 397 670 |
|
16 |
Választott tisztségviselők juttatásai (K121) |
12 097 860 |
12 097 860 |
|
17 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások (K122) |
930 000 |
1 085 000 |
|
19 |
Külső személyi juttatások (=16+17+18) (K12) |
13 027 860 |
13 182 860 |
|
20 |
Személyi juttatások (=15+19) (K1) |
23 077 860 |
24 580 530 |
|
21 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (=22+…+27) (K2) |
2 726 138 |
2 726 138 |
|
22 |
ebből: szociális hozzájárulási adó (K2) |
0 |
0 |
|
29 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése (K312) |
4 680 000 |
6 406 870 |
|
31 |
Készletbeszerzés (=28+29+30) (K31) |
4 680 000 |
6 406 870 |
|
32 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele (K321) |
293 000 |
293 000 |
|
33 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatások (K322) |
324 000 |
324 000 |
|
34 |
Kommunikációs szolgáltatások (=32+33) (K32) |
617 000 |
617 000 |
|
35 |
Villamosenergia szolgáltatás díja (K3311) |
5 458 505 |
5 458 505 |
|
38 |
Víz- és csatorna szolgáltatás díja (K3314) |
137 120 |
187 120 |
|
39 |
Közüzemi díjak (=35+...+38) (K331) |
5 595 625 |
5 645 625 |
|
40 |
Vásárolt élelmezés (K332) |
1 769 840 |
1 769 840 |
|
41 |
Bérleti és lízing díjak (>=42) (K333) |
1 524 756 |
1 524 756 |
|
43 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások (K334) |
109 200 |
109 200 |
|
46 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások (K336) |
546 500 |
546 500 |
|
47 |
Egyéb szolgáltatások (>=48) (K337) |
3 280 133 |
3 280 133 |
|
48 |
ebből: biztosítási díjak (K337) |
0 |
0 |
|
49 |
Szolgáltatási kiadások (=39+40+41+43+44+46+47) (K33) |
12 826 054 |
12 876 054 |
|
53 |
Működési célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K351) |
4 095 598 |
4 095 598 |
|
55 |
Kamatkiadások (>=56+57) (K353) |
0 |
9 596 |
|
62 |
Egyéb dologi kiadások (K355) |
3 250 000 |
189 120 |
|
63 |
Különféle befizetések és egyéb dologi kiadások (=53+54+55+58+62) (K35) |
7 345 598 |
4 294 314 |
|
64 |
Dologi kiadások (=31+34+49+52+63) (K3) |
25 468 652 |
24 194 238 |
|
104 |
Egyéb nem intézményi ellátások (>=105+…+123) (K48) |
0 |
3 250 000 |
|
121 |
ebből: települési támogatás [Szoctv. 45. §], (K48) |
0 |
0 |
|
123 |
ebből: önkormányzat által saját hatáskörben (nem szociális és gyermekvédelmi előírások alapján) adott más ellátás (K48) |
0 |
0 |
|
124 |
Ellátottak pénzbeli juttatásai (=65+66+77+78+89+98+101+104) (K4) |
0 |
3 250 000 |
|
127 |
A helyi önkormányzatok előző évi elszámolásából származó kiadások (K5021) |
518 038 |
838 880 |
|
130 |
Elvonások és befizetések (=127+128+129) (K502) |
518 038 |
838 880 |
|
154 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson belülre (=155+…+164) (K506) |
2 587 448 |
2 587 448 |
|
161 |
ebből: helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
0 |
|
162 |
ebből: társulások és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
0 |
|
182 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre (=183+…+192) (K512) |
40 000 |
88 000 |
|
185 |
ebből: egyéb civil szervezetek (K512) |
0 |
0 |
|
193 |
Tartalékok (K513) |
5 770 213 |
5 036 320 |
|
194 |
Egyéb működési célú kiadások (=125+130+131+132+143+154+165+167+179+180+181+182+193) (K5) |
8 915 699 |
8 550 648 |
|
273 |
Költségvetési kiadások (=20+21+64+124+194+205+210+272) (K1-K8) |
60 188 349 |
63 301 554 |
2.5 Finanszírozási kiadások
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
20 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések visszafizetése (K914) |
1 316 397 |
1 344 806 |
|
28 |
Belföldi finanszírozás kiadásai (=06+17+18+20+…+24+27) (K91) |
1 316 397 |
1 344 806 |
|
39 |
Finanszírozási kiadások (=28+36+37+38) (K9) |
1 316 397 |
1 344 806 |
3. melléklet a 4/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelethez
|
Sor-szám |
Funkció-csoportok |
Funkciók |
Vezetői létszám |
Nem vezetői létszám |
