Budafok - Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata képviselő-testületének 10/2013. (IV.22.) önkormányzati rendelete

az önkormányzati jelképekről, valamint a kerület történelmi városrészei nevének felvételéről és használatáról

Hatályos: 2022. 11. 04- 2024. 03. 25

Budafok - Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata képviselő-testületének 10/2013. (IV.22.) önkormányzati rendelete

az önkormányzati jelképekről, valamint a kerület történelmi városrészei nevének felvételéről és használatáról

2022.11.04.

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés i) pontjában kapott felhatalmazás alapján, a II. fejezet tekintetében eredeti jogalkotói hatáskörben, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

I. Fejezet

A kerület történelmi városrészei nevének felvétele és használata

1. Értelmező rendelkezések

1. § A rendelet I. fejezete alkalmazásában

1. civil szervezet: az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény 2. § 6. pontja szerinti szervezetek;

2. Domén: önálló internet tartomány, az internet címek egy halmazához neveket rendelő adatbázis.

3. Doménnév: alfanumerikus karakterekből álló műszaki azonosító, amelyet elsősorban a könnyebb megjegyezhetősége miatt az internetes kommunikációhoz nélkülözhetetlen internet címek helyett használnak.

4.1 nonprofit gazdasági társaság: a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. törvény 9/F. § szerinti gazdasági társaság;

5. sajtótermék: a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény 1. § 6. pontjában meghatározottak;

2. A kerület történelmi városrésznevek, a használati engedélyt kérők köre

2. § (1)2 Magánszemély, jogi személy, és egyéb szervezetek elnevezéséhez, tevékenységének gyakorlásához, működése folytatásához, bármely egyéb gazdasági tevékenységéhez, üzlet, épület vagy bármely más létesítmény megnevezéséhez, kiadványokban, sajtótermékekben és rendezvények megnevezésében az alább felsorolt elnevezéseket - bármely szóösszetételben, ragozott vagy toldalékos alakban – kizárólag Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzatának (továbbiakban: önkormányzat) engedélyével használhatják:

a) Budafok-Tétény

b) Budafok

c) Budatétény

d) Baross-Gábor telep

e) Nagytétény

f) Tétény-Promontor

g) Tétény

h) Promontor

i) Háros

j) Campona

k) Rózsavölgy

l) Rózsakert.

(2) A „Budafok-Tétény” elnevezés használatára kizárólag az önkormányzat jogosult.

(3)3

(4)4 Az (1) bekezdésben foglalt kötelezettség nem vonatkozik az önkormányzatra, az önkormányzat által alapított alapítványokra, az önkormányzat tulajdonában álló gazdasági társaságokra, az önkormányzat fenntartásában lévő költségvetési szervekre, a kerületi köznevelési intézményekre.

(5)5 Az (1) bekezdésben felsorolt elnevezéseket tartalmazó doménnév igénylése az önkormányzat engedélyéhez kötött.

(6)6 Az (1) bekezdésben foglalt kötelezettség nem vonatkozik a kerületi történelmi városrésznevek tömegközlekedési eszközökön és azok megállójában történő feltüntetésére, közfeladat ellátására létrehozott költségvetési szervek, azok kerületi kirendeltségei megnevezésére és a megnevezésüket tartalmazó dokumentumokon, kiadványokon, sajtótermékeken, hirdetményeken, bélyegzőkön történő használatára.

3. A kerületi történelmi városrésznevek használatának engedélyezése

3. § (1)7 Az 1. § (1) bekezdésében felsorolt elnevezések felvétele és használata iránti kérelmet (a továbbiakban: kérelem) a polgármesterhez kell benyújtani. Az elnevezés felvételéről, használatáról szóló engedély (a továbbiakban: engedély) megadásáról a Oktatási, Kulturális és Testvérvárosi Bizottság véleményezése után a polgármester dönt.

