Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2024. (V. 23.) önkormányzati rendelete

az anyakönyvi események hivatali helyiségen és a hivatali munkaidőn kívül történő engedélyezésének szabályairól és díjazásáról szóló 5/2017 (IV.27.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2024. 05. 24

Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2024. (V. 23.) önkormányzati rendelete

az anyakönyvi események hivatali helyiségen és a hivatali munkaidőn kívül történő engedélyezésének szabályairól és díjazásáról szóló 5/2017 (IV.27.) önkormányzati rendelet módosításáról

2024.05.24.

Szabadszállás Város Önkormányzat Képviselő-testülete az anyakönyvi eljárásról szóló 2010. évi I. törvény 96. §-ában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában biztosított feladatkörében eljárva, Szabadszállás Város Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XI.28.) önkormányzati rendelet 54. § (1) bekezdés c) pontjában biztosított véleményezési jogkörében eljáró Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság véleményének kikérésével a következőket rendeli el:

1. § Az anyakönyvi események hivatali helyiségen és a hivatali munkaidőn kívül történő engedélyezésének szabályairól és díjazásáról szóló Szabadszállás Város képviselő testületének 5/2017 (IV.27..) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) Hivatali helyiségen kívüli anyakönyvi eseménynek minősül a Szabadszállás, Kálvin tér 1. szám alatt lévő Polgármesteri Hivatal dísztermén, valamint a Szabadszállás, Bajcsy-Zs. utca 2. szám alatt lévő Régi Óvodán kívüli helyen történő házasságkötés.”

2. § (1) Ez a rendelet – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) Az 1. § 2024. május 24-én lép hatályba.