Létszám összesen |
|||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
középfokú |
felsőfokú |
Összesen |
alapfokú |
középfokú |
felsőfokú |
Összesen |
||||
|
végzettséggel |
végzettséggel |
|||||||||
|
I |
Létszám funkciócsoportonkénti megoszlása |
|||||||||
|
01 |
I. funkció-csoport |
a) csoport |
1,0 |
1 |
0 |
1 |
||||
|
02 |
b) csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
03 |
Összesen (01+02) |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
|
|
04 |
II. funkció-csoport |
Humánpolitikai |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
05 |
Gazdálkodási-költségvetési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
06 |
Jogi |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
07 |
Nemzetközi |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
08 |
Ellenőrzési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
09 |
Koordinációs |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
10 |
Informatikai |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
11 |
Kommunikációs |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
12 |
Egyéb (…) |
0 |
9,0 |
1,0 |
10 |
10 |
||||
|
13 |
Összesen (04+…+12) |
0 |
0 |
0 |
9 |
1 |
0 |
10 |
10 |
|
|
14 |
III. funkció-csoport |
Adminisztratív-titkársági (15+16+17) |
0,0 |
0,0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0 |
0 |
|
15 |
- I. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
16 |
- II. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
17 |
- III. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
18 |
Protokolláris |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
19 |
Kézbesítési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
20 |
Szállítási |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
21 |
Jóléti |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
22 |
Üzemeltetési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
23 |
Rendészeti |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
24 |
Raktározási |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
25 |
Egyéb (…) |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
26 |
Összesen (14+18+…+25) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
27 |
Összesen (03+13+26) |
0 |
1 |
1 |
9 |
1 |
0 |
10 |
11 |
|
|
II |
A funkciócsoportokba sorolt létszám megoszlása bérrendszerek szerint |
|||||||||
|
28 |
Köztisztviselők, kormánytisztviselők (29+30+31) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
29 |
I. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
30 |
II. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
31 |
III. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
32 |
Különleges jogállású szervek, Állami Számvevőszék tisztviselői (33+34+35) |
|||||||||
|
33 |
I. funkció csoport |
|||||||||
|
34 |
II. funkció csoport |
|||||||||
|
35 |
III. funkció csoport |
|||||||||
|
36 |
Nemzeti Adó- és Vámhivatal állománya (37+38+39) |
|||||||||
|
37 |
I. funkció csoport |
|||||||||
|
38 |
II. funkció csoport |
|||||||||
|
39 |
III. funkció csoport |
|||||||||
|
40 |
Egészségügyi szolgálati jogviszonyban foglalkoztatottak (41+42+43) |
|||||||||
|
41 |
I. funkció csoport |
|||||||||
|
42 |
II. funkció csoport |
|||||||||
|
43 |
III. funkció csoport |
|||||||||
|
44 |
Közalkalmazottak (45+46+47) |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
|
|
45 |
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
46 |
II. funkció csoport |
0 |
1,0 |
1 |
1 |
|||||
|
47 |
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
48 |
Bírák, ügyészek, igazságügyi, ügyészségi alkalmazottak (49+50+51) |
|||||||||
|
49 |
I. funkció csoport |
|||||||||
|
50 |
II. funkció csoport |
|||||||||
|
51 |
III. funkció csoport |
|||||||||
|
52 |
Rendvédelmi szervek hivatásos állományú tagjai (53+54+55) |
|||||||||
|
53 |
I. funkció csoport |
|||||||||
|
54 |
II. funkció csoport |
|||||||||