(2)8 A kérelmet a 4. melléklet szerinti formanyomtatványon kell benyújtani. Nem természetes személy kérelmezőnek a kérelméhez csatolnia kell a létesítő okirata másolatát.

4. §9 (1) Az e rendelet hatálya alá tartozó történelmi városrésznév felvételének és használatának engedélyezésével kapcsolatos eljárás során az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.

(2) A kérelem az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény szerint elektronikus úton is benyújtható és intézhető.

5. § (1) A történelmi városrésznév felvételére és használatára vonatkozó engedélynek tartalmaznia kell:

a) a jogosult megnevezését és székhelyét (lakóhelyét),

b) az engedélyezett felvétel vagy használat céljának meghatározását,

c) az engedély érvényességének időtartamát,

d) a felvétel és használat módjával kapcsolatos esetleges egyéb kikötéseket és előírásokat,

e) az engedély visszavonhatóságára történő figyelmeztetést, a lehetséges okok felsorolását.

f)10 a névhasználatért fizetendő díj összegét, a befizetés határidejét és módját.

(2) A kiadott engedély érvényessége szólhat:

a) a tevékenység folytatásának időtartamára,

b) meghatározott időpontig történő felhasználásra,

c) egy alkalomra, vagy

d) határozatlan időtartamra.

6. § (1) Meg kell tagadni az engedély kiadását, ha:

a) olyan, az 1. § (1) bekezdése szerinti személy vagy szervezet kéri,

aa) akinek ugyanolyan tartalmú kérelmét a polgármester korábban elutasította, vagy

ab) akitől a névhasználat jogát a polgármester korábban megvonta,

és az elutasítástól vagy a megvonástól számítva az új kérelem benyújtásáig még két év nem telt el,

b) a használat módja, célja és annak körülményei az önkormányzat, vagy a kerület lakosságának jogait, jogos érdekeit, méltóságát sérti vagy veszélyezteti, vagy

c) a használat célja vagy módja az Alaptörvénybe vagy más jogszabályba ütközik.

(2) Az engedély kiadása megtagadható, ha az önkormányzat ugyanazon vagy hasonló tevékenység gyakorlásához már kiadott engedélyt, vagy, ha a nevet már valaki jogszerűen használja.

(3) A kiadott engedélyt vissza kell vonni, ha az (1) bekezdésben foglaltak a tevékenység gyakorlása közben következnek be.

(4) A kiadott engedélyt vissza lehet vonni

a) ha a felhasználó az engedélyben meghatározott feltételeket, előírásokat megszegi és azokat figyelmeztetés ellenére sem tartja be, vagy

b) ha a felhasználó azt a tevékenységet, amelyhez az engedélyt megkapta már nem folytatja, a létesítményt nem üzemelteti.

(5)11 A névhasználat megvonására irányuló bejelentésről és az engedély visszavonásáról a Oktatási, Kulturális és Testvérvárosi Bizottság indoklással ellátott véleményezését követően a polgármester dönt.

7. § A kiadott engedélyekről a jegyző nyilvántartást vezet.

8. §12 (1) A névhasználatért – a (2)-(3) bekezdésben foglaltak kivételével – a kérelmező egyszeri 100.000.- Ft használati díjat köteles fizetni.

(2) A civil szervezet, a közhasznú szervezet és a nonprofit gazdasági társaság a névhasználatért egyszeri 50.000.- Ft használati díjat köteles fizetni.

(3) Nem fizet a névhasználatért használati díjat

a) a 2. § (4) bekezdés szerinti szervezet,

b) a 2. § (6) bekezdés szerinti szervezet és

c) a lelkiismereti és vallásszabadság jogáról, valamint az egyházak, vallásfelekezetek és vallási közösségek jogállásáról szóló 2011. évi CCVI. törvény 10. § szerinti egyházi jogi személy.

(4) A használati díjat az engedély kiadását követő 8 napon belül kell megfizetni.

9. § (1)13 Aki a városrésznevet e rendelet hatályba lépése előtt jogszerűen felvette és használja, utólagos engedély iránti kérelem benyújtására, és névhasználati díj fizetésére nem kötelezhető.

(2) Az e rendelet hatálybalépése előtt felvett városrésznév használatát az engedélyező a jövőre nézve megtilthatja, ha a használat vagy annak módja, célja és körülményei az önkormányzat vagy a kerület lakossága jogait, jogos érdekeit sérti vagy veszélyezteti,

II. Fejezet

Az önkormányzat jelképei, azok használatának rendje

4. Az önkormányzat jelképei, azok leírása

10. § Az önkormányzat jelképei, mint a település múltjára utaló díszítő szimbólumok: a zászló, a lobogó, a címer és a logó.

11. § (1) Zászló: 1: 2 arányú arányú, fekvő téglalap kékkel és arannyal átlósan osztva. A rúd felőli rész kék. A kerület címere a zászló első harmadában helyezkedik el.

(2) Lobogó: 1:2 arányú, álló téglalap, a zászlóval egyező színben. A kerület címere a felső harmadban, a zászlóhoz képest 90 fokkal elfordulva helyezkedik el.

(3) A zászló és a lobogó grafikai ábrázolása a rendelet 1. melléklete.

12. § (1) Címer:

A két pajzsból összetett címer első, jobb oldali pajzsa: Jobbra dőlt háromszögű pajzs ezüst és feketével balharánt osztott mezejében, az ezüst részben jobbra fordult, természethű daru felemelt jobbjában követ tart, a pajzs bal oldalán a fekete mezőben arany balharánt pólya. A második, bal odali pajzs: Balra dőlt kerektalpú pajzs kék mezejében zöld pajzstalp, ebből jobb oldalt ezüst, hat levelű karóra felfutó szőlőtő egy szőlővel, bal oldalt jobbra fordult, ezüst venyigekés lebeg.

Külső dísz: A pajzsok felett a pajzs sarkait érintve a Szent Korona, két oldalt alulról egymást keresztező zöld babérkoszorú övezi.

(2) A címer grafikai ábrázolása a rendelet 2. melléklete.

13. §14 Logó: a rendelet 3. mellékletében lévő „Kisváros a nagyvárosban” színes ábra, illetve ennek fekete-fehér változata

5. Az önkormányzati jelképek használatának általános szabályai

14. § (1) A jelképek használata nem sértheti Magyarország és az Európai Unió jelképeinek használatát.

(2) A jelképek használata Magyarország és az Európai Unió jelképeinek használatát nem helyettesítheti.

(3) A polgármester, az alpolgármester(ek) és a jegyző az önkormányzat jelképeit engedély nélkül, szabadon használhatják.

(4) Az önkormányzat jelképeit - mint a kerületre utaló és díszítő jelképet - kizárólag e rendeletben meghatározott hiteles alakban, az ábrázolás hűségének, a méretarányok és a színek pontos megtartása mellett lehet felhasználni és alkalmazni.

(5) Amennyiben nincs lehetőség az önkormányzat jelképének eredeti színben való ábrázolására, akkor az csak a hordozó tárgy anyagának színében, de a heraldika általános szabályainak és színjelzéseinek megtartásával történhet.

6. A címer szabad felhasználása

15. §15 A címert engedély nélkül használhatják:

a) a képviselő-testület,

b) a képviselő-testület szervei,

c) Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: polgármesteri hivatal) szervezeti egységei,

d) az önkormányzat által alapított alapítványok, az önkormányzat tulajdonában álló gazdasági társaságok,

e) az önkormányzat fenntartásában lévő költségvetési szervek,

f)16 kerületi köznevelési intézmények.