|
55 |
III. funkció csoport |
|||||||||
|
56 |
Rendvédelmi alkalmazottak (57+58+59) |
|||||||||
|
57 |
I. funkció csoport |
|||||||||
|
58 |
II. funkció csoport |
|||||||||
|
59 |
III. funkció csoport |
|||||||||
|
60 |
Magyar Honvédség hivatásos állományú katonái (61+62+63) |
|||||||||
|
61 |
I. funkció csoport |
|||||||||
|
62 |
II. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
63 |
III. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
64 |
Honvédelmi alkalmazottak (65+66+67) |
|||||||||
|
65 |
I. funkció csoport |
|||||||||
|
66 |
II. funkció csoport |
|||||||||
|
67 |
III. funkció csoport |
|||||||||
|
68 |
Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozók (69+70+71) |
0 |
0 |
0 |
9 |
0 |
0 |
9 |
9 |
|
|
69 |
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
70 |
II. funkció csoport |
0 |
9,0 |
9 |
9 |
|||||
|
71 |
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
72 |
- ebből: közfoglalkoztatottak (73+74+75) |
0 |
0 |
0 |
9 |
0 |
0 |
9 |
9 |
|
|
73 |
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
74 |
II. funkció csoport |
0 |
9,0 |
9 |
9 |
|||||
|
75 |
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
76 |
Választott tisztségviselők (77+78+79) |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
|
|
77 |
I. funkció csoport |
1,0 |
1 |
0 |
1 |
|||||
|
78 |
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
79 |
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
80 |
Megbízási szerződés alapján foglalkoztatottak (81+82+83) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
81 |
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
82 |
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
83 |
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
4. melléklet a 4/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelethez
|
BEVÉTELEK MEGNEVEZÉSE |
ELŐIRÁNYZAT |
KIADÁSOK MEGNEVEZÉSE |
ELŐIRÁNYZAT |
|
|---|---|---|---|---|
|
1. |
Önkormányzatok működési támogatása |
36 199 937 |
Személyi juttatások |
23 077 860 |
|
2. |
Egyéb működési célú támogatások |
10 449 626 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulás adó |
2 726 138 |
|
3. |
Közhatalmi bevételek |
2 500 000 |
Dologi kiadások |
22 218 652 |
|
4. |
Működési bevételek |
3 950 110 |
Ellátottak pénzbeli juttatásai |
3 250 000 |
|
5. |
Működési célú átvett pénzeszközök |
Egyéb működési célú kiadások |
3 145 486 |
|
|
6. |
Maradvány igénybevétele |
8 405 073 |
Tartalék |
5 770 213 |
|
7. |
Előfinanszírozás |
1 316 397 |
||
|
8. |
Irányító szervi támogatás |
|||
|
Bevételek összesen: |
61 504 746 |
Kiadások összesen: |
61 504 746 |
5. melléklet a 4/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelethez
|
BEVÉTELEK MEGNEVEZÉSE |
ELŐIRÁNYZAT |
KIADÁSOK MEGNEVEZÉSE |
ELŐIRÁNYZAT |
|
|---|---|---|---|---|
|
1. |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről |
0 |
Beruházások |
0 |
|
2. |
Felhalmozási bevételek |
0 |
Felújítások |
0 |
|
3. |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
0 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások |
0 |
|
Felhalmozási bevételek: |
0 |
Felhalmozási kiadások: |
0 |
|
|
Bevételek összesen: |
0 |
Kiadások összesen: |
0 |
A 2. § (1) bekezdése a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (IX. 4.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
Az 1. melléklet 1. pontja a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (IX. 4.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 1. melléklet 2. pontja a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (IX. 4.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet 1. pontja a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (IX. 4.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet 2. pontja a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2025. (IX. 4.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.