16. § Az önkormányzat címere - engedély nélkül - utaló és díszítő jelképként az alábbi esetekben használható és alkalmazható:

a)17 a polgármesteri hivatal, az önkormányzat fenntartásában lévő költségvetési szervek, az önkormányzat által alapított alapítványok, az önkormányzat tulajdonában álló gazdasági társaságok és a kerületi köznevelési intézmények épületein, helyiségeiben és tanácskozó termeiben,

b)18 a képviselő-testület és bizottságai, a polgármesteri hivatal, az önkormányzat által alapított alapítványok, az önkormányzat tulajdonában álló gazdasági társaságok, az önkormányzat fenntartásában lévő költségvetési szervek, és a kerületi köznevelési intézmények által kiadott kiadványokon,

c) a képviselő-testület által kiadott díszokleveleken, emléklapokon, emlékplaketteken, jelvényeken, valamint az önkormányzat által adományozott kitüntetéseken,

d) az önkormányzat, a képviselő-testület és bizottságai, a polgármester, alpolgármester(ek), helyi önkormányzati képviselők, jegyző, aljegyző, az egyes hivatali egységek és vezetőik részére készített levélpapíron,

e) a helyi önkormányzati képviselők és a polgármesteri hivatal dolgozóinak névkártyáin és arcképes igazolványain,

f) az önkormányzat ünnepi rendezvényein úgy, hogy az állami címer jelentőségét ne kisebbítse,

g) az önkormányzat zászlaján és lobogóján,

h) az önkormányzat gépjárművein,

i) az önkormányzat hivatalos honlapján,

j) az önkormányzat által kirakott kerületi üdvözlőtáblákon.

k)19 az önkormányzat, mint támogató feltüntetése esetén.

17. § (1) Az önkormányzat címerével ellátott körpecsét az önkormányzat és más bel-, illetve külföldi önkormányzatok közötti kapcsolatokban protokolláris célból, kitüntető oklevelek hitelesítésekor használható.

(2) A címer választási kampány céljára nem használható.

(3) A címer védjegyként nem használható.

7. A címer engedélyköteles használata

18. §20 (1) A 15. §-ban meghatározottakon kívüli magánszemély, jogi személy és egyéb szervezet az önkormányzat címerét kizárólag a polgármester engedélyével jogosult használni.

(2) Az önkormányzat hivatalos honlapját kivéve, az önkormányzat címerének elektronikus információs rendszeren történő felhasználása az (1) bekezdésében meghatározott engedély megadásához kötött.

(3) A polgármester az engedély kiadását indokolással megtagadhatja.

(4) A címer kereskedelmi, reklámcélú vagy elektronikus információs rendszeren történő használatáért – az (5) bekezdésben foglalt kivétellel - évente 80.000.- Ft használati díjat kell fizetni. A díjat első alkalommal az engedély kiadását követő 8 napon belül, ezt követően a használat ideje alatt minden év január 31-éig kell megfizetni.

(5) A címert a 15. § alapján engedély nélkül használó a használatért díjat nem fizet.

8. A zászló szabad felhasználása

19. § A zászlót használni kell a polgármesteri hivatal, az önkormányzat intézményei, gazdasági társaságai épületein és tanácskozótermeiben

a) nemzeti ünnepek alkalmával Magyarország zászlajával együtt,

b) a kerület vagy a főváros életében jelentős események, ünnepségek és rendezvények alkalmából más hivatalos zászlóval (zászlókkal) együtt.

20. § A kerület zászlaja, csak, mint a kerületre utaló és díszítő jelkép, az alábbi esetekben engedély nélkül használható:

a) a polgármesteri hivatal épületén, a polgármesteri hivatal előtt zászlórudakon felvonva, az önkormányzat intézményei, gazdasági társaságai épületein,

b) az önkormányzat és szervei, intézményei tanácskozótermeiben, a polgármester és alpolgármesterek, a jegyző és aljegyző irodájában és a képviselő–testület ülésein,

c) az állami és nemzeti ünnepeken, az önkormányzat által szervezett rendezvényeken,

d) nemzeti, fővárosi, vagy kerületi gyászesemény alkalmával a zászló fekete zászlóval együtt, félárbocra eresztve,

21. § Az önkormányzati intézmények épületén a Magyarország lobogójának középületeken történő kitűzésének, illetőleg felvonásának szabályait kell alkalmazni.

9. A zászló engedélyköteles használata

22. § (1) A kerület zászlaja - a 20. §-ban meghatározott esetek kivételével – kizárólag az alábbi esetekben, a polgármester engedélyével használható:

a) a kerületben rendezett kulturális, szakmai és sportrendezvényeken,

b) az önkormányzati intézmények és gazdasági társaságok rendezvényein, gépjárművein.

(2) A lobogóra a rendelet zászlóra vonatkozó szabályait kell alkalmazni.

10. A logók használatának szabályai

23. §21 (1)22 A rendelet 3. mellékletében felsorolt logókat engedély nélkül használhatják:

a) a képviselő-testület,

b) a képviselő-testület szervei,

c) a polgármesteri hivatal szervezeti egységei,

d) az önkormányzat által alapított alapítványok, az önkormányzat tulajdonában álló gazdasági társaságok,

e) az önkormányzat fenntartásában lévő költségvetési szervek,

f)23 a kerületi köznevelési intézmények.

(2)24 A rendelet 3. mellékletében felsorolt logókat az önkormányzati képviselők és nem képviselő bizottsági tagok engedély nélkül használhatják azzal, hogy a logó nem szerepeltethető együtt pártlogóval vagy kereskedelmi hirdetéssel.

(3)25 A rendelet 3. mellékletének 1. és 2. pontjában felsorolt logók használatára az (1) bekezdésben meghatározottakon kívüli magánszemély, és egyéb szervezet kizárólag a polgármester engedélyével jogosult. A polgármester az engedély kiadását indokolással megtagadhatja.

(4)26 Engedély nélkül használható a logó az önkormányzat, mint támogató feltüntetése esetén.

11. Az önkormányzati jelképek használatának engedélyezése

24. §27 (1) Az önkormányzati jelképek használatát a polgármester engedélyezi. A kérelmet az 5. melléklet szerinti formanyomtatványon kell benyújtani. Nem természetes személy kérelmezőnek a kérelméhez csatolnia kell a létesítő okirata másolatát. A kérelemhez mellékelni kell a jelképet megjelenítő termék/kiadvány színes, méretarányos tervét, termék esetén az előállítás leírását, minőségi jellemzőit.

(2) Az e rendelet hatálya alá tartozó jelképek használatának engedélyezésével kapcsolatos eljárás során az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.

(3) A kérelem az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény szerinti elektronikus úton is benyújtható és intézhető.

25. § (1)28

26. § (1) A kiadott engedély érvényessége szólhat:

a) egy esetre (rendezvényre, alkalomra),

b) meghatározott időpontig történő felhasználásra, vagy

c) határozatlan idejű, a visszavonásig történő felhasználásra, alkalmazásra.

(2) Az önkormányzati jelképek használatáról szóló engedélynek tartalmaznia kell:

a) az engedélyes nevét és címét vagy székhelyét,

b) az engedélyezett felhasználási cél megjelölését,

c) a felhasználás idejét, vagy az engedély érvényességének időtartamát,

d) a terjesztés, a forgalomba hozatal módjára vonatkozó esetleges kikötéseket,

e) a jelkép felhasználásáért felelős személy megnevezését,

f)29 a jelkép használatáért fizetendő díj összegét, a befizetés határidejét és módját,

g)30 az engedély visszavonhatóságára történő figyelmeztetést, a visszavonás okainak felsorolását.

27. § (1) A jelkép használata, alkalmazása vagy előállítása nem engedélyezhető, a kiadott engedélyt pedig vissza kell vonni, ha:

a) a használat, a forgalomba hozatal módja, vagy körülményei a XXII. kerületet, vagy a kerület lakosságának jogait, jogos érdekeit, méltóságát sérti vagy veszélyezteti,

b) a használat, forgalomba hozatal célja vagy módja az Alaptörvénybe vagy más jogszabályba ütközik.

(2) A kiadott engedélyt vissza lehet vonni, ha:

a) a felhasználó e rendeletben vagy a részére kiadott engedélyben meghatározott feltételeket, előírásokat megszegi és azokat figyelmeztetés ellenére sem tartja be,

b) ha a felhasználó azt a tevékenységet, amelyhez az engedélyt megkapta már nem folytatja.

(3) A kiadott engedélyt a polgármester vonhatja vissza.

(4) Az önkormányzati jelképek emléktárgyakon, érméken, jelvényeken, más tárgyakon és kiadványokon történő felhasználásához, ezen rendelet alapján kiadott engedély nem mentesíti a kérelmezőt a jogszabályok által a termék tervezésére, előállítására, forgalomba hozatalára előírt egyéb engedélyek, hozzájárulások megszerzése alól.

(5)31 A kiadott engedélyekről a polgármester nyilvántartást vezet.

III. Fejezet

Záró rendelkezések

28. § E rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

29. §32

1

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 1.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

2

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 15.§ c) pontja, hatályos 2018. január 1-től.

3

Hatályon kívül helyezte a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 15.§ a) pontja, hatálytalan 2018. január 1-től.

4

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 2.§ (1) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től. A 2. § (4) bekezdése a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 8. §-ával megállapított szöveg.

5

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 2.§ (2) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től.

6

Beillesztette a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 2.§ (3) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től.

7

Módosította a 21/2014. (X.22.) önkormányzati rendelet 13.§ a) pontja, hatályos 2014. október 22., 16 órától

8

Beillesztette a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 3.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

9

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 4.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

10

Beillesztette a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 5.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

11

Módosította a 21/2014. (X.22.) önkormányzati rendelet 13.§ b) pontja, hatályos 2014. október 22., 16 órától

12

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 6.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

13

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 7.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

14

A 13. § a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 9. §-ával megállapított szöveg.

15

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 8.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

16

A 15. § f) pontja a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 10. §-ával megállapított szöveg.

17

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 9.§ (1) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től. A 16. § a) pontja a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 11. §-ával megállapított szöveg.

18

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 9.§ (1) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től. A 16. § b) pontja a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 11. §-ával megállapított szöveg.

19

Beillesztette a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 9.§ (2) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től.

20

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 10.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

21

Módosította a 16/2016. (VI.28.) önkormányzati rendelet 1.§-a, hatályos 2016. június 29-től

22

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 11.§ (1) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től.

23

A 23. § (1) bekezdés f) pontja a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 12. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.

24

A 23. § (2) bekezdése a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 12. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.

25

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 15.§ c) pontja, hatályos 2018. január 1-től.

26

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 11.§ (2) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től.

27

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 12.§-a, hatályos 2018. január 1-től.

28

Hatályon kívül helyezte a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 15.§ b) pontja, hatálytalan 2018. január 1-től.

29

Módosította a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 13.§ (1) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től.

30

Beillesztette a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 13.§ (2) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től.

31

A 27. § (5) bekezdése a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 13. §-ával megállapított szöveg.

32

Hatályon kívül helyezve a jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 12.§ (2) bekezdése értelmében, jelen rendelet alapján.nullHatálytalan: 2013. április 24-től.

33

A 3. melléklet a Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzat Képviselő-testületének 18/2022. (XI. 3.) önkormányzati rendelete 14. §-ával megállapított szöveg.

34

Beillesztette a 22/2017. (X.16.) önkormányzati rendelet 14.§ (2) bekezdése, hatályos 2018. január 1-től.